home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Glædestråden FM15
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM15  (Læst 204378 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #585: 08 Jun 2015, 21:08 »

Altså klubben har rimelige faciliteter til at starte med, men de 645 milioner kombineret med kombineret med filosofien om selv at skabe spillere hjalp og på blot 4 måneder gik de til hvor de er i dag - Tror meget det hænger sammen med at de 75 milioner der blev investeret rækker langt i et land som Slovakiet

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #586: 08 Jun 2015, 21:34 »

Måske man skulle prøve sig i det østeuropæiske Smiley  Cool
Især når det er billigere at opgradere, elsker at udvikle egne spillere

Har kun spillet med Holstein Kiel i FM15
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #587: 08 Jun 2015, 22:33 »

Vinder af OL 2016 med Portugal og CR7 i topform... 12 mål i 6 kampe.. Så kan jeg vist godt sige op og vende tilbage til Porto igen.. Grin
Logged

- Veni, vidi, vici -

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #588: 08 Jun 2015, 22:43 »

Fuuuuucking YEEEEAH  Thumbs Up Grin Opstemt Cool
Så kom jeg sku i finale i Europa League, samt den tyske pokal tunering!
Når ja i ligaen går det jo for vildt!  Cool



Var ellers på vej ud af Europa League pga. ADO  Hævet Øjenbryn

Dette opslag kan muligvis jinxe min chance for at vinde bare en af pokalerne, men bare at jeg er i nogle finaler er mere end forventet  Grin
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #589: 08 Jun 2015, 22:57 »

Måske man skulle prøve sig i det østeuropæiske Smiley  Cool
Især når det er billigere at opgradere, elsker at udvikle egne spillere

Har kun spillet med Holstein Kiel i FM15

Det er et mega fedt område at arbejde i da midlerne er små og ingen kommer til din klub uden du har bevist dig selv ... DOG skal man huske at en spiller der er 50 mil værd i PrL eller LaLiga kun er 1 mil værd der Smiley .. så du laver sjældent de store salg med mindre du har "næste salg" klausuler Smiley

Fuuuuucking YEEEEAH  Thumbs Up Grin Opstemt Cool
Så kom jeg sku i finale i Europa League, samt den tyske pokal tunering!
Når ja i ligaen går det jo for vildt!  Cool


Var ellers på vej ud af Europa League pga. ADO  Hævet Øjenbryn

Dette opslag kan muligvis jinxe min chance for at vinde bare en af pokalerne, men bare at jeg er i nogle finaler er mere end forventet  Grin

Ekstra lækkert !! - FmF burde lave en turnering for "Versus-hold" som er spillet fra LLM til EL/CL vindere Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #590: 09 Jun 2015, 08:28 »

Det er et mega fedt område at arbejde i da midlerne er små og ingen kommer til din klub uden du har bevist dig selv ... DOG skal man huske at en spiller der er 50 mil værd i PrL eller LaLiga kun er 1 mil værd der Smiley .. så du laver sjældent de store salg med mindre du har "næste salg" klausuler Smiley

Ekstra lækkert !! - FmF burde lave en turnering for "Versus-hold" som er spillet fra LLM til EL/CL vindere Smiley

Det er selvfølgelig altid træls at miste sine bedste spiller til langt under hvad man synes de er værd  Skuffet
Når du når i europæisk er de så steget dine spillers værdi?

"Versus-hold"?
Synes jeg har gang i noget helt specielt med dette save. Elsker at spille på den måde at man ikke selv går efter at finde spillerne, men at man bruger sin sportchef og talenspejder til at finde dem  Grin
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #591: 09 Jun 2015, 12:03 »

Faktisk ikke, men det hænger sammen med at den hjemmelige liga ligger så langt nede på ranglisten at det hjælper ikke meget at komme ud, bortset fra at større klubber ser dem Smiley

Ja, Versus-hold, man kan gemme sit hold og så spiller med det over nettet - så man kan lave turneringer med ens eget hold og se hvem der er bedst Smiley

Bruger også kun talentspejdere, Chefspejdere og Sportschefer samt anbefalinger og tilbudte spillere til at få nye (pt. på 4 år har jeg solgt 24 og hentet 3)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #592: 09 Jun 2015, 13:43 »

Faktisk ikke, men det hænger sammen med at den hjemmelige liga ligger så langt nede på ranglisten at det hjælper ikke meget at komme ud, bortset fra at større klubber ser dem Smiley

Ja, Versus-hold, man kan gemme sit hold og så spiller med det over nettet - så man kan lave turneringer med ens eget hold og se hvem der er bedst Smiley

Bruger også kun talentspejdere, Chefspejdere og Sportschefer samt anbefalinger og tilbudte spillere til at få nye (pt. på 4 år har jeg solgt 24 og hentet 3)

HVOR FEDT!
Det har jeg tit sagt til en ven der kun spiller med United, at jeg smadrer ham med mit Kiel hold  funny Opstemt
Det skal sku prøves på en måde!

Holy shit, det var da mange du har solgt Cool
Er jalou på dine trænings-/ungdomsfaciliteter og ungdomsrekrutering.
Bestyrelsen ved mig vil ikke satse så meget på ungdommen, men sjovt nok så har jeg to stamspiller på mit hold der er fra eget akademi og en kommende på vej Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #593: 09 Jun 2015, 14:05 »

Tror jeg har 5 spillere som ikke er regens i klubben og 3 af dem er hentet Smiley

Før jeg fik penge var jeg nød til det, med et stadion med plads til 5.050 og en billetpris på 24 kr, er der langt mellem de store beløb selvom kapaciteten er 78% for året (det 2. højeste i ligaen)

OG så er det ofte jeg sælge til Europas 3/2. niveau klubber så de derfra kan sælges for høje beløb videre så jeg kan nogle rigtige penge ud af det Smiley sælges de direkte til de store klubber får jeg sjældent ret meget ud af det ! Wink


Angående "Versus" kan du trykke på "Gem Versus-hold" og så oprette det i et online game Opstemt

Jeg kan anbefale fra Slovakiet Nitra, eller fra slovenien Aluminij - begge hold som arbejdet meget med ungdomsudvikling - er i 2. division ved spilstart, meget talentfulde trupper - pengene rækker langt (100-200k om året er meget i løn til nøglespillere) og de største klubber er store, men ikke større end du kan nå dem inden for en håndfuld år hvis du er god ! Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #594: 09 Jun 2015, 22:17 »

Bliver snart nød til at oprette en klubtråd  Rullende Øjne




1. CL kamp nogensinde, mod en rimelig modstander -  Urblik sat ind efter 72 minutter !!! Han er gud !!!!...
20 år og uden sidestykke - Tomas er heller ikke dårlig også blot 20 år Opstemt, tror ikke de kan komme tilbage !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #595: 10 Jun 2015, 21:28 »

Synes faktisk godt du må lave en klubtråd, så man kan spørge lidt mere ind til hvad, hvordan, hvorledes... Smiley

Så hedder det da snart Champions League Wink

Så fik jeg endelig mit stadion!  Cool Thumbs Up
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #596: 13 Jun 2015, 22:34 »

Efter en fantastisk tredjeplads sidste sæson, som førte til Europa League gruppespil med Silkeborg, havde jeg på ingen måde regnet med at anden sæson ville ende med en liga sejr, hvilket er utrolig, da vi end ikke kunne slå B1908 ud i Pokalturneringen!

Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #597: 15 Jun 2015, 15:42 »

I dag er en glædens dag !

Efter 700 timer med FM 15, som har budt på mange nye bekendtskaber - var jeg ved at miste alt håb.
jeg har grædt så tårerne trillede ned af mine kinder, jeg har været distanceret overfor mine venner og familie i ren ruin over begrænsningerne der har fundet sted.. indtil i dag !!

Det er endeligt blevet muligt at spille med tyske hold i Tier 6 og jeg kan igen nye Tennis Berussia Berlin som sidste år var blev min store kærlighed http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38028.0

og ligesom i Romeo og Julie, har vi overvundet problemerne og jeg ser nu frem til at vi går mod enden sammen !



Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #598: 18 Jun 2015, 22:10 »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Det lykkedes mig ikke at sælge min absolut stjerne spillere i sommer transfer, for den sum jeg ville have. Og han havde kun 1 år tilbage af sin kontrakt.
Så vil han en samtale med mig om et bud fra Liverpool, jeg får muligheden for at spørge ham hvad det kræver for at holde på ham. Han vil have mere i løn, og kun 20.000€ mere. JEG ER OVERLYKKELIG  Opstemt Cool Peace Thumbs Up

Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #599: 18 Jun 2015, 22:43 »

Det kan man kalde en god dag på kontoret Opstemt


Logged

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010