home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Glædestråden FM15
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM15  (Læst 204179 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #120: 06 Nov 2014, 20:00 »

Knægten er sikkert Brøndby-fan, så bare lad ham glæde sig over det nederlag for dansk fodbold... Han ved jo godt inderst inde at hans hold aldrig kommer videre til gruppespillet, så han kan være ligeglad med de point vi skaffer til Danmark.
Logged

JaWocKa

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #121: 06 Nov 2014, 20:01 »

Undskyld, men bruger du slet ikke din hjerne? Er du modstander af dansk fodbold, eller fatter du bare ikke, at nederlag til danske hold påvirker hele ligaen?

Og desuden skriver du i en ikke egnet tråd.

Måske skulle du lige skrue et gear eller to ned.
Alle har nu ret til deres mening. Godt for dansk fodbold eller ej.

Udover det har du ret i at, tråden ikke er egnet til denne samtale.
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #122: 06 Nov 2014, 20:09 »

Knægten er sikkert Brøndby-fan, så bare lad ham glæde sig over det nederlag for dansk fodbold... Han ved jo godt inderst inde at hans hold aldrig kommer videre til gruppespillet, så han kan være ligeglad med de point vi skaffer til Danmark.
Haha. Men helt seriøst: jeg holder altid med danske hold i Europa. Altid. Også selvom det er Brøndby. Jeg forstår da godt at det kan være svært at holde med rivaliserende hold, men man bør tænke længere end det i Europa. Det gælder jo ens egen klub. Hvis ingen danske hold kommer langt i Europa, bliver ligaen mindre attraktiv på alle leder og kanter. Selvom man er BIF-fan, må man da kunne se at det ikke kun er FCK det går ud over (og omvendt).

Måske skulle du lige skrue et gear eller to ned.
Alle har nu ret til deres mening. Godt for dansk fodbold eller ej.

Udover det har du ret i at, tråden ikke er egnet til denne samtale.
Hvad snakker du om? Selvfølgelig har man lov til hver sin mening, men jeg har vel lov til at påpege, at jeg synes det er en hjernedød holdning at have?

Hvis nogle skal skrue et gear ned, er det da den person, som går ind i en forkert tråd, og uden noget form for konstruktivt indhold skriver et totalt hånende og latterligt indlæg.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2014, 20:11 af Svartovich » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #123: 06 Nov 2014, 20:16 »

Hvad snakker du om? Selvfølgelig har man lov til hver sin mening, men jeg har vel lov til at påpege, at jeg synes det er en hjernedød holdning at have?

Hvis nogle skal skrue et gear ned, er det da den person, som går ind i en forkert tråd, og uden noget form for konstruktivt indhold skriver et totalt hånende og latterligt indlæg.

Du farede bare op som om du blev generet personligt, og at du er en bedre vidende person.

(jeg vil i øvrigt gerne slå fast at jeg har samme holdning som dig, hvad angår danske hold i Europa, men jeg derimod ikke mener at folk der mener det modsatte ligefrem er "hjernedøde")
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #124: 06 Nov 2014, 20:21 »

Du farede bare op som om du blev generet personligt, og at du er en bedre vidende person.

På hvilken måde farede jeg op? Jeg tror vi er ude i, hvordan du fortolker mine indlæg nu. Jeg har vel lov til at ytre, at jeg synes det er hjernedødt ikke at holde med danske hold i Europa, da det logisk nok går ud over alle. Derfor spørger jeg, om det er et had til den danske liga, eller om det er fordi han ikke forstår konsekvensen af at danske hold taber i Europa.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #125: 06 Nov 2014, 20:24 »

(jeg vil i øvrigt gerne slå fast at jeg har samme holdning som dig, hvad angår danske hold i Europa, men jeg derimod ikke mener at folk der mener det modsatte ligefrem er "hjernedøde")

Jeg har på intet tidspunkt, kaldt personen for hjernedød. Jeg har sagt at den specifikke holdning for mig er hjernedød. Der er stor forskel.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #126: 06 Nov 2014, 20:27 »

Jeg tror jeg misforstod dig og at vi snakker forbi hinanden nu.

Det beklager jeg.
Logged


Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #127: 06 Nov 2014, 21:13 »

Hold da op!, der skal virkelig ikke meget til at bringe folks pis i kog. Ro på badboy. Få en admin til at slettet mit opslag og tag en tudekiks. Næste gang Brøndby taber til Hobro eller ryger ud af pokalen sviner du bare for fuld hammer jeg kan godt klare det. Europæiske point til Danmark eller ej, JEG holder aldrig med fck og kommer heller ikke til det. God dag :-)
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #128: 06 Nov 2014, 21:33 »

Hold da op!, der skal virkelig ikke meget til at bringe folks pis i kog. Ro på badboy. Få en admin til at slettet mit opslag og tag en tudekiks. Næste gang Brøndby taber til Hobro eller ryger ud af pokalen sviner du bare for fuld hammer jeg kan godt klare det. Europæiske point til Danmark eller ej, JEG holder aldrig med fck og kommer heller ikke til det. God dag :-)

Badboy? Haha. Det er altså svært at tage dig seriøst. Tunge

Og til din information plejer jeg ikke, at fryde mig på et offentligt forum over mit rivaliserende hold taber, så du skal ikke regne med at høre fra mig næste gang Brøndby taber. Det har jeg simpelthen ikke noget behov for. Blandt andet fordi det ofte kommer tilbage som en boomerang, når ens eget hold får en nedtur - måske allerede ugen efter.

Men behold dine tudekiks for dig selv. Når du har behov for at kalde mig badboy, fordi jeg har en anden mening end dig, har du nok mere brug for dem end mig. :-)

- Og god dag til dig også forresten. Wink
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #129: 06 Nov 2014, 21:40 »

Hold da op!, der skal virkelig ikke meget til at bringe folks pis i kog. Ro på badboy. Få en admin til at slettet mit opslag og tag en tudekiks. Næste gang Brøndby taber til Hobro eller ryger ud af pokalen sviner du bare for fuld hammer jeg kan godt klare det. Europæiske point til Danmark eller ej, JEG holder aldrig med fck og kommer heller ikke til det. God dag :-)

Fidjof, diskussionen handler ikke om, hvorvidt man skal "svine hinanden til", når hinandens favorithold taber.

Jeg anerkender, at du er i din fulde ret til at mene, hvad du vil - omend det er irrationelt.

Jo bedre, det går alle danske hold i europæisk fodbold, desto flere point skrabes der sammen til den danske koefficient, der bestemmer, hvor mange hold, der skal spille europæisk fodbold i det pågældende land. Det vil sige, jo bedre det går de danske hold (også FCK Wink ), desto større chance er der for at der kommer flere danske hold med i europæisk fodbold. Dette betyder flere penge til dansk fodbold og dermed hæves niveauet også for dansk fodbold.

At du så håber, at FCK får prygl er irrationelt, fordi det egentlig er med til at gøre din egen klubs chancer, for at opnå europæisk fodbold, mindre.

God aften.
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #130: 06 Nov 2014, 21:51 »

Det er jeg skam med på :-). Det ændre dog stadig ikke på min hjernedødeholdning at jeg fryder mig når fck taber!. :-)

Måske jeg skulle poste det i en Brøndby tråd ? Det giver nok flere likes haha. Lige børn leger bedst. Nå jeg skal nok stoppe mens vi kan holde det på et nogenlunde anstændig niveau.
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #131: 07 Nov 2014, 01:24 »

Jeg har endelig fået spillet.. Damn det bliver lir !
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #132: 07 Nov 2014, 02:48 »

Jeg har endelig fået spillet.. Damn det bliver lir !

Så må vi se om ikke også du skal ind i arh-tråden Wink

Håber satme der er rettet bare lidt, selvom jeg tvivler.
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #133: 07 Nov 2014, 03:38 »

Nøj man bliver lykkelig når ens 19-årige regen som ser ud til at have et godt potentiale virkelig træder i karakter når ens bedste 2 angribere i klubben er skadet!

Logged

JaWocKa

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM15
« Svar #134: 07 Nov 2014, 10:51 »

Så må vi se om ikke også du skal ind i arh-tråden Wink

Håber satme der er rettet bare lidt, selvom jeg tvivler.

Det skal jeg måske da FM måske har taget fejl angående en ungdomsspiller på Real Madrids U19 hold. Jeg er sikker på at han ik kom til Real Madrid, den eneste løsning som ikke er offiiciel er at han kan være lejet tilbage til Ajax.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010