home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 57166 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #105: 25 Jul 2015, 00:20 »

10 skud i alt, 6 af dem inden for rammen, 3 mål.  I en kamp hvor United, på Old Trafford, formåede 19 skud i alt, 10 inden for rammen men 0 mål. Mine spillere ved hvornår de skal slå til, og det i en kamp hvor jeg har skader til mine tre normale målmagere.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #106: 25 Jul 2015, 00:23 »

10 skud i alt, 6 af dem inden for rammen, 3 mål.  I en kamp hvor United, på Old Trafford, formåede 19 skud i alt, 10 inden for rammen men 0 mål. Mine spillere ved hvornår de skal slå til, og det i en kamp hvor jeg har skader til mine tre normale målmagere.
Det virker til at være et rigtig fedt spil du har gang i Highbury Smiley
Jeg er kørt død i mit Malmø spil, men regner med at starte fm op igen når der kommer en transferupdate.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #107: 25 Jul 2015, 02:26 »

Det virker til at være et rigtig fedt spil du har gang i Highbury Smiley
Jeg er kørt død i mit Malmø spil, men regner med at starte fm op igen når der kommer en transferupdate.

Det er gået hen og blevet et sjovt save i det italienske ja Wink Et af de få saves jeg har haft gang i i denne omgang fm.
Er endelig nået til der hvor det er sjovt med at hente talenter ind for småpenge og så se dem komme i gang på banen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #108: 26 Jul 2015, 10:45 »

Er klar til at starte min tredje sæson i den italienske hovedstadsklub, og det sker med en trup udelukkende bestående af italienere:



Det er blevet til to 2. pladser og en coppa-triumf, men nu håber jeg tiden er inde til et mesterskab.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #109: 26 Jul 2015, 17:00 »

Er klar til at starte min tredje sæson i den italienske hovedstadsklub, og det sker med en trup udelukkende bestående af italienere:



Det er blevet til to 2. pladser og en coppa-triumf, men nu håber jeg tiden er inde til et mesterskab.

Interessant at se du har total italiensk trup. Har jeg endnu ikke været i nærheden af, og var heller ikke målet i starten.

Køber mere og mere italiensk selv, men prioriterede nok nogle andre navne da jeg har spenderet stort op El Shaarawy og Verratti blandt andre. Er dog ved at have en del italienske regens klar, og er på vej mod slutningen af min 6 sæson i klubben. Mangler en sejr i CHL og Pokalen hvis jeg skal tage alt i denne sæson.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #110: 02 Aug 2015, 07:55 »

Okay, i mit save ligger de stadig og kæmper med i toppen mod mig, og de bliver bedre og bedre til at hænge på. Dog plejer de at falde fra når sæsonen bliver lang, for de har ikke bredde nok.

Btw. Så leger jeg med tanken om at sælge Pjarnic for at skabe noget plads på midtbanen (har hele tiden nogen der er sure, da jeg har spillere som Ødegaard, Højbjerg, Verratti, Strootmann, Isco og faktisk stadig De Rossi, selvom han er gammel nu). Har du solgt ham, og hvad fik du eventuelt for ham i den givne sæson?

Har ikke solgt ham, da jeg ikke har kunne få den ønskede pris for ham... Jeg har ikke været i en situation, hvor jeg manglede penge. Han brokker sig self. over han ikke spiller så meget, men når de så kommer ind på kontoret tager vi snakken, og jeg bliver  enig om jeg har ret, og hvis han ikke vil gøre som han bliver fortalt, jamen så kan han hygge sig med u20...
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #111: 02 Aug 2015, 07:57 »

Er klar til at starte min tredje sæson i den italienske hovedstadsklub, og det sker med en trup udelukkende bestående af italienere:



Det er blevet til to 2. pladser og en coppa-triumf, men nu håber jeg tiden er inde til et mesterskab.

Det ser i hvert fald lovende ud SirToby Smiley fedt du formår at holde det italiensk, har jeg ikke selv kunnet, da jeg ikke har villet betale overpris for talenter, det ikke er sikkert der bliver bedre en 3 sorte stjerner...
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #112: 02 Aug 2015, 13:53 »

Har ikke solgt ham, da jeg ikke har kunne få den ønskede pris for ham... Jeg har ikke været i en situation, hvor jeg manglede penge. Han brokker sig self. over han ikke spiller så meget, men når de så kommer ind på kontoret tager vi snakken, og jeg bliver  enig om jeg har ret, og hvis han ikke vil gøre som han bliver fortalt, jamen så kan han hygge sig med u20...

Jeg blev træt af brokkeriet, og valgte at sælge et par spillere, så blandt andet Pjanic er røget ud. Højbjerg røg også afsted, mest af alt fordi Chel$ki smed mange penge i den handel. Men det hjalp også lidt på pladsmanglen på midtbanen. Har dog hentet Cristante ind for at gør det mere italiensk på midten.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #113: 02 Aug 2015, 14:07 »

Jeg blev træt af brokkeriet, og valgte at sælge et par spillere, så blandt andet Pjanic er røget ud. Højbjerg røg også afsted, mest af alt fordi Chel$ki smed mange penge i den handel. Men det hjalp også lidt på pladsmanglen på midtbanen. Har dog hentet Cristante ind for at gør det mere italiensk på midten.

Er i perioder også jævnt træt af de brokker sig, men jeg vil ikke finde mig i noget... Det her er ikke et demokrati der hvor jeg er træner... Det er et diktatur... Jeg er loven!

Edit: og som sæsonen er ved at udforme sig, ryger lazio måske ud af Serie A... Ja det vil da i sig være en glædelig nyhed Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #114: 02 Aug 2015, 14:58 »

Er i perioder også jævnt træt af de brokker sig, men jeg vil ikke finde mig i noget... Det her er ikke et demokrati der hvor jeg er træner... Det er et diktatur... Jeg er loven!

Edit: og som sæsonen er ved at udforme sig, ryger lazio måske ud af Serie A... Ja det vil da i sig være en glædelig nyhed Opstemt

Kan høre at vi kører i hver sin ende af spektret da jeg gerne forsøger at forhandle med dem i første omgang, hvis de så ikke viser at de er værd at starte med, så det en anden snak Wink

Damn, i mit save er de konstant et midterhold, med nogle få opsving fordi de af mystiske årsager hiver talenter op af hatten hele tiden. Det har en af spillets bedste regens (italienske i hvert fald) på midtbanen, og de bruger ham slet ikke nok.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #115: 02 Aug 2015, 15:05 »

Kan høre at vi kører i hver sin ende af spektret da jeg gerne forsøger at forhandle med dem i første omgang, hvis de så ikke viser at de er værd at starte med, så det en anden snak Wink

Damn, i mit save er de konstant et midterhold, med nogle få opsving fordi de af mystiske årsager hiver talenter op af hatten hele tiden. Det har en af spillets bedste regens (italienske i hvert fald) på midtbanen, og de bruger ham slet ikke nok.

Det er en smagssag hvordan man gør det jo Opstemt og jeg synes der skal være plads til det hele Opstemt

Lazio har bare været supersvingende... Fra top til bund til top til midt til bund.

Men bliver nok færdig med sæsonen her i løbet af nogle timer Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #116: 02 Aug 2015, 15:38 »

Det er en smagssag hvordan man gør det jo Opstemt og jeg synes der skal være plads til det hele Opstemt

Lazio har bare været supersvingende... Fra top til bund til top til midt til bund.

Men bliver nok færdig med sæsonen her i løbet af nogle timer Opstemt

Skal der selvfølgelig også, det gælder jo blot om at finde den stilart der giver en succes. Havde jeg været lidt mere hård første gang Verratti var i klubben kunne jeg nok have beholdt ham. Men han var li et smut forbi PSG inden han kom tilbage som styrmand.

Okay, sys mere at jeg ser hold som Inter og Milan svinge rundt, dog ikke mere end mellem top og midt.

Har ikke haft gang i fm siden midten af ugen, kunne da godt være jeg skulle snuppe en kamp eller to i dag.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #117: 02 Aug 2015, 15:47 »

Skal der selvfølgelig også, det gælder jo blot om at finde den stilart der giver en succes. Havde jeg været lidt mere hård første gang Verratti var i klubben kunne jeg nok have beholdt ham. Men han var li et smut forbi PSG inden han kom tilbage som styrmand.

Okay, sys mere at jeg ser hold som Inter og Milan svinge rundt, dog ikke mere end mellem top og midt.

Har ikke haft gang i fm siden midten af ugen, kunne da godt være jeg skulle snuppe en kamp eller to i dag.

Igang! der er engelsk supercup! alletiders undskyldning! Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #118: 02 Aug 2015, 16:04 »

Igang! der er engelsk supercup! alletiders undskyldning! Opstemt Opstemt Opstemt

Damn det havde jeg nær glemt... ja, skal da bar i gang..  Starter endda med en kamp mod netop Lazio, som ligger nummer 5 her i oktober.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #119: 02 Aug 2015, 16:07 »

Damn det havde jeg nær glemt... ja, skal da bar i gang..  Starter endda med en kamp mod netop Lazio, som ligger nummer 5 her i oktober.

Hvordan i alverden var DU ved at glemme det?Huh!!! Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010