home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 72407 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #210: 14 Dec 2014, 19:15 »

Hvordan er mulighederne for at få solgt spillere med Liverpool når man starter op? Er det la'-sig-gøre-ligt? Wink

Det kommer jo lidt an på hvem du vil sælge  Wink
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #211: 15 Dec 2014, 12:41 »

Jeg har netop startet en med Liverpool. Jeg har intet forhold til dem IRL, så det er ganske enkelt fordi jeg synes de har et spændende hold.
Jeg synes har ikke hentet nogle forstækninger til holdet, men har i stedet valgt at fokusere på at sikre fremtiden.

Følgende spillere er hentet til:
Luka Jovic (januar 2016) - skrev under med ham fra start
Martin Ødegaard (Januar 2015) - 12 mil + 2 efter 50 ligakampe
Andy Najar (Lejet tilbage til Start i første sæson, så får ham juni 2015) - Købt for 9 mill + klausuler
John Souttar - 12-13 mil + klausuler

Alle de ovenstående er vanvittige talenter, og jeg glæder mig til at få dem integreret i holdet Smiley

Jeg har solgt Borini for småpenge, og har lejet Suso ud da der ikke var udsigt til meget spilletid for ham i første sæson.
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #212: 15 Dec 2014, 17:20 »

84 point efter 38 kampe i 1.sæson, var nok til at vinde Premier League !

Handler til 2. sæson:
Ud er røget:
Lucas, Suso, Borini, Aspas, Coates, Assaidi, llori, Alberto for 710 mio. Kolo, Johnson og Brad Jones er fritstillet.

Ind er kommet:
Caulker, Butland og Declan John for 350 mio.

Der røget en del flere ud, end der er hentet ind, hvilket gør talenterne kan se frem til en række kampe i den nye sæson.



Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #213: 16 Dec 2014, 21:09 »

jeg er ved januar 2016, og det begynder at ligne noget med det hold her.
jeg har spillet 20 kampe i PRL og det har budt på 16 sejre og 4 uafgjorte.

Jeg er desværre lidt i målmaskine krise, og mangler den der angriber der bare hamre den ind. Sturridge er gået i stå og origi er solgt efter han havde været langtids skadet. Balloteli er også solgt da han hele tiden skabte problemer, så jeg har Sturridge og Sinclair at vælge imellem.

min styrke er som altid min Offensiv, dog med lidt tilbagegang i denne sæson. men det er stadig dem der klare sig bedst. og med navne som Isco, Reus, Sterling, Coutinho, Markovic og Sturridge, burde det også være tilfældet.
defensivt er der fremgang at spore, jeg er helt nede på 1 mål pr kamp i gennemsnit. og hvis man tænker på de foregående sæsoner er det virkelig et fremskridt.
Logged

LFCogBIF
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #214: 18 Dec 2014, 16:13 »

Nogen der ved, hvad mange der kan være på Anfield efter stadion udvidelsen i år 2018?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #215: 18 Dec 2014, 16:31 »

Nogen der ved, hvad mange der kan være på Anfield efter stadion udvidelsen i år 2018?

58000 ifølge editoren.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

LFCogBIF
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #216: 18 Dec 2014, 16:42 »

58000 ifølge editoren.

Okay, mange tak for svaret.  Smiley
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #217: 25 Dec 2014, 12:58 »

Stærkeste startopstilling i midten af 3. sæson, jeg har efterhånden vundet alt Smiley








Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #218: 25 Dec 2014, 15:00 »

Stærkeste startopstilling i midten af 3. sæson, jeg har efterhånden vundet alt Smiley



Må jeg ikke se dine transfers?

Og dine taktiker? Kan simpelthen ikke få det til at kører..





Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #219: 26 Dec 2014, 00:18 »

Jeg overvejer lidt at prøve Liverpool med en 433 (3 angribere uden wingers). Hvad siger folket til det? Er der for mange gode wingers i klubben (så det ville være synd)?
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #220: 26 Dec 2014, 14:10 »

Jeg overvejer lidt at prøve Liverpool med en 433 (3 angribere uden wingers). Hvad siger folket til det? Er der for mange gode wingers i klubben (så det ville være synd)?

Jo der er da mange gode wingers i klubben. men smider du nu Sterling ind på en falsk 9', og så har Ballo og Sturridge som fremskudtangriber og måske en dybteliggende. så skulle det nok fungere, så kan du smide Coutinho ned som MC sammen med Gerrard og Hendo.

Så kan du omskole Markovic til Falsk 9'. så er der snart styr på alle dine kanter
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #221: 29 Dec 2014, 21:09 »

Så fik jeg endelig styr på mit hold og ikke mindst mit save. Det er lykkes mig at slette ikke mindre end 3 spil jeg er gået igang med!!  ticked off

Men mit udgangs punkt var at jeg ikke ville købe nogen den første sæson, det overholdt jeg så ikke helt da der blev hentet 2-3 unge spillere der så lovende ud og som måske har en fremtid på holdet, men det må vi kigge på om 3-4 år.

I turneringerne gik jeg all in på PL og så måtte de andre turneringer tages med en kamp af gangen.
I PL gik det så sådan at jeg gik hele vejen og vandt PL 4 point foran Man U. Jeg var langt foran de andre hold da vi nåede februar, men fik i den grad en formnedgang og vandt ikke 5 kampe i træk, 2 uafgjorte og 3 tabte. Jeg fik dog stabiliseret holdet og vi holdt Man U bagved os.

I FA og Liga Cuppen gik det ganske fint med reserverne til semifinalerne hvor jeg i begge turneringer løb ind i Chelsea med et nederlag til følge i begge kampe.

I CL kom jeg til 1/4 hvor jeg løb ind i.... Chelsea igen! Og igen var de bedre end os samlet.F
I PL fik jeg dog skovlen under dem i begge kampe skal det siges.

Jeg havde en ide om at Mignolet skulle sælges, det bliver han så ikke. Han er ca 10.000% bedre i FM end i den virkelige verden.

PÅ den centrale midtbane skulle Gerrard stille og rolig køres ud af holdet og det er han blevet. Nu er jeg så spændt på at se hvordan han vil tackle det at være blandt reserverne i den kommende sæson, eller slet ikke i truppen.
Jeg har trimmet truppet og solgt for ca 610 mio dkr indtil nu.
De vigtigste der er værk er følgende:
Lucas
Enrique
Borini
Coates
Aspas
Lambert
Assaidi
Allan

Målet for den kommende sæson er ca de samme som i den første, PL er vigtigst, så må de andre komme der efter.
Denne sæson er der også flere af de unge der vil komme tættere på holdet, mange har været lejet ud og fået bedre stats af den vej så jeg håber at de snart er klar til at blive bærende spillere på holdet.

Logged

larsove55
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #222: 19 Jan 2015, 07:50 »

Min første sæson med LFC.

Fantastisk sæson med vandt pl 3 runder før hjemme mod Everton dagen før min egen fødselsdag.
sæsonen bød også på en 8-2 sejer over Man u hjemme, 6-3 mod Arsenal og 8-0 mod Stoke hjemme

Top score Balotelli  28 kasser nr 2 Sturridge 26

Den gyldne handske fik Mignolet med 20 cleen sheets

Syv spiller på årets hold 2 udskifter

I Cl kom jeg til kvart finalen med Bayern
Liga cuppen tabte jeg til Man City i finalen
FA cuppen vundet 1-2 over Man City.

ville gerne smide sceenshots op men kan ikke lige finde ud af det.
Logged

LFC.

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #223: 19 Jan 2015, 10:34 »

Min første sæson med LFC.

Fantastisk sæson med vandt pl 3 runder før hjemme mod Everton dagen før min egen fødselsdag.
sæsonen bød også på en 8-2 sejer over Man u hjemme, 6-3 mod Arsenal og 8-0 mod Stoke hjemme

Top score Balotelli  28 kasser nr 2 Sturridge 26

Den gyldne handske fik Mignolet med 20 cleen sheets

Syv spiller på årets hold 2 udskifter

I Cl kom jeg til kvart finalen med Bayern
Liga cuppen tabte jeg til Man City i finalen
FA cuppen vundet 1-2 over Man City.

ville gerne smide sceenshots op men kan ikke lige finde ud af det.

Må man få et par SS af taktik, transfers m.m?
Logged

Love the Blues

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #224: 19 Jan 2015, 13:55 »

Må man få et par SS af taktik, transfers m.m?

Prøv at læse den sidste linje i hans indlæg  crazy
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010