|
Svartovich
Gæst
|
|
har købt genne jeres side, men den vejledning kan jeg først bruge når jeg har fundet beta ik?
Så du ikke hvad jeg skrev?  Gå ind i "Tilføj et spil", og vælg "Aktiver et produkt på Steam" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Nå okay, så er det ikke så underligt, at du ikke har modtaget koden endnu. Håber du får din kode så hurtigt som muligt.  Går der som regel noget tid eller hvad? Timer? Dage?
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Har ingen idé om det, da det jo har været meget forskelligt fra person til person hvor langt tid, man har ventet på den. Men som Pati skrev, skal du bare gøre dem opmærksom på dig, så de ikke udskyder det for længe. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Bestilte for cirka 5 minutter siden  Havde du bestilt hos fmf digitalt havde du haft den nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Havde du bestilt hos fmf digitalt havde du haft den nu  Havde jeg også gjort hvis ikke man skulle betale via Paypal, som jeg før har haft problemer med 
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
Hvad er så slemt ved brugerfladen?
(Er selv igang med at downloade)
Farverne + drop-down-barene
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Farverne + drop-down-barene
Nå okay. Synes ellers det har set fedt ud på video og screenshots. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Yay! Nu fik jeg den!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Fedt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bromberg
|
|
Er der egentlig et mørkt skin med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Det skin der kommer med i betaen er vidst det mørke skin er det lyse der mangler.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Okt 2014, 18:25 af Sunbao »
|
|
|
|
|
|
|
bromberg
|
|
Det lyse kan de ihvertfald godt skrotte for min skyld.. Det giver mere hovedpine end ME;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Synes virkelig godt om designet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
er jeg den eneste der ikke kan finde de nye roller ??
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|