Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fck_mester
|
|
Jeg har lige modtaget min BETA kode fra CDON. Jeg skrev en mindre glad mail til dem og har nu modtaget koden 30 min senere. Så hvis der er andre derude der også har købt gennrm CDON, anbefaler jeg at gøre det samme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fck_mester
|
|
Hehe ja ok, jeg er ikk den eneste der har modtaget den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
Siger jo desværre ikke andet end man bare arbejder med spillet  har jo været det samme antal hver dag den seneste uge 
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Hvad havde du regnet med at se ? o derudover er all time peak for blot 5 mins siden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
Hvad havde du regnet med at se ? o derudover er all time peak for blot 5 mins siden.
Ved det ikke  vil bare gerne se at der står PLAY under FM15 i steam 
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
hvordan skal jeg tilføje et billede til en kommentar? får jo blot dette frem når jeg trykker på knappen "indsæt billede" ['img][/img]
skal billedet ligge på en server på nettet før det kan lade sig gøre eller kan jeg ikke bare trække det fra min harddisk og lægge ved kommentaren?
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
hvordan skal jeg tilføje et billede til en kommentar? får jo blot dette frem når jeg trykker på knappen "indsæt billede" ['img][/img]
skal billedet ligge på en server på nettet før det kan lade sig gøre eller kan jeg ikke bare trække det fra min harddisk og lægge ved kommentaren?
Du kan fx upload billedet her: http://billedeupload.dk/Derfra er der et link under billedet som du kan bruge til at få det herind 
|
|
|
|
|
|
”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
Du kan fx upload billedet her: http://billedeupload.dk/Derfra er der et link under billedet som du kan bruge til at få det herind  TAK
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
Spændingen stiger - all time peakede for 1 min siden på 82
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
|
|
|
Fck_mester
|
|
Den her dag er virkelig lang!! Håber på en overraskende tidlig release 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pati924
|
|
Jaah... Tænk hvis man ikke bare havde fri hele dagen, og har trykket F5 siden klokken 9 i morges :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
damsbak
Lilleputspiller
|
|
Jaah... Tænk hvis man ikke bare havde fri hele dagen, og har trykket F5 siden klokken 9 i morges :S
get a life ;-)
|
|
|
|
|
|
Hvad skal man skriv........livet er fedt
|
|
|
|
|
Fck_mester
|
|
Også fuldstændig sådan min dag er forløbet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|