Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Nu kan man jo sige at betaen pt ikke er ude så teknisk set kan de jo nå det endnu. Men ja det er ikke just nogen god ide i forhold til det at drive en forretning hvis man ikke får sendt koderne ud i tide. Men efter talrige mails med dem må vi nok konstatere at de først sender dem ud når de fra deres leverandør får at vide at beta er i luften.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Synes det er ret så uprofessionelt, at sende koder ud EFTER betaen kommer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pilested4
Lilleputspiller
|
|
Nogen som ved hvornår man kan spille BETA fra?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Nogen som ved hvornår man kan spille BETA fra?
Ingen ved det, når Miles direktør hos sigames er tilfreds så ryger den ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Miles tweetede i går at han først ved kl. 8 i aften (engelsk tid) om betaen kommer ud i dag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Miles tweetede i går at han først ved kl. 8 i aften (engelsk tid) om betaen kommer ud i dag.
Ah nu mistolker du lidt vil jeg mene, han ved det først der i den forstand at der udløber muligheden for at sende den ud idag, men derfor kan den jo sagtens komme tidligere end det tidspunkt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Miles Jacobson @milesSI · 11m 11 minutes ago @scottpratt1974 I will know by 8pm tomorrow if it will be out tomorrow or not. As I did tonight.
Så kan I selv fortolke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
Miles Jacobson @milesSI · 11m 11 minutes ago @scottpratt1974 I will know by 8pm tomorrow if it will be out tomorrow or not. As I did tonight.
Så kan I selv fortolke.
Trist udmelding - efter min vurdering... Alt håb om en udgivelse idag er vist slukket med den melding...
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Den kan stadig sagtens nå at komme i dag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Overhovedet ikke det er blot en af miles kryptiske meldinger som kan betyde både fugl eller fisk.
har miles ikke en version af spillet han er tilfreds med senest kl 21 dansk tid så går han hjem og der forsøges igen fredag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
Den kan stadig sagtens nå at komme i dag.
Håber inderligt du får ret! 
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
CDON er vidst blevet overbevist og er begyndt at sende beta koder ud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mistarp
Gæst
|
|
De er bestemt vågnet op! Jeg har i hvert fald modtaget min kode  stærkt arbejde herfra siden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
Der er 63 personer der spiller FM2015 lige nu, så de arbejder i hvert fald på det  Hvor kan du se det??
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|