home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 316 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hvornår udkommer beta'en? :)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvornår udkommer beta'en? :)  (Læst 9431 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #15: 14 Okt 2014, 17:37 »

Vi sad 4 kammerater sammen. 3 af os havde bestilt fra coolshop og en fra steam. 3 af os fik den samtidig. Sidstemand fik samme besked som dig, da han var i kontakt med dem! Han var også ret utilfreds i og med vi havde sat op til lan og jeg ved snart ikke hvad.
Nøj nogle idioter. De sagde direkte til mig, at ingen fik deres keys til tiden, da de var forsinkede. At 2 ud af 3 af jer får den til tiden, beviser jo at de stak mig en løgn. Jeg er glad for at jeg har bestilt fra Cdon (FmF's tilbud) i år. :-)

Coolshop har altid været gode til at komme med keys og i det hele taget spil, til tiden.
Tja, i nogle tilfælde har jeg også været yderst tilfreds, og det er også Coolshop jeg har brugt mest til at købe spil fra mange år. Men har nu et par gange oplevet forsinkelser og dårlig service, så jeg gider ikke bestille fra dem længere.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #16: 14 Okt 2014, 17:39 »

Well nu kender jeg kun til coolshop omkring fm releases, og især tilbage i tiden har fmd haft store problemer med de ikke har leveret varen, men dengang importerede de jo så også primært deres spil så det ene år havde de jo så ikke bestilt nok hjem i tide, så der kom der en flot undskyldning med at post danmark havde glemt et postbur, og spillet derfor kom for sent ud.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #17: 14 Okt 2014, 17:44 »

Nøj nogle idioter. De sagde direkte til mig, at ingen fik deres keys til tiden, da de var forsinkede. At 2 ud af 3 af jer får den til tiden, beviser jo at de stak mig en løgn. Jeg er glad for at jeg har bestilt fra Cdon (FmF's tilbud) i år. :-)
Tja, i nogle tilfælde har jeg også været yderst tilfreds, og det er også Coolshop jeg har brugt mest til at købe spil fra mange år. Men har nu et par gange oplevet forsinkelser og dårlig service, så jeg gider ikke bestille fra dem længere.

Well.
Jeg har handlet hos Coolshop siden jeg begyndte at spille computerspil, hvilket er rigtigt mange år siden efterhånden og har ikke 1 eneste gang oplevet nogle problemer, så for mit vedkommende har de altid været en ren fornøjelse at handle ved.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #18: 14 Okt 2014, 18:01 »

bestilte på coolshop for to dage siden og modtog min key idag.

Det kan være de har fået en ny bot, eller bare gør det for at afbelaste systemet til senere Peace

Well.
Jeg har handlet hos Coolshop siden jeg begyndte at spille computerspil, hvilket er rigtigt mange år siden efterhånden og har ikke 1 eneste gang oplevet nogle problemer, så for mit vedkommende har de altid været en ren fornøjelse at handle ved.
Kan nikke enig i dine udtalelser her X.


Men Svartovich nu er du jo bosiddende på Bornholm, så forsendinger fra Nordjylland kan jo godt tage noget tid Tunge
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #19: 14 Okt 2014, 19:14 »

Men Svartovich nu er du jo bosiddende på Bornholm, så forsendinger fra Nordjylland kan jo godt tage noget tid Tunge
Det er sandt, men så vidt jeg ved tager det ikke længere tid at sende en betakey over email, og det gør det heller ikke sværere at yde god service i deres chat, selvom jeg er fra Bornholm. ;-)

Well.
Jeg har handlet hos Coolshop siden jeg begyndte at spille computerspil, hvilket er rigtigt mange år siden efterhånden og har ikke 1 eneste gang oplevet nogle problemer, så for mit vedkommende har de altid været en ren fornøjelse at handle ved.
Jeg har også altid brugt Coolshop siden jeg begyndte at spille computerspil. Det er også først for nylig, at jeg har været utilfreds med deres service.
« Seneste Redigering: 14 Okt 2014, 19:15 af Svartovich » Logged

mort6802
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #20: 14 Okt 2014, 21:52 »

jeg har netop også modtaget koden fra coolshop - nu venter jeg bare i spænding!!
Logged

Esbjerg fB - 1924

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #21: 15 Okt 2014, 14:09 »

Hvis dem der har bestilt fra coolspil har fået, så går der vel ikke lang tid før os der har bestilt via FMfreaks også får beta koden ?
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #22: 15 Okt 2014, 14:11 »

Coolshop er dvd versionen så vidt jeg kan forstå på folk, disse koder er sendt ud tidligere fra sega end folk med digitale versioner da fks fona med flere jo skal kunne nå at give deres kunder dem.

Ingen andre end coolshop overhovedet har pt sendt koder ud, men er som sagt også kun til dvd versionen.

Vores brugere får naturligvis deres koder tilsendt straks de kommer fra distributøren.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #23: 15 Okt 2014, 15:27 »

Jeg har bestilt digital version og har nu også fået beta keyen natten til mandag :-)
Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #24: 15 Okt 2014, 16:55 »

Så hvis man køber FM15 på coolshop, som download får man så beta'en med? Smiley
og kode med det samme? Smiley
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #25: 15 Okt 2014, 16:58 »

Hvad med os der har købt gennem FmFreaks? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #26: 15 Okt 2014, 17:55 »

Hvad med os der har købt gennem FmFreaks? Smiley

Den skal nok komme sega er kun igang med at sende koder ud til de forskellige distributører pt.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #27: 15 Okt 2014, 18:00 »

Fint fint har ikke travlt bare nysgerrig Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #28: 15 Okt 2014, 18:04 »

Hvis jeg køber digital udgave via FMF, får jeg så beta efter beta release eller først det fulde spil? Tænker at man får beta selv efter den er udgivet right?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvornår udkommer beta'en? :)
« Svar #29: 15 Okt 2014, 18:09 »

Hvis jeg køber digital udgave via FMF, får jeg så beta efter beta release eller først det fulde spil? Tænker at man får beta selv efter den er udgivet right?
Jeg forstår simpelthen ikke dit spørgsmål. Du får betaen ca. 14 dage før udgivelsen, og så forsvinder betaen, når det fulde spil kommer. Aner ikke om jeg besvarede dit spørgsmål, men jeg prøvede. :-P
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010