home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:30:07 EarnestGet Baren Fodbold Podcasts
I dag kl. 08:58:58 Lhanesag Baren FmFreaks NFL Fantasy 2022
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23538
  1 Bruger, 886 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: JAkolSoazy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem vil man være
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil man være  (Læst 27665 gange)
adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #75: 29 Okt 2014, 15:00 »

Tænker umiddelbart at Everton ser ud til at have en spændende trup..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Williamgj02
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #76: 01 Nov 2014, 21:15 »

Starter altid med chelsea
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #77: 05 Nov 2014, 08:37 »

Her i betaen har jeg et save med Hammarby kørende, også et save som Journey-man. Men når spillet udkommer officielt skal jeg helt klart prøve kræfter med Esbjergs forenede Boldklubber!
Logged

Traditionsklub siden 1924

DizDiz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #78: 07 Nov 2014, 13:52 »

Gik i gang med Derby County....en god traditionsklub med overraskende god økonomi og træningsforhold. Har indtil nu nået at spille 10 kampe, med 7 vundne, 2 tabte og en uafgjort.

Mest sindsygt var dog, at jeg i spillet fik fat på både Balanta og Sisto, samt Andreas Christensen som hoved signings. Derudover er der også gode gamle Will Hughes af egen avl, der fortsat er et stort taltent.

Derby bliver helt sikkert hold nummer 1 jeg skal lægge ud med, når jeg har fået downloadet den fulde udgave en gang i aften !
Logged

Rasmus7799
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #79: 10 Nov 2014, 21:05 »

Hvem vil jeg være fra den tyske liga? Første bud vinder!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #80: 10 Nov 2014, 21:11 »

Wolfsburg. Smiley
Logged

Rasmus7799
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #81: 10 Nov 2014, 21:30 »

Så bliver det Wolfsburg! Wink Ser også frem til endelig at have Lord Bendtner i sin fold Opstemt
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #82: 10 Nov 2014, 21:39 »

B52 og over 200 millioner i transferbudget. Det bliver ikke meget bedre. Wink
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #83: 11 Nov 2014, 14:16 »

Min computer er til rep, og derfor er mit Hobro save fra betaen formentlig fortid, når den kommer tilbage.
umiddelbart tænker jeg at fortsætte med Hobro i et nyt save.

Men har i andre forslag, frygter det kan blive kedeligt at gennemspille 3,5 sæsoner igen med samme klub.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010