home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Never lose again
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Never lose again  (Læst 16200 gange)
marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Never lose again
« Svar #15: 02 Okt 2014, 12:44 »

Jeg er lige gået igang med 2 sæson med Juventus og det køre bare derud af. Er først hjemme søndag så smider nogen så der.
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Never lose again
« Svar #16: 02 Okt 2014, 20:35 »

Den virker altså !

* everton chl semi.png (190,99 KB - hentet 313 gange.)
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Never lose again
« Svar #17: 03 Okt 2014, 16:24 »

Endte med at blive fyret... Siger ikke det er en dårlig taktik. Grunden til jeg blev fyret var mit hold ikke kunne defensive dødbolde. Lukkede 29 mål ind, hvor 20 af dem var af dødbolde. Det er jo absurd..
Har du prøvet med en mand i det lille felt ved hjørnespark?
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Never lose again
« Svar #18: 03 Okt 2014, 18:37 »

endnunet spørgsmål hvor mange sæsoner i træk har du brugt den??

Jeg har kun brugt den i maksimalt 2 sæsoner,

Den virker altså !

Godt at hører den også virker fornuftigt for dig !  Thumbs Up

Endte med at blive fyret... Siger ikke det er en dårlig taktik. Grunden til jeg blev fyret var mit hold ikke kunne defensive dødbolde. Lukkede 29 mål ind, hvor 20 af dem var af dødbolde. Det er jo absurd..

Ærgeligt at du skulle indkassere 2/3 af dine mål den vej igennem. Jeg har kigget mine sæsoner igennem med de forskellige hold, og kan se at jeg næsten aldrig lukker mål ind på hjørnespark. Så det må åbenbart værre vildt forskelligt fra hold til hold.
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Never lose again
« Svar #19: 05 Okt 2014, 07:55 »

På billedet er den venstre angriber en fremskudt angriber, når jeg downloader taktikken er den venstre angriber en komplet angriber. Begge backer på billedet er de komplette wingbacks, i downloaden er de fullbacks. På billedet er den midterste midtbane er felt til felt, i downloaden er den central midtbanespiller. Er det en fejl?
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Never lose again
« Svar #20: 05 Okt 2014, 11:17 »

På billedet er den venstre angriber en fremskudt angriber, når jeg downloader taktikken er den venstre angriber en komplet angriber. Begge backer på billedet er de komplette wingbacks, i downloaden er de fullbacks. På billedet er den midterste midtbane er felt til felt, i downloaden er den central midtbanespiller. Er det en fejl?

Hej Renehenriksen.

Ja det er så, godt du gjorde mig opmærksom på det. Det er simpelthen en tidligere version jeg har smidt op til download, de enkle roller er nok også lidt afhængig hvem du spiller med.

Har spillet den med f.eks PSG der er Cavani klart bedre som fremskudt end som komplet med Zlatan ved siden af som skarpretter. Hvor imod en Llorente er bedre som komplet i netop denne taktik.

Backs kommer lidt an på hvor gode de backs er vil jeg mene. Har du verdensklasse backs så sæt dem til komplet wingback. Er det derimod for en hylde under vil jeg nok spille med fullbacks, da det mindsker de største forsvarsbrøler, men samtidig ikke giver dig så meget offensivt støtte som wingbacks gør.
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Never lose again
« Svar #21: 05 Okt 2014, 11:22 »

Mange tak for det gode brugbare svar. Jeg spiller med Aston Villa med Benteke som komplet og Agbonlahor som skarpretter, på backs har jeg Lowton og Cissokho som fullbacks. Det fungerer okay indtil videre. Har dog lukket 4 mål ind på hjørnespark i 3 kampe. Så jeg har ændret lidt i instillingerne på defensive hjørnespark.
Logged

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Never lose again
« Svar #22: 05 Okt 2014, 20:25 »

Det virker rigtig godt i FCK Smiley Jeg har Benteke og Jordan Rhodes i angrebet
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Never lose again
« Svar #23: 05 Okt 2014, 21:02 »

Prøver at teste taktikken med PSV Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Never lose again
« Svar #24: 05 Okt 2014, 21:07 »

Hvis du er et tophold eller sub-tophold virker den rigtig godt som plug and play - går du lidt ned i bunden af ligaen kommer der visse udfordringer med den, kan dog godt lide den med de fleste hold jeg har spillet med, dog synes jeg de 30 frispark per kamp er lidt for mange Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Never lose again
« Svar #25: 06 Okt 2014, 15:50 »

Hej Renehenriksen.

Ja det er så, godt du gjorde mig opmærksom på det. Det er simpelthen en tidligere version jeg har smidt op til download, de enkle roller er nok også lidt afhængig hvem du spiller med.

Har spillet den med f.eks PSG der er Cavani klart bedre som fremskudt end som komplet med Zlatan ved siden af som skarpretter. Hvor imod en Llorente er bedre som komplet i netop denne taktik.

Backs kommer lidt an på hvor gode de backs er vil jeg mene. Har du verdensklasse backs så sæt dem til komplet wingback. Er det derimod for en hylde under vil jeg nok spille med fullbacks, da det mindsker de største forsvarsbrøler, men samtidig ikke giver dig så meget offensivt støtte som wingbacks gør.
Var bestemt ikke tilfreds med den, da jeg forsøgte midt i sæsonen med Milan. Den oprindelige taktik fungerede ikke optimalt, så den fik chancen og mindede lidt om min, så de havde let ved at tilpasse sig det nye setup. Det har indtil videre givet 2 nederlag, 1 uafgjort og 1 sejr. Har nu lavet om på rollerne som på dit SS, så ser jeg om det hjælper - det passer mig fint at kanterne er mere offensive..
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Never lose again
« Svar #26: 06 Okt 2014, 16:19 »

Var bestemt ikke tilfreds med den, da jeg forsøgte midt i sæsonen med Milan. Den oprindelige taktik fungerede ikke optimalt, så den fik chancen og mindede lidt om min, så de havde let ved at tilpasse sig det nye setup. Det har indtil videre givet 2 nederlag, 1 uafgjort og 1 sejr. Har nu lavet om på rollerne som på dit SS, så ser jeg om det hjælper - det passer mig fint at kanterne er mere offensive..

Jeg tror du er lidt for hurtigt ude til at dømme en taktik ude, du sætter den trods alt ind midt i en sæson, hvor det lyder til at de hold ikke fungere og har manglende selvtillid. Samtidig har de ikke haft 7-8 uger op til sæsonen til at tilpasse sig system. Giv den en 7-8 uger i din nuværende sæson, og se om resultaterne ikke begynder at flaske sig bagefter.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Never lose again
« Svar #27: 07 Okt 2014, 21:55 »

Jeg tror du er lidt for hurtigt ude til at dømme en taktik ude, du sætter den trods alt ind midt i en sæson, hvor det lyder til at de hold ikke fungere og har manglende selvtillid. Samtidig har de ikke haft 7-8 uger op til sæsonen til at tilpasse sig system. Giv den en 7-8 uger i din nuværende sæson, og se om resultaterne ikke begynder at flaske sig bagefter.
Hehe vil lige påpege moralen var fin nok - lå trods alt nr. 2 eller 3, men som skrevet kørte det ikke rigtigt. Det skal lige siges jeg tog den i brug i sidste kamp før den lille pause i Italien.
Da turneringen startede igen spillede jeg mod små hold og spillet var ikke prangende og hele taktikken var lært til UG Wink

Da jeg tilføjede de nye roller som på SS, så skete der ting og sager - dog har mit hold ikke kørt hold over, men efter 11 kampe har jeg vundet de 10 og den sidste blev 0-0 ude mod Roma. Dog har Balotelli ikke fungeret hverken som avancered forward eller poacher - til gengæld er Robinho begyndt at vise sit værd.
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Never lose again
« Svar #28: 09 Okt 2014, 01:57 »

Ser spændende ud, men var det ikke en ide om at få taktik og billeder til at passe sammen, hvis man dwl taktikken passer instruktionerne ikke overens med billederne.
Logged

UlrikE
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Never lose again
« Svar #29: 09 Okt 2014, 20:29 »

Første sæson med taktikken i FCK overstået. Superligaen blev vundet med 7 point ned til Aab. Sæsonen bød på 34 sejre 14 uafgjorte og 3 nedrelag. Første nederlag kom til Sønderjyske med et reservespækket mandskab, andet og tredje var afklapsninger til Bayern Munchen i første knock out runde af champions league (gik videre fra gruppen med 3 sejre og 3 uafgjorte mod Chelsea, Leverkusen og Anderlecht, forinden var Napoli sendt ud i kvalifikationen). Cornelius endte som klubbens topscore med 42 mål i 43 kampe.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010