home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452371 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1545: 30 Dec 2011, 15:11 »

Jeg kan godt se hvad I mener nu, efter at have læst den anden artikel.

Jeg var lidt for hurtig og måske lidt smånaiv, men jeg synes nu godt at man kan tage Onside seriøst som hovedregel. Jeg har været derinde i praktik og selv lavet nogle artikler på Onside.dk og journalisterne var relativt grundige i deres research inden de skrev noget, men nok om det.

Jeg tog fejl.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1546: 30 Dec 2011, 16:11 »

Jeg kan godt se hvad I mener nu, efter at have læst den anden artikel.

Jeg var lidt for hurtig og måske lidt smånaiv, men jeg synes nu godt at man kan tage Onside seriøst som hovedregel. Jeg har været derinde i praktik og selv lavet nogle artikler på Onside.dk og journalisterne var relativt grundige i deres research inden de skrev noget, men nok om det.

Jeg tog fejl.

Det ændre ikke på at de spanske aviser ikke altid skriver det der bliver sagt. Det er der mange eksempler på.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1547: 30 Dec 2011, 16:25 »

Det ændre ikke på at de spanske aviser ikke altid skriver det der bliver sagt. Det er der mange eksempler på.

Og hvad har de spanske aviser præcis med dette emne at gøre?  Huh
Logged

Hala Madrid!

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1548: 30 Dec 2011, 16:37 »

Og hvad har de spanske aviser præcis med dette emne at gøre?  Huh
Alt hvad du hører om spansk fodbold kommer som regel fra spanske kilder.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1549: 30 Dec 2011, 17:10 »

Alt hvad du hører om spansk fodbold kommer som regel fra spanske kilder.

Jamen, hvad har det med det her emne at gøre. At Onside har fejlciteret en spansk kilde, også nævner du, at det altså er den spanske avis som har fejlciteret eller hvad prøver du at sige?
Logged

Hala Madrid!

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1550: 30 Dec 2011, 17:55 »

Jamen, hvad har det med det her emne at gøre. At Onside har fejlciteret en spansk kilde, også nævner du, at det altså er den spanske avis som har fejlciteret eller hvad prøver du at sige?
Prøver at få dig til at forstå at de spanske aviser også kan være dårlige til at citere korrekt. Punktum.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1551: 30 Dec 2011, 18:15 »

Prøver at få dig til at forstå at de spanske aviser også kan være dårlige til at citere korrekt. Punktum.

Okay, men det har så stadig ikke noget at gøre med det her, da de spanske aviser netop har citeret korrekt,  men at onside.dk ikke har citeret korrekt fra de spanske aviser.
Logged

Hala Madrid!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1552: 30 Dec 2011, 18:43 »

Hvis man holder sig til El Mundo Deportivo når det omhandler Barcelona, og Marca når det omhandler Real Madrid, plejer der nu at være ret godt styr på det. Man skal til gengæld holde sig væk fra El Mundo Deportivo hvis det er pålidelige nyheder om Real Madrid man søger, og ligeledes skal man holde sig fra Marca hvis det er pålidelige nyheder om Barcelona man er på udkig efter.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1553: 30 Dec 2011, 21:09 »

Hvis man holder sig til El Mundo Deportivo når det omhandler Barcelona, og Marca når det omhandler Real Madrid, plejer der nu at være ret godt styr på det. Man skal til gengæld holde sig væk fra El Mundo Deportivo hvis det er pålidelige nyheder om Real Madrid man søger, og ligeledes skal man holde sig fra Marca hvis det er pålidelige nyheder om Barcelona man er på udkig efter.
Enig. Det er en god hovedregel.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1554: 31 Dec 2011, 17:13 »

Citat


Culés and Merengues, let’s leave the rivalry to the side and toast together 2012 ... so raise those cups!!! Happy 2012
Citat

Godt nytår Smiley
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1555: 06 Jan 2012, 18:06 »

http://www.fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/3670-guardiola-karet-til-verdens-bedste-traener.html


Guardiola verdens bedste træner lige nu. Gennem tiderne anser jeg dog Alex Ferguson som den største.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1556: 06 Jan 2012, 21:38 »

Ganske fortjent at den ære tilfalder Guardiola. Jeg har svært ved at se hvem der har leveret varen lige så godt som Pep i løbet af 2011. Hvem der er den bedste gennem tiderne er dog i mine øjne noget nær umuligt at sige. Der er slet ingen tvivl om at Sir Alex er blandt de allerstørste. Men hvad med en mand som Trapattoni, der vadede i succes med Juventus i slutningen 70'erne og starten 80'erne, og efterfølgende har bevist sig et halvt dusin andre steder, senest ved at opnå uventet gode resultater med det irske landshold? Hvad med en mand som Helenio Herrera som revolutionerede trænerhvervet og måden at tænke fodbold på rent taktisk? Hvad med Bob Paisley og hans Liverpool-dynasti? Der kan unægteligt nævnes mange flere. At kåre en manager som værende den bedste gennem tiderne er i mine øjne umuligt - og det samme gør sig i øvrigt gældende for spillere.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1557: 06 Jan 2012, 23:10 »

Hvis man ser på hvordan sidste sæson er forløbet vil alt andet også have undret mig.
Jeg mener det engang var Dani Alves der udtalte at hvis Guardiola sagde at han skulle springe ud fra Camp Nous højeste punkt, så ville han tænke: "Der må være noget godt dernede"
Det siger altså også noget om manden! Smiley
Logged

FC Barcelona

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1558: 06 Jan 2012, 23:37 »

Guardiola er selvfølgelig verdens bedste træner lige nu. Han overtog et Barca-hold der var helt ad helved til, skiftede stort set ikke ud på holdet, og gik direkte ud og vinder the treble første sæson. Og det med samme mandskab som fik klø af Real Madrid sæsonen inden.
Samtidigt har han fået klassespillere ud af egne ungdomsspillere som Pedro og Busquets, og slebet Gerard Pique fra at være et pænt talent, der ikke helt vidste, hvor på banen han skulle befinde sig, til en af verdens absolut bedste midterforsvarer. Det i sig selv er imponerende.
Det bliver i høj grad spændende at se hvad han kan i andre klubber, om han kan transformere sin stil til andre ligaer, om han kan tilpasse sig andre fodboldkulturer. Han kan blive rigtig stor inden han er færdig i fodboldverdenen.
Logged

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1559: 07 Jan 2012, 00:45 »

Spørgsmålet er måske nærmere om Pep overhovedet har planer om at forsøge sig med andre klubber. Det tager hårdt på ham, da han angiveligt forbereder sig som ingen anden og bruger noget der ligner 22 ud af døgnets 24 timer på sit job, så jeg kunne sagtens forestille mig at jobbet i Barcelona, blev den eneste trænertjans Pep nogensinde tog. Man skal ikke gå fejl af at han er en mand med ambitioner, der uden tvivl også godt kunne tænke sig at vinde titler i andre lande, men han er samtidig en dybt rationel mand, så et eller andet sted kan jeg sagtens se Pep stoppe mens legen er god, hvilket vel nok vil sige om et par år, medmindre alt falder helt fra hinanden. Selvom man ikke får ham til at sige det, ville det ikke overraske mig, hvis Pep allerede har besluttet sig for hvad han vil og hvornår han vil det.

For lige at holde fast i Guardiola, så læste jeg en utroligt spændende artikel forleden, der beskriver hvordan der i kulissen arbejdes af Paco Seirul·lo, Lorenzo Buenaventura, Aureli Altimira og Francesc Clos, som tilsammen udgør Pep's fysiske team. De forbereder sæsonen ned i mindste detalje. Hver spiller bliver overvåget nøje af det ovennævnte team, og der bliver forberedt individuelle træningsskemaer til hver spiller. Det hele handler om at holde spillerne på det højest mulige fysiske niveau igennem hele sæsonen. Altså arbejde man ikke med at spillerne skal toppe i visse perioder, og så have formdykker i andre perioder. Spillerne skal lægge på et stabilt fysisk niveau igennem hele sæsonen, der selvsagt samtidig skal være højt, foruden den førnævnte stabilitet. Det er utroligt at se hvordan det faktisk er en hel videnskab der lægger bag det hele. Dermed ikke sagt at det overrasker mig - jeg er da i øvrigt heller ikke et sekund i tvivl om at det foregår på lignende måder i andre europæiske storklubber. Det er ganske enkelt bare spændende at læse lidt mere detaljeret om det - og så er det i øvrigt pudsigt at se, hvordan det hele handler ligeså meget om tal, som det handler om intuition.

Artiklen kan læses her.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010