home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452170 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1440: 06 Nov 2011, 14:34 »

Messi fortælle hvor mange kasser han vil lave efter det først mål.



Tre ord til at beskrive Barca Messi! Messi! Messi!

Dejligt med en manita (5-0) Adriano var for VILD og Alves mål til sidste Shockeret




Hvornår scorer denne fantastiske Messi på udebane i La Liga i denne sæson?

13 ligamål - delt topscorer med Ronaldo. ALLE på hjemmebane.

Og i aften møder vi Bilbao. De har Bielsa som træner, der blandt andet har været med til at inspirere Guardiola til vores nuværende taktik. Jeg tror, det kan blive en meget svær kamp. 
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1441: 14 Nov 2011, 15:41 »

Så ser det ud til at vi får det brasilianske stortalent Neymar til klubben i sommeren 2014 for "kun" 15 mio euro. Var ikke stor tilhænger af at vi skulle give 400-500 mio for ham i sommers, men hvis vi kan få ham til den pris og han samtidig har udviklet sig en del i Santos, kan det kun blive spændende og en kanon succes for Barca og Rosell, som menes at have klaret handlen. Klasse!  Thumbs Up
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1442: 14 Nov 2011, 15:46 »

Har du et link til det??
Logged


knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1443: 14 Nov 2011, 16:18 »

Så ser det ud til at vi får det brasilianske stortalent Neymar til klubben i sommeren 2014 for "kun" 15 mio euro. Var ikke stor tilhænger af at vi skulle give 400-500 mio for ham i sommers, men hvis vi kan få ham til den pris og han samtidig har udviklet sig en del i Santos, kan det kun blive spændende og en kanon succes for Barca og Rosell, som menes at have klaret handlen. Klasse!  Thumbs Up

Hæhæ, med mindre der er en direkte officiel udmelding fra Neymar, Santos og Barcelona, så synes jeg det er direkte dumt af dig at annoncere den som sikker.

Neymar har vel været solgt en 15-20 gange eller sådan noget, hvis det stod til de rygter?
Logged

Vuelve la ilusión

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1444: 14 Nov 2011, 16:19 »

Lidt over 100 mil for Neymar? Mon dog..
Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1445: 14 Nov 2011, 16:25 »

aaahh han bliver ikke ligefrem dårligere, og at han bliver i santos - er vel ikke nogen indikation af, at hans pris bliver lavere...tvært i mod..
Logged

... U ain't got a minute.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1446: 14 Nov 2011, 16:32 »

Hvilket er det jeg siger? Tvivler på at de kan slippe med blot at betale 15 mil. euro.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1447: 14 Nov 2011, 16:36 »

Så ser det ud til at vi får det brasilianske stortalent Neymar til klubben i sommeren 2014 for "kun" 15 mio euro. Var ikke stor tilhænger af at vi skulle give 400-500 mio for ham i sommers, men hvis vi kan få ham til den pris og han samtidig har udviklet sig en del i Santos, kan det kun blive spændende og en kanon succes for Barca og Rosell, som menes at have klaret handlen. Klasse!  Thumbs Up
Jeg tror at du skal tage det rygte med et gran salt.

Santos slipper sgu ikke et af verdens største talenter for lidt over 100 mio., aldrig!

Jeg tror at han ryger til Real madrid om et par år, for 400-500 mio. kr.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1448: 14 Nov 2011, 17:56 »

Hæhæ, med mindre der er en direkte officiel udmelding fra Neymar, Santos og Barcelona, så synes jeg det er direkte dumt af dig at annoncere den som sikker.

Neymar har vel været solgt en 15-20 gange eller sådan noget, hvis det stod til de rygter?

Har jeg skrevet han skifter?

For det første skriver jeg, at det ser ud til at han skrifter og ikke, at han skifter. For det andet har Rosell næsten bekræftet det og det hænger jo fint sammen med, at han har forlænget sin kontrakt til netop 2014, hvorefter han skifter til Barca efter VM i Brasilien. Derfor får han sine ønsker opfyldt ved at spille klub-vm med Santos og VM i Brasilien, mens han stadig spiller i Santos.

Det er jo samtidig en gevinst for Santos, som lige nu prøver at skrive kontrakt med en stor hovedsponser fra Brasilien. Det vil jo se bedre ud for sponseren, hvis de ved Neymar i hvert fald spiller 2,5 år i Santos endnu. For det andet beviser han jo nok mere næste år og derfor forsvinder interessen ikke, tværtimod. Men hvis han har en aftale med Barca i 2014, kan de jo afslå ALLE tilbud uden Neymar bliver utilfreds. De kan jo ikke holde på ham for evigt, det vil han jo heller ikke selv. Og stadig få rundt regnet 100 mio er jo stadig fint. De vil jo hellere beholde spillerne, end have pengene, så det er win win, når de har ham nogle år endnu og stadig får en ok slat for ham
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1449: 14 Nov 2011, 17:59 »

Baseret på min FM viden (lol) så kan Barca, da sletter ikke skrive en kontrakt med ham nu, der gælder fra 2014? Desuden så kan de vel få ham gratis til den tid, hvis han har kontrakt udløb.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1450: 14 Nov 2011, 18:16 »

Har jeg skrevet han skifter?

For det første skriver jeg, at det ser ud til at han skrifter og ikke, at han skifter. For det andet har Rosell næsten bekræftet det og det hænger jo fint sammen med, at han har forlænget sin kontrakt til netop 2014, hvorefter han skifter til Barca efter VM i Brasilien. Derfor får han sine ønsker opfyldt ved at spille klub-vm med Santos og VM i Brasilien, mens han stadig spiller i Santos.

Det er jo samtidig en gevinst for Santos, som lige nu prøver at skrive kontrakt med en stor hovedsponser fra Brasilien. Det vil jo se bedre ud for sponseren, hvis de ved Neymar i hvert fald spiller 2,5 år i Santos endnu. For det andet beviser han jo nok mere næste år og derfor forsvinder interessen ikke, tværtimod. Men hvis han har en aftale med Barca i 2014, kan de jo afslå ALLE tilbud uden Neymar bliver utilfreds. De kan jo ikke holde på ham for evigt, det vil han jo heller ikke selv. Og stadig få rundt regnet 100 mio er jo stadig fint. De vil jo hellere beholde spillerne, end have pengene, så det er win win, når de har ham nogle år endnu og stadig får en ok slat for ham

Du antyder det kraftigt Wink

Grundene kan da være nok så mange, men der er da intet af din nævne årsager der beskriver hvorfor det netop er Barca han skifter til? Endvidere søger jeg stadig en kilde for dine nye oplysninger om Neymar-sagen.

Og så vil jeg da godt lige påpege igen, at lige præcis med Neymar skal man ikke vide sig sikker eller bare tæt på før der er officielle informationer fra klubberne selv. Real Madrid-fans (jeg selv inklusiv) var ret sikker på han ville skifte i sommers, men det skete ikke.
Logged

Vuelve la ilusión

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1451: 14 Nov 2011, 22:33 »

Du antyder det kraftigt Wink

Grundene kan da være nok så mange, men der er da intet af din nævne årsager der beskriver hvorfor det netop er Barca han skifter til? Endvidere søger jeg stadig en kilde for dine nye oplysninger om Neymar-sagen.

Og så vil jeg da godt lige påpege igen, at lige præcis med Neymar skal man ikke vide sig sikker eller bare tæt på før der er officielle informationer fra klubberne selv. Real Madrid-fans (jeg selv inklusiv) var ret sikker på han ville skifte i sommers, men det skete ikke.

Ja selvfølgelig antyder jeg det, når det er så tæt på, men jeg har på intet tidspunkt skrevet, at det var officielt.

Hvorfor Barca? Flere af dem der står ham nært har peget på Barca, og jeg mener det enten er hans far eller agent, der også har sagt det (den anden mener Real). Men hvorfor en spiller vælger en klub frem for andre er vel personlige årsager. Hvorfor valgte Alexis Sanchez Barca fremfor City eller Chelsea, hvor han kunne tjene meget mere? Der er både interne og eksterne faktorer, der spiller en, når det kommer til hvilken klub man vælger og vi kan kun gætte os frem til det.

Kilder: http://fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/3341-barca-skal-betale-15-millioner-euro-for-neymar.html
http://fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/3340-avis-neymar-til-barca-i-2014.html
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1452: 14 Nov 2011, 22:45 »

Lidt over 100 mil for Neymar? Mon dog..

Det lyder faktisk af lidt for meget - Santos og Neymar lavede (ifølge brasiliansk presse vel og mærke) en aftale om, at Neymar fortsætter indtil efter VM i hjemlandet. Og herefter er han helt fri til at smutte gratis. Hans kontrakt er fx forkortet med én sæson fra 2015 til 2014. Og så får Neymar naturligvis en masse penge...

Jeg kan sagtens se ham blive kontrakten ud. Santos virker ikke just til at ville sælge, Neymar virker heller ikke til at have særligt travlt.. Et skifte til Barcelona? Tja.. det afhænger i høj grad af vores præsident og træner til den tid.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1453: 23 Nov 2011, 16:01 »

Verdens bedste spiller og hold VS Skandinaviens bedste spiller og Italiens bedste hold.

Barcelona er som altid favoritter. Men Milan skal ikke undervuderes, de er et klassehold.

Jeg gætter på en Barca sejre på 3-1 - Messi, Villa, Pato og Messi.

Gælder mig utroligt meget til kampen!
« Seneste Redigering: 23 Nov 2011, 17:42 af Messi1987 » Logged

King
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1454: 23 Nov 2011, 16:11 »

Tror vi vinder iaften. 2-0. Vi har godt nok ikke Alves og Adriano med i forsvaret, men det skal nok gå.
Logged

Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010