home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Indlæg: 1132883 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452043 gange)
Søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1320: 21 Jul 2011, 22:00 »

Vi skal selvfølgelig opretholde interessen i ham og forhøre os på ham hver sommer. Dog ser jeg ingen grund til at smide +200 mio efter ham på nuværende tidspunkt, når vi er stærkt besat på den centrale midtbane af spillere i deres bedste alder og som aldrig har spillet bedre end de gør lige nu.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1321: 21 Jul 2011, 22:59 »

Hold kæft en dejlig nyhed! Helt klart også angrebet jeg mener der mangler mest bredde. Der bliver tidligere i tråden at Pedro sommetider godt kunne ligne en mand der havde brug for en pause, men det synes jeg altså også at Villa gjorde. Men uden tvivl en god nyhed!
Logged

FC Barcelona

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1322: 22 Jul 2011, 10:50 »

Bestemt nu syntes jeg virkelig vi skal bruge de sidste penge, hvis der er flere, til at finde en ny centerforsvarer til at erstatte Puyol. Jeg er en stor fan af manden, men med de skader han havde sidste sæson og stadig ikke er helt klar tror jeg nemt det kan blive hans sidste sæson. En Toby Alderweireld kunne være et godt bud, grundet hans pasningsspil og hans alder. Hvad mener i andre?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1323: 22 Jul 2011, 10:56 »

Hva med at kigge på Agger?

Har aldrig forstået hvorfor der ikke er nogen af de spanske storklubber, især Barca og Real der ikke har kigge på ham. Han kan ikke klare at spille i PL, dertil er han åbenbart for skrøbelig, men den spanske liga er en del mildere, og samtidig er Agger super dygtig med bold. For mig at se er han en ideel spiller for både Real og Barca.

Agger er i top 10 af midterforsvare når han er i form og holder sig skadesfri.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1324: 22 Jul 2011, 11:14 »

Jeg har selv en del sæsoner tænkt på Agger, men med alle de skader han har haft på det seneste må det ses som en meget risikabel signing.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1325: 22 Jul 2011, 13:58 »

Hva med at kigge på Agger?

Har aldrig forstået hvorfor der ikke er nogen af de spanske storklubber, især Barca og Real der ikke har kigge på ham. Han kan ikke klare at spille i PL, dertil er han åbenbart for skrøbelig, men den spanske liga er en del mildere, og samtidig er Agger super dygtig med bold. For mig at se er han en ideel spiller for både Real og Barca.

Agger er i top 10 af midterforsvare når han er i form og holder sig skadesfri.
Det markerede er netop hvad problemet med Agger er.. Han er alt for ofte skadet og ude af form grundet diverse småskader.

Jeg tvivler på, at et skifte til Spanien ville sørge for Agger bliver skadesfri gennem længere perioder og fra FC Barcelonas synspunkt, så er Agger slet ikke god nok. Man har en mand, som de seneste 2 år har været skadet over 50% af tiden og dermed vil virke som en lottokupon, da man kan stå med en forsvarsspiller, som er skadet det meste af tiden. Derudover så vil Liverpool garanteret stadigvæk kræve en del penge for ham og med de tiltrækningsmulighe der, som FC Barcelona har, så vil man kunne tiltrække en ligeså god midterforsvarer og en med en langt lavere skadesfrekvens end Agger.

Når det kommer til midterforsvaret, så har man også to unge gutter i Andres Fontas og Marc Bartra, hvor førstenævnte er blevet rykket fast op i A-truppen og Bartra har fået et par kampe mod slutningen af sidste sæson og gjorde det ganske udmærket. Derudover har man jo tre alternativer i Abidal, Mascherano og Busquets, som alle tre har spillet en del kampe i midterforsvaret og gjort det flot, mens Puyol har været skadet.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1326: 22 Jul 2011, 20:59 »

Så blev Bojans skifte til Roma offentliggjort i dag og det er nærmest den perfekte handel vi har lavet der.

Vi får €12 mio for ham og kan ved slutningen af sæsonen 12/13 købe ham tilbage for €13 mio. Hvis Roma ønsker at købe sig ud af denne klausul, så skal de hoste op med noget der ligner €28 mio!

Altså et salg, som nærmest kan betegnes som en udlejning, hvis Bojan udvikler sig tilpas meget i Italien og kommer op på et niveau, hvor han vil kunne konkurrere på lige fod med vores stjernespækkede angreb. Altså kommer vi ud af sådan et scenarie med et minus på €1 mio og så sparer vi også lønnen, så man vil formentlig spare penge ved denne transfer og kan få en bedre spiller om to år.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1327: 23 Jul 2011, 02:21 »

Så blev Bojans skifte til Roma offentliggjort i dag og det er nærmest den perfekte handel vi har lavet der.

Vi får €12 mio for ham og kan ved slutningen af sæsonen 12/13 købe ham tilbage for €13 mio. Hvis Roma ønsker at købe sig ud af denne klausul, så skal de hoste op med noget der ligner €28 mio!

Altså et salg, som nærmest kan betegnes som en udlejning, hvis Bojan udvikler sig tilpas meget i Italien og kommer op på et niveau, hvor han vil kunne konkurrere på lige fod med vores stjernespækkede angreb. Altså kommer vi ud af sådan et scenarie med et minus på €1 mio og så sparer vi også lønnen, så man vil formentlig spare penge ved denne transfer og kan få en bedre spiller om to år.

Hvis han vil hjem igen. Men en fornuftig aftale! Opstemt
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1328: 23 Jul 2011, 13:30 »

Bojan vil gerne hjem igen, det er jeg ret sikker på. Han er Barca-dreng helt ind til det inderste af ham. Hvis Barcelona vil have ham, og har en plan med ham, så tror jeg også han kommer. Og jeg tror, han tager sin træner med til den tid ;-)

Det ser iøvrigt også ud til at vi sælger Oriol Romeu til Chelsea. Villas Boas lyder til at ville bruge ham lidt med Essiens skader, og rygterne går på en tilbagekøbsklausul på 5 millioner euro. Hvis han kan få lidt spilletid i en fysisk liga som Premier League, så vil han jo være genial at få tilbage om et par år. Hvis han flopper, tja, så har vi stadig Sergio Busquets Opstemt
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1329: 23 Jul 2011, 13:32 »

Bojan vil gerne hjem igen, det er jeg ret sikker på. Han er Barca-dreng helt ind til det inderste af ham. Hvis Barcelona vil have ham, og har en plan med ham, så tror jeg også han kommer. Og jeg tror, han tager sin træner med til den tid ;-)

Det ser iøvrigt også ud til at vi sælger Oriol Romeu til Chelsea. Villas Boas lyder til at ville bruge ham lidt med Essiens skader, og rygterne går på en tilbagekøbsklausul på 5 millioner euro. Hvis han kan få lidt spilletid i en fysisk liga som Premier League, så vil han jo være genial at få tilbage om et par år. Hvis han flopper, tja, så har vi stadig Sergio Busquets Opstemt

Chelsea kan umuligt være ligeså dumme som Roma, og lave sådan et nummer. Og hvis det kun er rygter tvivler jeg endnu mere på det.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1330: 23 Jul 2011, 14:52 »

Romeu er et stort talent. Barca har jo ikke behov for at sælge, medmindre man får en god handel ud af det. Rygterne har dog været rimeligt vedholdende om det, så jeg er næsten 100 % sikker på, at der kommer en klausul på den ene eller anden måde. Rosell har forøvrigt sagt, at han ikke sælger nogle talentfulde spillere uden en klausul.
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1331: 23 Jul 2011, 15:00 »

Romeu er et stort talent. Barca har jo ikke behov for at sælge, medmindre man får en god handel ud af det. Rygterne har dog været rimeligt vedholdende om det, så jeg er næsten 100 % sikker på, at der kommer en klausul på den ene eller anden måde. Rosell har forøvrigt sagt, at han ikke sælger nogle talentfulde spillere uden en klausul.

Han er jo ikke et større talent end at man har valgt at skippe ham afsted. Det er ganske fint man sender ham til en storklub, men han skal nok også lige vende sig til landet og spillestilen. Og jeg tvivler på han ved hvad der venter ham i PL.

Og der er da helt sikkert en klausul, men den kan næppe være ligeså god som Bojan aftalen.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1332: 23 Jul 2011, 15:06 »

Man sælger ham, fordi han ikke lige er i nærheden af holdet. Mascherano og Busquets er foran ham. Og samtidigt giver han lidt penge i kassen. Alternativet var at lade ham fortsætte på B-holdet - eller sende ham til Chelsea, hvor han kommer ind omkring førsteholdet grundet Essiens skader.

Og nej da, man sælger ham naturligvis med en klausul, der ikke er til fordel for Barca.
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1333: 23 Jul 2011, 15:26 »

Man sælger ham, fordi han ikke lige er i nærheden af holdet. Mascherano og Busquets er foran ham. Og samtidigt giver han lidt penge i kassen. Alternativet var at lade ham fortsætte på B-holdet - eller sende ham til Chelsea, hvor han kommer ind omkring førsteholdet grundet Essiens skader.

Og nej da, man sælger ham naturligvis med en klausul, der ikke er til fordel for Barca.

Nu er der jo ligesom forskel på at have en klausul som tilgodeser begge klubber, også den som Barca fik igennem med Roma.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1334: 25 Jul 2011, 15:35 »



Så blev Alexis Sanchez helt officielt præsenteret!

Mon ikke jeg i løbet af året skal ud og have fat i sådan en trøje, som han står med! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010