home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  0 Brugere, 705 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451979 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1275: 10 Jun 2011, 13:10 »

http://www.sporten.dk/fodbold/endelig-fabregas-til-barca-maaske

Eftersigende skulle vi kunne præsenterer ham mandag. Smiley

Det ville ikke være dårligt jeg syntes dog ikke vi skal sende de 2 spillere den anden vej, så hellere at det blev Jeffren eller Maxvell (fordi Clichy muligvis skifter til Liverpool.)
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1276: 10 Jun 2011, 13:20 »

Ville da være noget dumt at sende Thiago med til London, fint nok med Bojan, han har brug for at komme videre.
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1277: 10 Jun 2011, 22:13 »

Tror ikke, at Thiago ryger. Han - og hans far - har begge været ude og afvise, fordi Guardiola har bedt ham blive.

Luis Enrique er i øvrigt blevet Roma-træner, og det har fået Bojans agent til at udtale, at et skifte til Roma ville være attraktivt.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1278: 13 Jun 2011, 20:16 »

Vores unge stortalent på højrebacken, Martin Montoya, har i dag erklæret sin loyalitet til Barca, selvom hans tidligere chef nu gerne vil have ham til Roma:
“To Luis Enrique I would say that I’m very sorry, but Barça is the team of my dreams and I want to succeed [here] and reach the top.”

Det er sgu herligt. Dani Alves står klart foran ham, men jeg tror nu godt på, at han kan få sig en håndfuld kampe i den kommende sæson.

Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1279: 13 Jun 2011, 20:29 »

Det er bestemt godt, jeg var meget imponeret over ham i går da de spille mod England, syntes virkelig han gjorde en god figur.

Vi er også meldt interesseret i Hercules' 20-årige midtbanespiller Kiko Femenia. Ved ikke rigtig hvad han kan og syntes ikke at en spiller fra Hercules syntes stærk nok til os.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1280: 13 Jun 2011, 20:33 »

Det er bestemt godt, jeg var meget imponeret over ham i går da de spille mod England, syntes virkelig han gjorde en god figur.

Vi er også meldt interesseret i Hercules' 20-årige midtbanespiller Kiko Femenia. Ved ikke rigtig hvad han kan og syntes ikke at en spiller fra Hercules syntes stærk nok til os.
Først indrømmer du, at du ikke kender til ham, for derefter og formode at han nok ikke er dygtig nok.  Huh

Jeg har set lidt til Kiko, og han er en dygtig spiller, ingen tvivl. Om han kan tilvende sig Barcelonas koncept, er måske en anden sag, men dygtig og talentfuld er han!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1281: 13 Jun 2011, 20:38 »

Først indrømmer du, at du ikke kender til ham, for derefter og formode at han nok ikke er dygtig nok.  Huh

Han skriver, at han ikke kender ham, og at en Hercules-spiller nok ikke er god nok til at forstærke Barcelona. Intet sagt om Kiko Femenia, for ham kender han jo ikke.

Jeg ved ikke helt med ham. Jeg synes vi mangler bredde i forsvaret, men omvendt har vi masser af talent på de pladser. Jeg lader mig overraske. :-)
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1282: 13 Jun 2011, 20:40 »

Ja okay, det var lidt tvetydigt.
Selvfølgelig kan det blive spænende at se hvad han kan, men syntes ikke vi får brug for ham, jeg så meget gerne at Thiago ville få en masse spille tid i den kommende sæson.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1283: 13 Jun 2011, 20:41 »

Han skriver, at han ikke kender ham, og at en Hercules-spiller nok ikke er god nok til at forstærke Barcelona. Intet sagt om Kiko Femenia, for ham kender han jo ikke.

Jeg ved ikke helt med ham. Jeg synes vi mangler bredde i forsvaret, men omvendt har vi masser af talent på de pladser. Jeg lader mig overraske. :-)
Det er jo netop det jeg siger!  Huh

Han formoder at en spiller fra Hercules ikke er god nok, så er det jo også Kiko der ikke er dygtig nok, men det er jo bare en antagelse, som sikkert ikke holder stik.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1284: 13 Jun 2011, 21:04 »

Det er jo netop det jeg siger!  Huh

Han formoder at en spiller fra Hercules ikke er god nok, så er det jo også Kiko der ikke er dygtig nok, men det er jo bare en antagelse, som sikkert ikke holder stik.

Man kan jo sagtens formode, at en spiller ikke er god nok, uden at kende ham. Det er jo netop derfor, at man formoder det. Men man ved det ikke.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1285: 13 Jun 2011, 21:09 »

Det er jo netop det jeg siger!  Huh

Han formoder at en spiller fra Hercules ikke er god nok, så er det jo også Kiko der ikke er dygtig nok, men det er jo bare en antagelse, som sikkert ikke holder stik.
Han har vel lov til at have den antagelse?

Uden at have set gutten og faktisk overhovedet hørt noget om ham, så vil jeg også stille mig kritisk overfor et eventuelt køb af ham. Det kan godt være at han er ung og talentfuld, men på nuværende tidspunkt vil han jo være tilpas langt nede i køen med spilletid, at hans udvikling nok mere eller mindre ville gå i stå.

AS siger derudover at vi har Antoine Griezmann som back-up plan, hvis City eller en tredje klub skulle smutte med Alexis Sanchez. De par kampe, som jeg har set med Sociedad, har han været en af de klart bedste hos Sociedad, men i min optik, vil det være en spiller, som vi bør udleje et par sæsoner før han kan forstærke vores angreb.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1286: 13 Jun 2011, 21:17 »

Man kan jo sagtens formode, at en spiller ikke er god nok, uden at kende ham. Det er jo netop derfor, at man formoder det. Men man ved det ikke.
Er det svært at se min pointe?

Det er netop blot en antagelse, og derfor kan jeg ikke tage det seriøst, da han ikke kender til ham.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1287: 13 Jun 2011, 21:20 »

Er det svært at se min pointe?

Det er netop blot en antagelse, og derfor kan jeg ikke tage det seriøst, da han ikke kender til ham.

Åbenbart, når der er flere, der ikke forstår dig. Det er da en hel legal formodning, at man ikke tror en Hercules-spiller er god nok til Barca. De rykkede jo ned. Men ok, jeg kan godt se, at den er svær at greje i dit hoved.

Du siger i øvrigt, at du kun har set lidt til ham, og alligevel dømmer du ham til at være talentfuld. Imponerende.
Logged

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1288: 18 Jun 2011, 14:16 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=81337

Barca kigger på den brasilianske U20 landsholdsspiller Casemiro der spiller for Sao Paolo.
Logged

Arsenal FC!!

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1289: 19 Jun 2011, 12:40 »

Alexis Sanchez skulle efter sigende komme til Barcelona mandag for at forhandle det sidste på plads. Dette skulle spillerens repræsentant også have bekræftet. Rygterne kommer fra den chilenske presse og går på, at Sanchez forlader landsholdslejren for at skrive under med Barca.

Sæsonens første køb kommer muligvis snart og jeg glæder mig helt vildt til at se ham i Barca-trøjen næste sæson! Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010