home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 420367 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2475: 22 Mar 2015, 21:31 »

Ja, og har du set Alba den lille pige?

Yes. De smider sig af og til. Og nej, det er ikke kønt. Men den største fejl er at antage, at det kun sker hos ens modstanderhold.

Jeg har aldrig sagt Real ikke gør, men indtil videre er det ikke sket i kampen endnu syntes jeg. Forstår bare ikke hvorfor de gør det? både Real og Barcelona.

Så gør pepe det nu, det sgu ikke kønt at kigge på!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2476: 22 Mar 2015, 21:33 »

Jeg har aldrig sagt Real ikke gør, men indtil videre er det ikke sket i kampen endnu syntes jeg. Forstår bare ikke hvorfor de gør det? både Real og Barcelona.

Så gør pepe det nu, det sgu ikke kønt at kigge på!

Jeg forstår ikke folk, der ikke forstår det. Det giver jo en klar fordel, hvis man får frispark/straffe på det, og det bliver jo ikke straffet særligt voldsomt, så i forhold til udbytte/konsekvens, så er det da bare at smide sig, når man kan.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2477: 22 Mar 2015, 21:35 »

Jeg forstår ikke folk, der ikke forstår det. Det giver jo en klar fordel, hvis man får frispark/straffe på det, og det bliver jo ikke straffet særligt voldsomt, så i forhold til udbytte/konsekvens, så er det da bare at smide sig, når man kan.

Nej men der må sgu da også være en grænse!
Ved jo godt, at der kommer en fordel ved det på en eller anden måde, men hvordan kan man ikke selv undgå at få et kort for film eller noget!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2478: 22 Mar 2015, 21:49 »

Don't hate the player hate the game.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2479: 22 Mar 2015, 21:50 »

Don't hate the player hate the game.

Både og. For der er sgu nogle der ikke filmer sådan!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2480: 22 Mar 2015, 21:51 »

Både og. For der er sgu nogle der ikke filmer sådan!

Ja, og det er tæt på at være Messis eneste fejl på banen.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2481: 22 Mar 2015, 23:29 »

Fucking vigtig sejr!
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2482: 19 Sep 2018, 18:00 »

Utrolig at Messi er så god for Barcelona og så dårlig for Argentina...
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2483: 20 Sep 2018, 08:45 »

Utrolig at Messi er så god for Barcelona og så dårlig for Argentina...

Utroligt at man kan sige, at Messi er dårlig for Argentina.

Foruden at have ført dem til tre store finaler i træk, så sørgede han egenhændigt også for, at de overhovedet kvalificerede sig til VM.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2484: 20 Sep 2018, 12:30 »

Det var en stærk defensiv der fik dem i tre finaler. Offensiven og Messi har aldrig spillet en fantastisk slutrunde.

Så du VM ? Messi kunne intet. Han er verdens bedste til at spille Tiki-taka, men på et normalt hold, er han ikke særlig god.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2485: 20 Sep 2018, 14:15 »

Det var en stærk defensiv der fik dem i tre finaler. Offensiven og Messi har aldrig spillet en fantastisk slutrunde.

Sikke noget vrøvl. Ved VM 2014 kan man sagtens argumentere for, at Mascherano var vigtigere end Messi, mens Di María også spillede en vigtig rolle, men det er ikke forkert at sige, at Messi bar Argentinas kreative byrde på sine skuldre både i 2014, i 2015 og i 2016, hvor Argentina nåede sine tre finaler i træk. I 2014 var der faktisk ikke en spiller, der skabte flere chancer end Messi gjorde. Messis egne afslutninger var måske ikke de skarpeste, men at omsætte 17% af sine afslutninger til mål er faktisk alligevel ret hæderligt. Han kan kritiseres for ikke at ramme målet med nok af sine afslutninger, da kun 35% af hans skud var indenfor målrammen. Til gengæld gik halvdelen af dem så i nettet.

Argentina havde generelt masser af afslutninger - flere end både Tyskland, Frankrig, Holland og Belgien - og mange af dem også i farlige positioner, både helt inde i det lille målfelt og generelt i straffesparksfeltet . Problemet var bare at flere af spillerne var fornærmende ringe. Messi scorede sine fire flotte mål, mens Di María, Higuaín og Rojo hver kvitterede med én scoring fordelt på 47 afslutninger. Til sammen scorede de tre spillere altså på 6% af deres afslutninger. Det er afskyeligt ringe, og det er ikke engang inklusive Agüero, Palacio og Lavezzi der også var tilsvarende uskarpe. For hele Argentina var scoringsraten på 6,5% og det er kun på grund af Messi, at den ikke var lavere. Fraregner vi Messis mål og skud, scorede Argentina på 3,5% af sine afslutninger. Messi bar Argentina til den finale, for uden ham havde de aldrig lavet mål.

At sige at offensive ikke fungerede godt i 2014 er der nok ikke noget forkert i, og det samme kan sagtens sige om Copa América i 2015, hvor Argentina slet ikke kunne få hul på bylden indtil semifinalen mod Paraguay. I 2016 var offensiven dog absolut fremragende. Det er til gengæld forkert at påstå, at Messi ikke har fungeret i nogle af slutrunderne. I 2014 scorede han som sagt fire mål og lagde op til et i løbet af syv kampe. Det er bedre tal end Mbappé præsterede i år, og alligevel bliver han rost til skyerne og tilbage igen. I 2015 scorede Messi kun et enkelt, men stod til gengæld for tre oplæg. I Copa América Centenario scorede han fem og lagde op til fire i løbet af fem kampe. Direkte involveret i næsten to mål per kamp.

Så dine påstande er simpelthen forkerte fra ende til anden.

Så du VM ? Messi kunne intet. Han er verdens bedste til at spille Tiki-taka, men på et normalt hold, er han ikke særlig god.

Messi kunne, hvad man kan forvente af ham i sådan en situation. Argentina var en katastrofe af et hold, der udelukkende stod i slutrunden på grund af Messi. Argentina spillede otte kvalkampe uden Messi, hvor de vandt én af dem. De tabte til Ecuador, Paraguay og Bolivia og scorede ikke engang ét mål per kamp i snit. Messi vendte situationen fuldstændig på hovedet, og var det ikke for ham, kan der slet ikke være tvivl om, at Argentina ikke havde kvalificeret sig til VM. De blev sablet ned 6-1 af Spanien kort inden VM, i en kamp der fint demonstrerer hvor galt det ville have gået til slutrunden, hvis Messi nu havde været skadet og ikke tilgængelig for Sampaoli.

Messi er god på ethvert hold. At man kan få sig selv til at påstå andet er fuldkommen idioti, men nu kender jeg jo godt dig, Arberg, fra andre fodboldrelaterede sider og fora. Jeg ved ikke om du er en troll eller en Ronaldo-fanboy - dit indlæg i Real Madrid-tråden frister mig til at tro det sidste. Uanset hvad plejer du ikke at have særligt meget - og det er endda ret generøst; lad os bare sige intet - at skyde med for så vidt angår argumenter.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2486: 20 Sep 2018, 15:33 »

Ser ikke Copa América...

VM 2010 = Dårlig
VM 2014 = God og afgørende i gruppespillet, dårlig i knockout kampene.
VM 2018 = Dårlig

Barcelona = Simpelthen fantastisk
« Seneste Redigering: 20 Sep 2018, 15:35 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2487: 20 Sep 2018, 17:31 »

Ser ikke Copa América...

VM 2010 = Dårlig
VM 2014 = God og afgørende i gruppespillet, dårlig i knockout kampene.
VM 2018 = Dårlig

Barcelona = Simpelthen fantastisk

Så lad være med at udtale dig.

Nulbon. Du præsenterer ikke ét eneste argument. Det der har præcis ligeså meget værdi, som hvis jeg bare skrev:

VM 2010 = Den bedste.
VM 2014 = Den bedste.
VM 2018 = Den bedste.

Den eneste forskel er, at jeg faktisk ramte rigtigt på én af ovenstående.

« Seneste Redigering: 20 Sep 2018, 18:57 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2488: 17 Apr 2019, 10:37 »

Messiiiiiiiiiii Smiley
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2489: 03 Maj 2019, 11:05 »

Liverpool spillet faktisk en super god kamp, de har bare ikke Messi!
Logged

Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010