home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:22:54 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23429
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Indlæg: 1132890 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: godrejyeshwantpur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452882 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1950: 10 Jan 2013, 21:09 »

Start 11:

Pinto, Alves, Puyol, Mascherano, Montoya, Song, Sergi Roberto, Thiago, Fábregas, Villa, Alexis
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1951: 10 Jan 2013, 21:10 »

Så det er simpelthen uden Messi..... Hmm, så spiller jeg den sgu ikke
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1952: 10 Jan 2013, 21:13 »

Bliver kampen vist på tv?
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1953: 10 Jan 2013, 21:14 »

Bliver kampen vist på tv?

Jeps på 6'eren 21:25 med kamp start 21:30  Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1954: 10 Jan 2013, 21:20 »

Jeps på 6'eren 21:25 med kamp start 21:30  Smiley

Svedigt, tak skal du have Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1955: 10 Jan 2013, 21:54 »

Nåede li at lægge 50kr på det istedet for 200.... Det fortryder jeg så lidt nu.
Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1956: 18 Jan 2013, 17:14 »

Sgu en dårlig nyhed med Valdes, til trods for han er dalet i niveau de sidste 2 sæsoner, så er han i mine øjne en af de bedste målmænd i verden i 1 vs 1 situationer., samtidig med hans styrke i at opsnappe dybe stikninger, og han spil med fødderne er i særklasse. Han har virkelig tjent klubben godt, og haft stor del i de sidste års trofæhøst!
Heldigvis har klubben tid til at finde en ny erstatning, han skal hvertfald have de samme kvaliteter, og så gerne være højere, så vi kan blive lidt mere sikre på de høje bolde i feltet.
Logged

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1957: 18 Jan 2013, 18:02 »

Det var ikke forventet, nej. Jeg håber lidt, at Oier får chancen, da han kender systemet og spillestilen. Samtidig er han ung (23 mener jeg), så kunne være spændende at se, hvad han duer til. Synes helt sikkert, at han skal have chancen, inden de begynder at byde på andre målmænd, da han jo er af egen avl.

Skal vi se uden for Barcelona og La Masia, synes jeg, Thibaut Courtois kunne være spændende. Han er godt nok udlejet fra Chelsea, men det er også rigtigt svært at slå Cech af. Derfor er en evt. handel ikke umulig.

Så Oier er mit førstevalg efterfulgt af Courtois. Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1958: 18 Jan 2013, 18:49 »

Det var ikke forventet, nej. Jeg håber lidt, at Oier får chancen, da han kender systemet og spillestilen. Samtidig er han ung (23 mener jeg), så kunne være spændende at se, hvad han duer til. Synes helt sikkert, at han skal have chancen, inden de begynder at byde på andre målmænd, da han jo er af egen avl.

Skal vi se uden for Barcelona og La Masia, synes jeg, Thibaut Courtois kunne være spændende. Han er godt nok udlejet fra Chelsea, men det er også rigtigt svært at slå Cech af. Derfor er en evt. handel ikke umulig.

Så Oier er mit førstevalg efterfulgt af Courtois. Smiley

Man kunne jo f.eks. prøve at give Oier nogle kampe i ligaen nu da den er rimelig sikker. Så kan vi se om han kan følge med på det højere niveau.
Logged

FC Barcelona

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1959: 18 Jan 2013, 18:56 »

Ja, han skal da have en chance, men hvis Tito troede på ham, hvorfor har man så ikke givet ham spilletid i pokalen, i stedet for den forfærdelige Pinto. Så jeg har altså min tvivl om Oier er en løsning, men chancen skal han da have! Jeg har ikke set så mange af Atl. Madrid´s kampe, men Courtois er da ikke særlig god med fødderne, hvilket altså er et must! Vi skal ikke have en pepe reina type løbende rundt og skabe frygt for, at få en bold i hovedet på tilskuerpladserne,.
Logged

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1960: 18 Jan 2013, 19:09 »

Nu er problemet jo, at der ikke er så vanvittigt mange målmænd, der er gode med fødderne. Jeg har hørt, at Barca kigger på Guaita og Andrés Fernandez, men jeg har ikke set så mange kampe med dem. Men siden de kigger på dem, må de vel have noget af det i sig.

Og Oier kan jo netop det med fødderne. Det eneste, jeg tvivler på ved ham, er, om han kan overtage efter Barcas bedste målmand nogensinde (Er han i følge statistikkerne). Han har Barca-DNA'et i sig, så det bliver nok ikke problemet. Om han kan overtage arven, er spændende.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1961: 18 Jan 2013, 19:24 »

Jeg håber at ondoa kommer op i truppen til den tid, til trods for hans unge alder Smiley
« Seneste Redigering: 18 Jan 2013, 19:26 af Nhg93 » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1962: 18 Jan 2013, 19:30 »

Ondoa er nok lige ung nok til at tage det skridt. Han er 95'er og spiller pt. stadig kun med Juvenil A holdet. Så er der langt større grund til at satse på enten Oier eller Jordi Masip, som begge allerede har samlet en del erfaring i Liga Adelante. Desuden ville det selvsagt skabe en ledig plads på B-holdet, hvis Oier eller Jordi Masip blev forfremmet. En plads som netop Ondoa så passende kunne tage.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1963: 18 Jan 2013, 19:37 »

Men hvis han skal være en af de helt store, handler det vel også om at blive "smidt" ud i det - forstå mig ret. Han bliver muligvis rykket op på b holdet til sommer, og beskrives som det bedste målmandstalent i lang tid fra la masia. Jeg ville mene at han skulle ind omkring holdet til sæsonen 14/15 hvor vi senest mister valdes, jeg siger ikke at han skal spilles som starter med det samme Smiley
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1964: 18 Jan 2013, 19:54 »

http://www.thedenimkit.com/wp-content/uploads/2012/03/lionel-messi-goalie1.jpg

Hvad med at omskole Messi til målmand? Han er sikker i fødderne som bare fanden, og med et evt. køb af Neymar til angrebet kan vi bevare magien i offensiven Wink
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010