home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 454 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Din Vej - Afslutning på FM 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Din Vej - Afslutning på FM 2014  (Læst 41451 gange)
Hoejtved
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #45: 24 Sep 2014, 22:54 »

Jeg er bestemt heller ikke helt utilfreds med den månedsløn på andenholdet!  Wink
Logged

Vendsyssel FF
Odense Boldklub
BVB 09

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #46: 25 Sep 2014, 09:16 »

Føj hvor ville jeg gerne have en spiller med her Smiley jeg nyder bare at læse om det, selvom jeg ikke med! Storslået arbejde
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #47: 25 Sep 2014, 16:00 »

Føj hvor ville jeg gerne have en spiller med her Smiley jeg nyder bare at læse om det, selvom jeg ikke med! Storslået arbejde

Tusind tak. Smiley

Hvis du er heldig kan det jo være at jeg laver en ny efter den her grundet den positive respons.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #48: 25 Sep 2014, 16:01 »

#6 - DIN VEJ   

1. SEPTEMBER 2018



Nikovic Salhcin - nikovic
Salhcin lyttede på mine råd i sidste update om at gå væk, desværre to år for sent, men altså nu er han kommet til en lejeaftale til FC København, som skal prøve at vinde titlen, som Randers stjal fra dem sidste år, forhåbentlig kan Nikovic være en stor del af det. Salhcin er for resten lige blevet udtaget til landsholdet foran Cornelius, mon han får debut?

Jonas Nilsson - Crazy-Poul
Nilsson fik desværre ingen kampe for Manchester United i sidste sæson, hvilket også var pga nogle skadesproblemer, men nu er han så blevet lejet ud til de regerende danmarksmestre; Randers. Forhåbentlig får den danske angriber stor succes der, så han kan komme tilbage og stjæle angriberpositionen i United fra Welbeck og/eller Rooney.

Ricky Andersen - ydersog
Ricky Andersen er begyndt at få enkle førsteholdskampe for Ajax, sidste sæson fik han 8. Dette var han for resten ikke helt tilfreds med og bad om at få mere førsteholdsfodbold. Der tog NU.nl chancen for at lave en undersøgelse med fansene, hvor 12% svarede ja og 86% nej. Så fansene er ikke helt enige med Ricky. Det kan dog måske ende anderledes i denne sæson, da han lige har fået tildelt nummer 10 i truppen.

Victor Lisberg Andersen - Nodiem
Victor fik fast spilletid for Hull i sidste sæson, som endte på en 10 plads i Sky Bet Championship. Han fik 29 kampe og scorede 2 mål. Han var også skadet i ca. 3 måneder sidste sæson, så han kunne sagtens have spillet flere kampe, hvis han bare holder sig væk fra skader, skal han nok være en af stjernerne for Hull i denne sæson.

Anders Randrup - Anfield Road
Anders Randrup var jo udlejet til 1 divisionsklubben Esbjerg sidste sæson, hvor han spillede meget godt. Han scorede 25 mål i 12 kampe og var en stor faktor i at Esbjerg rykkede op til Superligaen. Hvis ikke han havde været skadet i 4 måneder på et tidspunkt, så havde han måske have kunnet hjælpe dem vinde 1 division. Men han kom i 3 plads i topscorer prisen. Mon ikke Juventus lagde mærke til hans gode præstationer i Esbjerg.

Daniel Kristiansen - HulkOMania
I sidste sæson var han kun skadet i 5 uger, så hans skadesmareridt periode virker til at være slut. Men han spillede 17 kampe og blev indskiftet 18 gange, i disse kampe scorede han 10 mål, hvilket må sigs at være acceptabelt. Heldigvis har Daniel fundet sig en ny klub, han blev hentet til Osasuna for 7 millioner kroner. Han havde ellers valget mellem Osasuna, Levante og OB. I Osasuna, kommer han nok højst sandsynligt til at få meget førsteholdsbold.

Simon Skipper - skipper92
Skipper spillede endnu en sæson for Grasshoppers, ligesom den forrige sæson blev det til 17 kampe. Dog kun 9 kampe som starter, resten var indskiftninger. Han spillede heller ikke særlig godt i den Grasshoppers trup der kom på en 2 plads. Så endnu en guldmedalje blev det ikke til Skipper.

Jonas Elsbøl – Renehenriksen
Det ser slet slet ikke godt ud for Elsbøls vedkommende. Han er på fri transfer i øjeblikket, da hans kontrakt udløb hos Napoli, nu må tiden vise om der er nogen der vælger at hente ham.

Rasmus Højtved - Hoejtved
Det blev kun til 5 kampe og 5 som indskifter for Højtveds vedkommende sidste sæson hos Dortmund II, hvorfor er et godt spørgsmål, da han ikke var særlig skadet. I det mindste kan han trøste sig med at han blev indskiftet i en cup kamp, som nogen af de andre, må han nok snart finde sig en lidt mindre klub, hvor han kan få fast spilletid.

VINDERNE
Premier League – Manchester United
La Liga – Barcelona
Serie A – Sampdoria (endelig ikke mere Juventus)
Bundesligaen – Dortmund
Superligaen – Randers FC
Champions League – Real Madrid
Europa League – Tottenham


Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #49: 25 Sep 2014, 16:45 »

kom så osasuna!! Opstemt
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #50: 25 Sep 2014, 16:57 »

More give me more !!

for en gangs skyld nyder jeg at læse om de andre og se hvor godt/skidt man gør det i forhold til dem !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #51: 25 Sep 2014, 17:02 »

More give me more !!

for en gangs skyld nyder jeg at læse om de andre og se hvor godt/skidt man gør det i forhold til dem !

kunne ikke sige det bedre selv  Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #52: 25 Sep 2014, 17:05 »

Der er forresten kommet rekorder på første side Wink

I kommer bare med ideér til flere rekorder, hvis det er.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #53: 25 Sep 2014, 17:08 »

Der er forresten kommet rekorder på første side Wink

I kommer bare med ideér til flere rekorder, hvis det er.

Fedt jeg har scoret flest mål, til trods for jeg var skadet næsten et helt år til at starte med  Hævet Øjenbryn
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #54: 25 Sep 2014, 17:11 »

Fedt jeg har scoret flest mål, til trods for jeg var skadet næsten et helt år til at starte med  Hævet Øjenbryn

Det kan godt være at de fleste af jer er angribere, men i er godt nok ikke særlig farlige foran målet...
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #55: 25 Sep 2014, 17:14 »

Det kan godt være at de fleste af jer er angribere, men i er godt nok ikke særlig farlige foran målet...

det kommer fra min side nu når skaderne er lagt bag mig  funny hahaha Osasuna bliver mit vendepunkt  Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #56: 25 Sep 2014, 17:19 »

Jeg ved godt det er meget arbejde, men en "blå bog" for hver spiller ville være helt unikt ! - så som "transfer til fra pris" "årets u/19" og "dato for A Landsholds debut" Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #57: 25 Sep 2014, 17:21 »

Jeg ved godt det er meget arbejde, men en "blå bog" for hver spiller ville være helt unikt ! - så som "transfer til fra pris" "årets u/19" og "dato for A Landsholds debut" Smiley

Det ville jeg så lave til allersidst, samle al spændende information om hver, og lave en slags biografi til hver spiller Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #58: 25 Sep 2014, 17:26 »

Det ville jeg så lave til allersidst, samle al spændende information om hver, og lave en slags biografi til hver spiller Smiley

Det lyder som en god ide ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #59: 25 Sep 2014, 21:10 »

#7 - DIN VEJ      

1. SEPTEMBER 2019


Spillerne er begyndt at blive meget skadesramte, hvilket man også kan se på de flestes karrierer, som enten er ved at gå i stå, eller ved at blive lidt bedre. Jeg tror ikke at det bliver til nogen verdensstjerner i den her omgang, men det kan jo være der kommer nogle late bloomers.

Nikovic Salhcin – nikovic
Nikovic Salhcins ophold i FC København var meget skuffende. Han startede kun inde i 9 kampe og blev indskiftet 6 gange. Han scorede kun 6 mål, men til gengæld klarede han det rigtig godt i Europa League hvor han spillede 4 kampe og scorede 3 mål. Den største skuffelse ved hans sæson var dog nok da han fik et skadet korsbånd i februar, en skade der holder ham ude i 7 måneder. Det gjorde dog ikke nogen forskel i at Sampdoria valgte at købe 50% af ham for 9,75 millioner. Nikovic har for resten også fået debut på landsholdet med 2 landsholdskampe og 1 mål!

Jonas Nilsson - Crazy-Poul
Jonas Nilsson blev ofte beskyldt for meget selvtilfredshed i sin tid hos Randers FC, hvor han fik 21 kampe og scorede 1 mål. Han havde for resten fået landsholdsdebut, hvis ikke han efter han blev udtaget et par dage før kampene mod Slovakiet og New Zealand blev skadet i 3 måneder. For helvede Jonas! Nu er han dog blevet udlejet til de tidligere danske mestre fra AaB i en sæson. Forhåbentlig slår han igennem.

Ricky Andersen - ydersog
Den 9 oktober, der blev Nicky Andersne, der er blevet udråbt som den næste Jesper Grønkjær udtaget til Danmark truppen for at erstatte Christian Eriksen, desværre fik han ikke sin landsholdsdebut, men mon ikke det sker snart. Andersen fik 8 kampe og 4 som indskifter i hele sidste sæson for Ajax, han spillede så også 28 kampe for Jong Ajax. Han spillede udmærket for begge, men det fik ikke Ajax til at tilbyde ham en ny kontrakt desværre. Så han kom på fri transfer, hvor det var FC Groningen der hentede ham, det var enten dem eller AZ.

Victor Lisberg Andersen - Nodiem
Victor havde en god sæson hos Hull, som kom på 11 plads. Han fik et ribbensbrud i Oktober, hvilket gjorde at han ikke fik flere end 35 kampe for klubben. På disse 35 kampe formåede han at score 3 mål og lave 7 oplæg. Denne sæson, tror jeg ikke blive bedre for Victor, da han i August brækkede foden og er ude i de første 3-4 måneder af sæsonen.

Anders Randrup - Anfield Road
Meget trist sæson for Anders Randrup. Han havde ingen klub indtil han blev hentet af AGF d. 21 juli 2019 og for at gøre det endnu værre, så kommer han ikke til at spille de første 5 måneder hos AGF, da han fik en knæsenebetændelse hurtigt efter han blev hentet til AGF. Øv.

Daniel Kristiansen - HulkOMania
Daniel Kristiansen har ikke helt slået igennem hos Osasuna, da han kun fik 20 kampe og 9 som indskifter. Han scorede også kun 5 mål. Han blev dog også skadet i slutningen af sæsonen. Forhåbentlig får han sit gennembrud i næste sæson hos Osasuna som sluttede lige over nedrykningsstregen på 17 plads.

Simon Skipper - skipper92
Endnu en sæson for Grasshoppers og endnu en sæson kun med 17 kampe, hvor af 8 af dem var som indskifter. Han scorede kun sølle 3 mål i alle de kampe. Han virker heller ikke til at være helt tilfreds hos Grasshoppers der nu er kommet på 2 plads to år i træk. Bliver spændende at se om han bliver i Schweiz eller skifter.

Jonas Elsbøl - Renehenriksen
I januar blev Jonas Elsbøl hentet til prøvetræning hos Cardiff, hvor det ikke så ud til at han imponerede, så han kom på det frie marked igen indtil han den 19 januar blev hentet til Servette FC i den schweiziske 2 division. Han nåede at få 10 kampe og score 3 mål, inden at sæsonen var omme. Forhåbentlig er Jonas tilfreds der, fordi der er han blevet fast mand på midten.

Rasmus Højtved - Hoejtved
Højtved spillede i sidste sæson 13 kampe for Dortmunds førstehold, hvoraf 7 af dem som indskifter. Dog skuffede han med kun 2 mål. Han spillede 12 kampe for Dortmund II, hvor han scorede 4 mål. Men grundet mangel af mål, så fik han ikke en ny kontrakt hos Dortmund, hvilket gjorde at han skulle bruge en kort stund på fri transfer, før han blev opsnappet af græske PAOK. Der kommer han til at spille fast i angrebet og de er også med i Europa League i en gruppe med Manchester City, Adana og Kiryat-Shamona, en forholdsvis nem gruppe. I slutspillet i kvalrunderne, der brillerede Højtved i en kamp mod Thun, hvor han scorede 2 mål, som gjorde at de kom videre til gruppespillet. Han er nu også blevet udtaget til landsholdet, hvor det var Cornelius der mistede sin plads. Så en debut bør komme snart.


VINDERNE
Premier League – Manchester United
La Liga – Real Madrid
Serie A – Juventus
Bundesligaen – Leverkusen
Superligaen – AaB
Champions League – Juventus
Europa League – Chelsea
Verdensmestre i 2018 (glemte det i sidste update) – Argentina
Årets spiller i verden de sidste par år

Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010