home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Din Vej - Afslutning på FM 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Din Vej - Afslutning på FM 2014  (Læst 41383 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #15: 22 Sep 2014, 23:31 »

Fuck jeg er vild !! looove it !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #16: 22 Sep 2014, 23:35 »

Oh yeah ! feeedt især med 16 i teamwork Opstemt
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #17: 22 Sep 2014, 23:46 »

Godt tilfreds med min spiller. Ser frem til vi kommer i gang Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #18: 23 Sep 2014, 17:19 »

#2 - DIN VEJ

1. SEPTEMBER 2014


Så er vi endelig i gang, og det ser ud til at alle spillerne er meget talentfulde. Danmark’s landshold har en lys fremtid foran sig. Danmark u/19, hvor alle undtagen Nikovic og Daniel Kristiansen var med, vandt mod Holland ved EM, men da de to andre i gruppen var Spanien og England, så var det en smule svært, især da mange af de danske talenter var skadede.

Havde ikke regnet med at mange af spillerne er ”så talentfulde”, fordi at jeg lavede det med mine venner for sjov forleden og gjorde nøjagtig det samme, som jeg har gjort med jer. Der var der to ud af 8, der klarede det godt. En var hele sin karriere i Rishøj, en hele sin karriere i Herlev, så at alle er blevet så gode er da ret imponerende.

Nikovic Salhcin - nikovic
Den talentfulde Nikovic, var meget ked af at skulle forlade Vendsyssel FF, men da der kom et rekordtilbud fra ingen mindre end både Fiorentina og Sevilla på 2.75 mio. Så kunne hverken Vendsyssel eller Nikovic sige nej, han valgte de lilla farver i Italien i stedet for Sevilla. Han hjalp Vendsyssel med at overleve i 1. Division sidste år med 8 kampe.

Jonas Nilsson - Crazy-Poul
Selvom Jonas Nilsson kun er 18 år gammel, så formåede han at være fast spiller på det HB Købe hold, der sluttede på 5. pladsen sidste sæson. Han spillede 24 kampe. Dette fik mange store klubber øjnene på. HB Køge fik bud fra Tottenham, Manchester United, Everton og Wolfsburg. Han valgte at skifte til United for den nette sum af 9 millioner kroner. Endnu et rekordbeløb. Men han forlader dog ikke helt HB Køge, da han er blevet lånt ud til dem igen.

Ricky Andersen - ydersog
Ricky Andersen har ikke skiftet klub i forhold til mange af de andre spillere. Han har valgt at blive i Ajax, hvor han var fast spiller på Ajax Jong. Han var

Victor Lisberg Andersen - Nodiem
Victor har en lys fremtid i den serbiske klub Partizan. Som så vidt jeg har forstået det er moderklub til Teleoptik (?). Han fik 15 kampe i den serbiske 1. Division sidste år for Partizan, som kom på en 2. plads.

Anders Randrup - Anfield Road
Der er sket meget for Anders i den sidste sæson. Han blev hurtigt efter sin ankomst til Brøndby IF lejet ud til Silkeborg. Hvorfor de lejede ham vil være et godt spørgsmål for mig, da han ikke fik nogle kampe for dem. Han blev lejet og røg direkte på u/19 holdet. Det ligner at de lejede ham bare for at han kunne bombe for deres u/19 hold. Men det ser godt ud for Randrup, der kom bud for ham fra Napoli, Bayer Leverkusen, Chelsea, Everton, Gladbach, Wolfsburg, Atletico og Juventus. Hvor det var Juventus der fristede ham mest. For 8,75 mio blev han hentet.

Daniel Kristiansen - HulkOMania
Daniel fik godt nok ikke særlig mange kampe for Lyngby i sidste sæson, men det ændrede alligevel ikke på at Daniel fik bud på 3,75 mio. Fra både Liverpool og Real Madrid, hvor det så var Real Madrid som han valgte, der er han kommet direkte ind på Castilla holdet. Hvor han bliver sammenlignet med Llorente. Det ser for resten ud til at Daniel allerede i en alder af 17 er blevet til en diva, da han lige har forladt sin agent.

Simon Skipper - skipper92
Simon Skipper var fast spiller for Fleetwood sidste sæson og spillede 29 kampe, han havde spillet flere hvis det ikke havde været for en 2 måneders skade som han fik. Det så egentlig ud til at han ville få en til sæson i Fleetwood, men i stedet blev han d. 31 august solgt til Grasshoppers for 13 millioner.

Jonas Elsbøl - Renehenriksen
Jonas fik fast spilletid for AB, men da han var skadet i 2 måneder pga. dobbeltsidet brok, men han fik alligevel 20 kampe. Han blev så hentet til Napoli midt i transfervinduet til 550k, han er nu på u/19 holdet.

Rasmus Højtved - Hoejtved
Rasmus Højtved blev hurtigt efter at være ankommet til OB udlejet af Young Boys, hvor han blev udråbt til at være den næste Preben Kjær, selvom han kun fik 8 kampe for Young Boys. Men den næste Preben Kjær, blev hurtigt eftertragtet af alle mulige klubber, fx Barcelona og Dortmund, hvor Dortmund trak det længste strå med et bud på 33(!) millioner. Men nu efter han kom til Dortmund, så blev han udråbt som den næste Flemming Povlsen.

VINDERNE
Premier League – Manchester City
La Liga – Barcelona
Serie A – Juventus
Bundesligaen – Dortmund
Superligaen – FC København
Champions League – Juventus
Europa League – Everton


I stiller forresten bare ønsker til sceenshots hvis det lyster.
« Seneste Redigering: 23 Sep 2014, 19:59 af Tuxtla » Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #19: 23 Sep 2014, 17:31 »

Tuxtla hvor i verden er din egen spiller røget hen? Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #20: 23 Sep 2014, 17:40 »

Tuxtla hvor i verden er din egen spiller røget hen? Smiley

Gad ikke helt skrive om ham, da han koger rundt i sin egen verden i Grækenland med en fremtidig transfer til Fluminense.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #21: 23 Sep 2014, 17:43 »

Gad ikke helt skrive om ham, da han koger rundt i sin egen verden i Grækenland med en fremtidig transfer til Fluminense.


når okay fair nok Opstemt han skal vel lige ned og lære lidt samba bold hos Fluminense inden han hopper til en storklub Opstemt
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #22: 23 Sep 2014, 19:00 »

Fornuftig karriere min mand har so far. Slutter lige af med et godt år i HB Køge inden jeg tager Premier League med storm Opstemt

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #23: 23 Sep 2014, 20:28 »

#3 - DIN VEJ   

1. SEPTEMBER 2015

   
Det danske u/21 landshold har været glade for talenterne, som næsten alle sammen har fået debut. Men da mange af dem spiller lignende positioner, så er det jo at der er intern kamp om positionerne. Men landsholdet har i de seneste 15 kampe, kun tabt 1 og spillet 1 uafgjort. Så mon ikke det danske landshold kommer til at blive gode i fremtiden?

Nikovic Salhcin - nikovic
Nikovic ser ud til at være meget tilfreds i Fiorentina, hvor han er blevet rykket op til reserverne, i stedet for u/19 holdet. Han har også fået to indskiftninger i venskabskampene. Han har endda også afvist at komme til Manchester United som bød på 31 millioner på ham, en af hans favoritklubber (!).

Jonas Nilsson - Crazy-Poul
Jonas Nilsson spillede 24 kampe for HB Køge i sidste sæson som kom på 11. plads i 1. Division. Han sluttede med en gns. bedømmelse på 6.57. Men det ser ud til at skfitet til Manchester United gav ham et lidt for stort selvtillidsboost, da han to gange blev beskyldt af pressen for selvtilfredshed. Han var også glad for at vende tilbage til United og betragtede sit stay hos HB Køge som ren tidsspilde. Sikke en diva.

Ricky Andersen - ydersog
Ricky nyder sin tid hos Ajax, hvor han stadig tilbringer sin tid på Jong Ajax, hvor han sidste sæson fik 17 kampe. Han klarer det sgu godt på Jong Ajax holdet, mon ikke han får debut for Ajax snart?

Victor Lisberg Andersen - Nodiem
Victor var begyndt på at få lidt kampe for Partizan, hvor han fik nogle enkelte indskiftningskampe, og startede inde i 1 kamp, men så blev han skadet i 5 måneder i November. Hvilket gjorde han ikke fik flere kampe i den sæson. Men det ændrede ikke at nogle klubber var interesserede i at skaffe Victor. Swansea hentede ham for 3 millioner, men han blev hentet tilbage til Partizan i lån i et år.

Anders Randrup - Anfield Road
Randrups karriere har været meget stille siden han kom til Juventus. Han har fået en enkelt venskabskamp som indskifter hos Juventus, men ellers har det bare været reserverne, hvor han har fået en smule kampe.

Daniel Kristiansen - HulkOMania
Uha Daniel. Det ser farligt ud. Kunne hans karriere slutte inden den overhovedet gå i gang? Han har haft en meget skadesramt sæson hos Real Madrid, hvilket er ærligt, men han nåede dog at få en u/21 landskamp. Han fik i oktober 2014 en 3 ugers skade med en forstrakt hasesene. Hvor han nok burde få lidt mere tid ude, fordi i starten af november, så fik han en overrevet hasesene og var ude i ca. 3 måneder. Men dette er ikke enden, fordi i maj 2015, så blev det endnu værre. Han brækkede benet og er ude i 5 måneder. Vi må alle håbe at Daniel klarer sig igennem skader, fordi talent, det har han.

Simon Skipper - skipper92
Simon Skipper er glad i Grasshoppers, hvor han sidste sæson spillede 19 kampe for Grasshoppers, som vandt den Schweiziske liga! Så han får Champions League bold som 19 årig. Tillykke med det Skipper. 

Jonas Elsbøl - Renehenriksen
Jonas Elsbøl blev ikke lejet ud eller noget som helst i sidste sæson, hvilket betød at han ikke fik særlig meget kamptræning, hvilket også var magtfaktoren til at han blev lejet ud til Viborg FF i den her sæson.

Rasmus Højtved - Hoejtved
Højtved var rotationsspiller hos Dortmund II sidste sæson, hvor han fik 16 kamp. Han blev dog også skadet i 3 måneder med en overrevet hasesene. Populær skade, hos disse talenter. Men det ser ud til at han muligvis får debut på førsteholdet i den her sæson.


VINDERNE
Premier League – Arsenal
La Liga – Barcelona
Serie A – Juventus
Bundesligaen – FC Bayern
Superligaen – OB
Champions League – Manchester City
Europa League – Tottenham



Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #24: 23 Sep 2014, 20:30 »

Jamen så riv dog benet af mig Opstemt hahaha
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #25: 23 Sep 2014, 20:32 »

Endnu en gang i beder forresten bare om screenshots hvis det lyster Wink
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #26: 23 Sep 2014, 20:33 »

Endnu en gang i beder forresten bare om screenshots hvis det lyster Wink

haha jeg kan kun få af min skadeshistorik  funny funny
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #27: 23 Sep 2014, 20:41 »

Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #28: 23 Sep 2014, 20:43 »

Han var også glad for at vende tilbage til United og betragtede sit stay hos HB Køge som ren tidsspilde. Sikke en diva.

Haha Grin
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Din Vej - Afslutning på FM 2014
« Svar #29: 23 Sep 2014, 20:43 »

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010