home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 314 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA's manager del
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FIFA's manager del  (Læst 5288 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
FIFA's manager del
« : 25 Aug 2014, 21:31 »

Jeg vil spørge lidt til jer der spiller Fifa carriermode.
Jeg spiller aldrig online alene da jeg taber stort set alle kampe. Online spiller jeg kun med en kammerat hvor vi er på hold sammen. Det er her Fifa for mig er sjovest.
Dig savner jeg at spille et fodbold spil og tænker at Fifa 15 skal have chancen( har sagt det samme hver år siden Fifa 05 tror jeg og blir bare ikke fanget af offlinedelen)

Nå, men jeg kan forstå at karrieredelen igennem de seneste spil har fået en gevaldig overhaling og ser faktisk tit på nettet store debatter om talenter osv i Fifa. Så min tanke var at den del måske efterhånden er solid og hver at spille?
Jeg forventer ikke et dybdegående og detaljeret manager spil, blot et spil hvor kampene er i centrum og managerdelen blot giver dybde.
Tidligere led offline delen dog meget syntes jeg, hvor der ikke var forskel på hvem man mødte, man kørte bare på med samme taktik og så skulle det nok lykkedes.
Jeg ønsker at tro det forholder sig anderledes idag på de nye konsoller. Hvad siger i fifa 14 bruger?
Fifa carrrier go eller no go?
Logged

Sarold
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA's manager del
« Svar #1: 19 Sep 2014, 14:09 »

Hey Smiley
Jeg syntes personligt at carrier delen er mega fed, har glædet mig meget til det her i det nye Fifa, jeg spillede carrier delen i fifa14 også, fifa 14 på PS3 var mega dårligt syntes jeg fordi PS3en ikke kunne klare det, hos mig hakkede det helt vildt og frys tit, meeeen så fik jeg en PS4 her før sommerferien, og købte fifa14 med, og der syntes jeg det bare sparkede røv, har brugt rigtigt mange timer på det, så glæder mig som et lille barn til den 25 sep . Smiley
Logged

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA's manager del
« Svar #2: 19 Sep 2014, 21:13 »

Helt enig med Sarold, Karriere delen syntes jeg også er mega fed og jeg kan slet ikke vente til den 25. sep.  Og ja på PS4 sparker Fifa virkelig røv!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA's manager del
« Svar #3: 19 Sep 2014, 23:05 »

Enig i at karriere var noget lort på PS3, da menuerne tog en evighed at bruge. Men det kører som du sagde super på next-gen.

Bryder mig ikke om scouting systemet, men udover det er jeg også virkelig glad for karrieredelen, og glæder mig til at starte en Hobro-karriere d. 25. :-)
Logged

Sarold
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA's manager del
« Svar #4: 20 Sep 2014, 06:18 »

Enig i at karriere var noget lort på PS3, da menuerne tog en evighed at bruge. Men det kører som du sagde super på next-gen.

Bryder mig ikke om scouting systemet, men udover det er jeg også virkelig glad for karrieredelen, og glæder mig til at starte en Hobro-karriere d. 25. :-)
Ja scouting systemet er ikke det bedste, men har fundet nogle af mine bedste spillere igennem der, tror bare når man indstiller hvad man søger i en spiller skal man kun vælge 3-4 ting som han er god til Smiley Håber det giver lidt mening det jeg skriver Opstemt
Logged

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010