home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FC Roskilde - på vej mod toppen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver i min start på sæsonen?
*
**

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FC Roskilde - på vej mod toppen!  (Læst 11168 gange)
Mikkellas
Gæst

Sv: FC Roskilde - på vej mod toppen!
« Svar #15: 04 Nov 2006, 15:14 »

Skal du ikke følge med i den?

Mikkellas
Gæst

« Svar #16: 04 Nov 2006, 16:33 »

Så er der en ny update klar for FC Roskilde.

Lørdag 20. august 2005
Idag skal vi møde Glostrup på udebane. Det er en kamp vi burde vinde da vi har et bedre hold en dem. Men vi skal ikke undervurdere dem, for så kan de godt gå hen og blive svære at spille mod.
Vi stiller op som følger, fra højre mod venstre:
Kim Bøje
Brian Nyegaard, Morten Overgaard (C), Tim Franklev, Jonas Jensen
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Charlie Tannoukhi, Peter Hasselgreen
Philip H. Svendsen

Første halvleg bliver totalt styret af os. Glostrup har knapt været ovre på vores banehalvdel. Efter et kvarters spil, får vi et straffespark, som Tim Franklev sikkert sparker ind. Otte minutter senere får Anders Jørgensen plads ude på fløjen og smækker et godt indlæg ind og Philip H. Svendsen header den sikkert ind.
Efter 32 minutter får Thomas Hansen fra Glostrup et tidligt bad efter han havde pådraget sig to gule kort.
I anden halvleg sker der ikke det store, udover at vi har et par store chancer. Blandt andet havde Svendsen en friløber men brændte. Glostrup skabte ikke noget og vi hev sikkert 3 point hjem.
0-2

"Igen idag viser vi at vi hører med til toppen af 2. divisionen. Vi står kompakt nede i forsvaret og lukker fuldstændigt af. Og angrebet er begyndt at score på deres chancer. Det er herligt." lød det fra en glad målscorer efter kampen, Tim Franklev.

MoM: Philip Holm Svendsen, FC Roskilde (9)

Onsdag 24. august 2005
Nu er den store test kommet. Vi skal møde AB i Dong Cuppens 3. runde. Det er på hjemmebane, men jeg forventer dog at vi bliver spillet ud af banen, men vi må gøre vores bedste.
Vi stiller således op, fra højre mod venstre:
Kim Bøje
Jannick Larsen, Morten Overgaard (C), Tim Franklev, Jonas Jensen
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Kenneth F. Pedersen, Peter Hasselgreen
Philip H. Svendsen

Første halvleg er som jeg havde forventet. AB presser os totalt i bund, og får skabt nogle chancer men Kim Bøje redder dem. Men efter 30 minutter gik den ikke længere. Marcelo Trimarchi fik en friløber og scorede sikkert. Mere skete der ikke.
AB dominerer også anden halvleg og skaber chancer på stribe, men formår ikke at udnytte dem. Men to minutter tid får de et straffespark, som Brian Gellers udnytter sikkert.
0-2

"Vi er uden chancer i den her kamp. AB er et stærkt hold og ligger en division over os. Så ingen havde forventet at vi havde spillet lige op med dem"  sagde Mikkel Lasson efter kampen.

MoM: Marcelo Trimachi, AB (7)

Søndag 28. august 2005
Vi møder idag Skovlunde på Roskilde Idrætspark. En kamp vi skal vinde. Vi er et klart bedre hold, og hvis vi skal gøre os forhåbninger om at rykke op, så skal vi vinde den her kamp. Grundet mange trætte spillere efter AB kampen, kan vi ikke stille i stærkeste opstilling.
Kim Bøje
Karsten Dahl
Martin Visborg, Yalcin Kesgin, Kenneth F. Pedersen, Morten Fagerberg
Philip H. Svendsen

Første halvleg bliver styret af os. Vi har nogle gode chancer, men det er først da Kristian Meisler får rødt kort efter 34 minutter at vi tager fat. Efter 41 minutter scorer Philip Svendsen efter et godt indlæg.
I anden halvleg styrer vi også. Efter 53 minutter får Skovlundes Recep Kocak direkte rødt efter en grov takling på Jonas Jensen, som desværre også må udgå med en skade. Efter det slapper vores hold bare af for at undgå at bruge for mange kræfter. I overtiden slår indskiftede Rasmus Borup sejren fast.
2-0

"Det var dejligt endelig at score mit første mål for Roskilde. Holdet spiller godt idag, og undgår at bruge for mange kræfter efter mange kampe her på det senete,"  sagde Rasmus Borup efter kampen, hvor han scorede sit første mål for klubben.

MoM: Kim Bøje, FC Roskilde (8)

Her kommer der så lige en stilling efter lidt flere kampe:

Hvis i skal have SS af noget, så skriv. Kommer forhåbentlig flere updates idag Thumbs Up

« Seneste Redigering: 04 Nov 2006, 18:51 af Mikkellas » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #17: 04 Nov 2006, 18:58 »

Stærk start! En oprykning er bestemt mulig! Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #18: 04 Nov 2006, 19:06 »

Tak, håber bestemt også på oprykning, men der er stadig mange kampe tilbage. Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #19: 04 Nov 2006, 20:41 »

Kan sige at der er en update på vej. Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #20: 04 Nov 2006, 20:45 »

Kan sige at der er en update på vej. Thumbs Up
Lyder godt Smiley

Men lige et spørgsmål: Hvorfor køber du ikke FM07?

Mikkellas
Gæst

« Svar #21: 04 Nov 2006, 20:47 »

Har ikke råd i øjeblikket. Ønsker mig det til jul tror jeg Thumbs Up Men hvorfor da?

Dusty78DK
Manager

« Svar #22: 04 Nov 2006, 21:04 »

Lyder godt Smiley

Men lige et spørgsmål: Hvorfor køber du ikke FM07?

Jeg har FM07, men gider sgu' ikke spille det før der kommer nogle patches. FM06 styrer!  Opstemt

Back to topic: En god blog, men har der ikke været et par Roskilde blogs her på det sidste?  Rullende Øjne

Mikkellas
Gæst

« Svar #23: 04 Nov 2006, 21:06 »

Jo, men det er fordi jeg bor i Roskilde, så ville jeg gerne have sådan en Thumbs Up
Skal jeg bare smide updaten op nu, der er tre kampe i den. Og så komme med en senere også?

Dusty78DK
Manager

« Svar #24: 04 Nov 2006, 21:14 »

Jo, men det er fordi jeg bor i Roskilde, så ville jeg gerne have sådan en Thumbs Up

Det synes jeg er en god grund!  Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #25: 04 Nov 2006, 21:15 »

Ja, det er det også! Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #26: 04 Nov 2006, 21:15 »

Updaten kommer om lidt, skal bare lige have sat billeder ind.

Mikkellas
Gæst

« Svar #27: 04 Nov 2006, 21:18 »

Så er der nyt fra domkirkebyen.

Søndag 4. september 2005
Vi møder idag Holbæk på udebane. Holbæk har et godt hold men har ikke præsteret indtil videre i sæsonen. De ligger pt. på 8. pladsen, men de vil gerne længere op, og det kan de gøre med en sejr over os. Så jeg forventer en svær kamp.
Kim Bøje
Brian Nyegaard, Morten Overgaard (C), Tim Franklev, Morten Pedersen
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Kenneth F. Pedersen, Peter Hasselgreen
Philip H. Svendsen

Kampen vipper frem og tilbage. Vi skiftes til at dominere. Dog har vi haft flest afslutninger, men ingen af dem fik nettet til at blafre. Holbæk er ikke kommet frem til nogle specielle chancer.
Anden halvleg blev en stor succes for os. Holbæk skabte intet men det gjorde vi derimod. Efter 61 minutter er det Kenneth Fuhr Pedersen der scorer sit første mål i sæsonen og fire minutter efter øger han til 0-2 efter et flot hovedstødsmål. I overtiden lukker indskiftede Rasmus Borup kampen.
0-3

"Fantastisk kamp! Især anden halvleg var fantastisk. Vi spiller som en drøm i øjeblikket. Vi er i en fantastisk form, og jeg tror ikke der er nogen der kan stoppe os for tiden"  sagde Michael Jørgensen efter kampen.

MoM: Brian Nyegaard, FC Roskilde (9)

Søndag 11. september 2005
Vi tager imod Brøndbys andethold idag. Vi er et bedre hold, men idag har de taget Stefan Schmidt, Martin Ericsson og Elanga ned på holdet, så det kan godt blive svært. Jeg er især bange for om mit hold kan holde Martin Ericsson. I forhold til sidste kamp er Kenneth Fuhr Pedersen ikke med, da han er blevet skadet.
Kim Bøje
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Emil Hülz, Peter Hasselgreen
Philip H. Svendsen

Første halvleg er en noget rodet affære. Vi får skabt nogle enkelte chancer, og det gør Brøndby ll også. Desværre udnytter de en efter et kvarter da Marc Olsen får et indlæg fra Martin Ericsson.
Efter pausen virker vi mere klar. Vi styrer spiller totalt og det giver belønning efter 67 minutter hvor Svendsen fulgte op og scorede sikkert. I resten af kampen har vi mange chancer, men deres målmand tager alt. Vi havde fortjent de tre point.
1-1

"Det var forfærdeligt at vi ikke kunne få bolden ind. Jeg får dog scoret en enkelt kasse, men det er ikke nok når jeg har 4-5 stykker jeg skal score på,"  sagde en tydeligt skuffet Philip Holm Svendsen efter kampen.

MoM: Philip Holm Svendsen, FC Roskilde (8)

Lørdag 17. september 2005
Lokalopgør! Vi skal til Greve for at spille. Det bliver en hård kamp i og med at det er et lokalopgør. Greve ligger godt nok i bunden, men jeg forventer et tæt opgør. Men jeg håber da på en sejr, som vi også burde have.
Kim Bøje
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Chalie Tannoukhi, Peter Hasselgreen
Philip H. Svendsen

Vi styrer første halvleg totalt. Vi har mange afslutninger, men ingen gad ind bag målmanden. Det eneste vigtige der skete i første halvleg skete efter 23 minutter hvor Greves Christian Pedersen fik direkte rødt efter han stoppede Anders Jørgensen der var alene igennem.
I anden halvleg er Greve ikke ovre på vores banehalvdel. Vi styrer det totalt, vi har bolden hele tiden, og skaber mange chancer. Vi scorer dog ikke på nogle af dem. Vi skuffer og spiller uafgjordt selvom vi er en mand i overtal i 70 minutter.
0-0

"Det er for dårligt at vi ikke får scoret når vi er en mand i overtal så lang tid, det har jeg også lige snakket med gutterne om. Men vi må se fremad og kigge på den næste kamp og se hvad vi skal gøre der,"  sagde FCR-træneren Mikkel Lasson efter kampen.

MoM: Jonas Jensen, FC Roskilde (8)

Her kommer der så en stilling:

Som i kan se er det meget lige i toppen. Så vi skal bare have nogle sejre i de næste par kampe.

Det var så en update. Der kommer måske en update mere i aften. SS af noget, så skriv Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #28: 04 Nov 2006, 21:22 »

Ja, det ser ud som om at Roskilde har et spændende hold med potentiale. Måske kan de komme helt op og drille storebrødrene i Kjøwenhavn.  Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #29: 04 Nov 2006, 21:23 »

Tjaa, der går nok nogle år Thumbs Up Du kan selv se IRL, der ligger de også i toppen i år, de sidste par sæsoner har de ligget nede omkring stregen Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010