home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Job tilbud
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Job tilbud  (Læst 2457 gange)
sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Job tilbud
« : 21 Aug 2014, 19:14 »

Nu har vi alle haft vores succes i spillet og vi har sikkert også alle vundet chl efterhånden og vi er sikkert også kommet i en høj plads i Hall of fame, men hvor mange af jer har egentlig fået et jobtilbud fra et større klub?

Jeg har flere saves med Fenerbahce, men den længste jeg er kommet med er sæson 19/20 og jeg har haft en historie med succes og har også bl.a. fået hentet spillere som Arda Turan, Diego Godin, Di Maria. Benteke og James Rodriquez men har på ingen tidspunkter fået tilbudt et andet job. Hvordan kan det være?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud
« Svar #1: 21 Aug 2014, 19:30 »

Job tilbud handler vel om en klub er tilfreds med det du gør. Det handler også om hvor stor din klub er kontra den der søger dine evner.

Hvis du er i Fenerbahce, du har hentet en masse store stjerne, vundet ligaen og CHL så hvad kan en anden klub tilbyde dig? Det er nemmere at blive tilbudt job, hvis man gør det godt i en mindre klub, hvor en større klub har mere at tilbyde. Så på den plan er det svært for dig at få en anden klub, hvis du alligevel vinder alt du deltager i. Søger du andre udfordringer så sig evt op, og tilbudene vil komme. Du kan jo også søge andre stillinger
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud
« Svar #2: 21 Aug 2014, 20:08 »

Jeg oplever nu egentlig, underordnet om jeg er et tophold i Premier League eller bare spiller i Danmark, at jeg bliver spammet med tilbud, har lige loaded mine seneste 3 saves, og tage en uge på ferie på hvert - totalt 11 job interviews ventede mig og to landshold der ville have mig.. (Det skal siges der er tale om et save med Brøndby, et hvor jeg har vundet CHL med lille Staines fra England og nu befinder mig i sydamerika, og et save med Barcelona, i 2. sæson med alt vundet i første).

Tror mest af alt det er et problem at få tilbud hvis man starter ukendt og kun gør det middelmådigt, gør man det fornuftigt og ens omdømme stiger, så kommer der massere, med mindre måske man kun har få ligaer loadet, jeg har i snit 20-25 lande med flere ligaer i hver, så jeg ser ofte tilbud.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gungner
Gæst
 
Sv: Job tilbud
« Svar #3: 21 Aug 2014, 20:25 »

Selvfølgelig kan man modtage job fra en storklub, hvis du selv er en storklub. Det kan godt være at det måske er lidt nemmere at blive tilbudt et job i en storklub, hvis du pt. er manager i sub-toppen, men jeg er da blevet tilbudt job i bl.a. Real Madrid, efter at have vundet 5 titler med Chelsea i samme sæson.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Job tilbud
« Svar #4: 21 Aug 2014, 22:01 »

I mit FCK save, har jeg fået tilbud fra både Liverpool, Manchester United og Arsenal Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud
« Svar #5: 22 Aug 2014, 11:31 »

I mit save med Arsenal, som er det der har fået mest tid og fokus i dette års udgave af spillet, har jeg ikke set et eneste tilbud endnu. Har da også en hel del succes med mit meget unge hold, og jeg er begyndt at holde spillerne hjemme fra landskampe da de så ofte bliver skadet, eller bliver brugt selvom de er trætte. Gider ikke miste mine stjerner på den måde til skader.

Men i de få saves jeg har haft med mindre klubber, der er der som regel kommet et par stykker per sæson, når man har succes. Men det er nu alligevel også meget fedt at skabe sensationer med små hold, så har sjældent sagt ja til nogle af de jobs.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud
« Svar #6: 22 Aug 2014, 13:17 »

I mit Tottenham-spil har jeg ikke vundet det vilde, men er vist verdens rigeste klub i 2018. En enkelt FA cup-sejr og CL-finale er det blevet til, samt top 4 næsten hvert år. Har fået tilbud fra Bayern München, Valencia og mener også der var en italiensk tophold. Så lidt har jeg nået at få...
Logged

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud
« Svar #7: 22 Aug 2014, 17:13 »

Hvorfor får i så meget og jeg intet får? Er det noget med, som BelthazorDK siger, at man har flere lande med i sit save?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Job tilbud
« Svar #8: 22 Aug 2014, 17:20 »

Det er det uden tvivl. Du kan jo ikke få job-tilbud fra klubber i lande du ikke har med som loadede ligaer.
Logged

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud
« Svar #9: 22 Aug 2014, 17:34 »

Ok, min pc er lille smule gammel efterhånden og det kører lidt langsomt. Derfor vælger som regel 2 ligaer, Tyrkiet og Tyskland. Tyskland hhv. pga de mange tyrkiske spillere der er i landet. Men måske skulle jeg tage England med.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Job tilbud
« Svar #10: 22 Aug 2014, 17:44 »

Altså hvis du kun har Tyrkiet og Tyskland loaded, kan du kun få job-tilbud fra klubber i Tyrkiet og Tyskland.
Logged

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Job tilbud
« Svar #11: 22 Aug 2014, 18:17 »

Jo, men jeg er nu manager for Tyrkiets bedste hold Smiley og i Tyskland har man en Guardiola og en Jürgen Klopp Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010