home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Vuelta á España
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Vuelta á España  (Læst 51346 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vuelta á España
« Svar #30: 26 Aug 2014, 22:18 »

Oh, det er nok derfor, jeg ikke særligt ofte vinder noget. Men Matthews virker til at har gjort det til en specialitet, mens han stadig har en del frem til Kittel og Bouhanni på flade etaper. I dag var Degenkolb klart stærkest, flot etapesejr i et decimeret felt nærmest kun bestående af lette ryttere. Imorgen venter lidt af det samme hvilket bliver den 3. etape i træk af denne slags, som er ret svære at forudsige. Jeg siger at et udbrud kommer hjem imorgen (eller det håber jeg i hvert fald).

Ellers så begynder bjergene jo snart at komme. 6. etape til La Zubia tror jeg bler ret spicy, da den er stejl og eksplosiv. Spørgsmålet er, hvordan Contador har det, for der er i hvert fald ingen tvivl, at han forsøger at køre klassement. Nu kommer det an på ham selv, især fordi han kun har et marginalt stærkere hold end i Dauphine.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuelta á España
« Svar #31: 27 Aug 2014, 12:15 »

Jeg har ikke rigtig fået fulgt med i Vueltaen - hvordan klarer Thyboen (Thumbs Up) Michael Valgren sig? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Vuelta á España
« Svar #32: 27 Aug 2014, 12:45 »

Han har siddet langt fremme i feltet på nogle etaper for at holde Contador fremme, men har ikke rigtigt vist sig. Det har der heller ikke for alvor været mulighed for.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuelta á España
« Svar #33: 28 Aug 2014, 16:51 »

Valgren blev hægtet af på en kort stigning, hvor der stadig sad +130 ryttere i feltet, hvilket er skuffende. Forhåbentlig var det bare en dårlig dag.
Logged

Liverpool F.C

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vuelta á España
« Svar #34: 28 Aug 2014, 17:05 »

Er Valggren ikke også mere en temporytter/allrounder på det her niveau? Han virker til at kunne træde nogle store watt på flad vej. Ser ham som en rigtigt god hjælperytter (måske ikke så meget på nuværende tidspunkt) i store etapeløb. Men jeg ved ikke synderligt meget om ham.

Mit bud på en vinder i dag er Esteban Chavez. Håber Contador sidder med fremme!
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuelta á España
« Svar #35: 28 Aug 2014, 17:15 »

Er/var Valgren ikke en 'puncheur '? Jeg havde i hvert fald regnet med, at han var bedre opad.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2014, 17:21 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vuelta á España
« Svar #36: 28 Aug 2014, 17:16 »

Ingen anelse. Han virker bare stærk på flad vej. Men det er trods alt også hans første GT og i 40 graders varme, er det nok ikke så sjovt
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Vuelta á España
« Svar #37: 28 Aug 2014, 17:19 »

Han er en puncheur, der sagtens kan begå sig på egen hånd. I det her løb er han dog udelukkende hjælperytter, som vi også så det i går, hvor han var en af de første i sidevinden. Han stopper helt op i finalerne her i Vueltaen, hvilket handler om at han skal dosere kræfterne over tre uger.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vuelta á España
« Svar #38: 28 Aug 2014, 17:35 »

En af Valggrens forcer er selvfølgelig vind, nu han kommer fra dejlige Thy, hvor der blæser mere end der er stille vejr.
Men han ikke som sådan en decideret bjergrytter, mere en bakkerytter (som jeg har forstået det), men skulle dog have et enormt potentiale til at kunne lære bjergkørslen.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Vuelta á España
« Svar #39: 28 Aug 2014, 17:47 »

Nairo blev lige meget stærkere nu, hvor Valverde helt og holdent ser ud til at arbejde for ham.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Vuelta á España
« Svar #40: 28 Aug 2014, 17:55 »

Nairo blev lige meget stærkere nu, hvor Valverde helt og holdent ser ud til at arbejde for ham.
Og så blev han straffet!
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vuelta á España
« Svar #41: 28 Aug 2014, 18:08 »

Lækkert at se Contador med helt fremme, hvor det hele bliver afgjort. Havde ikke regnet med, at Valverde ville være stærkere end Quintana lige pt, men ikke desto mindre er han bare dygtig på "ramperne". Froome viser også et fint niveau efter hans skader og forhåbentlig får vi en spændende Vuelta a España klassementsmæssigt, fordi det var da i hvertfald en mangelvare under Tour de France!
Ser frem til de næste to uger og håber inderligt at vi ser Contador på den øverste skammel om to ugers tid.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vuelta á España
« Svar #42: 28 Aug 2014, 18:10 »

Den bedste rytter i det sidste årti. Ingen tvivl der.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Vuelta á España
« Svar #43: 28 Aug 2014, 18:12 »

Og så blev han straffet!

Det gjorde han sgu. Vildt nok efter at have siddet forrest i flere kilometer.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vuelta á España
« Svar #44: 28 Aug 2014, 18:19 »

Den bedste rytter i det sidste årti. Ingen tvivl der.

Valverde? Slet ikke enig.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010