home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  In-game editor
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: In-game editor  (Læst 1802 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
In-game editor
« : 16 Aug 2014, 20:54 »

Hej,
Er der nogle der har erfaring med nogle af de in-game editors der er på markedet? Den officielle? FM-Scouts? FMRTE?

Jeg er specifikt interesseret i at vide hvilke muligheder man har i forbindelse med klubejeren. Kan man lave vedkommende om til sugar-daddy og indstille hans "attributes" på samme måde som i pre-game editoren?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: In-game editor
« Svar #1: 16 Aug 2014, 22:15 »

Hej,
Er der nogle der har erfaring med nogle af de in-game editors der er på markedet? Den officielle? FM-Scouts? FMRTE?

Jeg er specifikt interesseret i at vide hvilke muligheder man har i forbindelse med klubejeren. Kan man lave vedkommende om til sugar-daddy og indstille hans "attributes" på samme måde som i pre-game editoren?



Prøver jeg lige af tror jeg har en licens til FMRTE et eller andet sted
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: In-game editor
« Svar #2: 16 Aug 2014, 22:25 »

Hej,
Er der nogle der har erfaring med nogle af de in-game editors der er på markedet? Den officielle? FM-Scouts? FMRTE?

Jeg er specifikt interesseret i at vide hvilke muligheder man har i forbindelse med klubejeren. Kan man lave vedkommende om til sugar-daddy og indstille hans "attributes" på samme måde som i pre-game editoren?


Så fandt jeg lige licensen, har taget back up af mit Colombia spil - og ja man kan under klub indstillingerne redigere hvordan en sugar daddy agerer - desuden kan du ændre alt omkring økonomi hvilken gæld og hvilke sponsorater der er .

under selve klubejeren kan du ændre de tendenser han har men jeg tror ikke du kan tilføje nye - min nabo knægt gamer meget FM og bruger altid FMRTE han har tidligere fortalt at når der rodes med fremtidige spillerhandler og indstillinger af trænere m.m så crasher spillet let det samme hvis der ændres på spillernes navne og især klub navne og ikke mindst stillinger i turneringerne.

in game editoren som kan købes til spillet har jeg ikke prøvet.

Logged

YNWA

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: In-game editor
« Svar #3: 16 Aug 2014, 23:18 »

Mange tak for info!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: In-game editor
« Svar #4: 18 Aug 2014, 12:18 »

Kan jeg stille dig endnu et spørgsmål?
Hvilke muligheder har man i forbindelse med justering af reputation? Både league og klub. :-)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: In-game editor
« Svar #5: 18 Aug 2014, 13:13 »

Kan jeg stille dig endnu et spørgsmål?
Hvilke muligheder har man i forbindelse med justering af reputation? Både league og klub. :-)

En af mine venner bruger konstant FMRTE, hvor han kan gøre Brøndby til større klub end Real Madrid, også vil flere spillere til din klub, men han siger der er stor forskel på FMRTE 13 til 14. I FM 14 kræver det også at din klub har et stort lønbudget hvis du skal tiltrække de helt store spillere. Smiley
« Seneste Redigering: 18 Aug 2014, 13:14 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: In-game editor
« Svar #6: 18 Aug 2014, 13:14 »

1 til 10000 tror jeg nok Saviola.. 10000 er det bedste, 1 er det værste. Tror nok Barcelona har 7500.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: In-game editor
« Svar #7: 18 Aug 2014, 13:24 »

Okay. Er ry'et opdelt i forskellige slags? Fx national, continental og world?

EDIT: sidder og leger med et projekt og i den liga hvor det foregår er der masser af penge, men sker bare ikke det helt store. Ikke rigtig nogle indkøb eller noget. Og har prøvet at justere lidt på klubbens ry og der kommer lidt indkøb men kun fra samme dårlige liga.

Kan også komme med et mere specifikt eksempel. Eksperimentere med den andorranske liga og alle har sugar daddys. Så alle klubber har transfer budget på £8m+ og stort lønbudget. Problemet er at de bruger ingen penge og kun bruger pengene på andre spillere fra samme liga. Har endda prøvet at justere ryet på en af klubberne til 8000 (Chelsea har 9000 til sammenligning). (Det er ved brug af den officielle in-game editor).
Så jeg tænker at der må være noget andet som afgøre hvor attraktivt det er at spille for et hold.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2014, 13:51 af Saviola » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010