home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Erfaring
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Erfaring  (Læst 1460 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Erfaring
« : 06 Aug 2014, 18:04 »

Hej med Jer freaks Smiley

Længe siden jeg har været online herinde .. Er det sådan lidt fra times til times ..

Nu har jeg endelig fået mig et fedt save i FM2014 med AIK Stockholm fra Sverige .. Så nu kan jeg være lidt aktiv herinde igen, gnisten ved FM13 og 14 har været kneben, men nu er den lidt tilbage Smiley

Mit hold er i snit 24 år gammelt. Det vil sige jeg har en del som er unge.

Jeg endte på en 3. plads i ligaen og vandt cuppen, så det er ok ..

Men jeg ville høre Jer hvor meget det betyder at have en dygtig og erfaren spiller på holdet? Hvad er Jeres menning?

Mine er imellem 25-22, så måske det er derfor de failer engang imellem?  Huh
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Erfaring
« Svar #1: 06 Aug 2014, 18:44 »

Hej med Jer freaks Smiley

Længe siden jeg har været online herinde .. Er det sådan lidt fra times til times ..

Nu har jeg endelig fået mig et fedt save i FM2014 med AIK Stockholm fra Sverige .. Så nu kan jeg være lidt aktiv herinde igen, gnisten ved FM13 og 14 har været kneben, men nu er den lidt tilbage Smiley

Mit hold er i snit 24 år gammelt. Det vil sige jeg har en del som er unge.

Jeg endte på en 3. plads i ligaen og vandt cuppen, så det er ok ..

Men jeg ville høre Jer hvor meget det betyder at have en dygtig og erfaren spiller på holdet? Hvad er Jeres menning?

Mine er imellem 25-22, så måske det er derfor de failer engang imellem?  Huh

Min erfaring siger mig at det er en god ide at have en blanding af unge spillere samt mere erfarne spillere. Det kommer selvfølgelig helt an på kvaliteten af spillerne. Har man nogle som er 'over the hill' synes jeg ikke det giver nogen mening at bruge dem. Men jeg synes man skal sørge for at have nogle dygtige spillere i alderen 25-30 år som bl.a. kan bidrage med noget erfaring. Jeg oplever det i hvert fald sådan at det kan være forskellen mellem at køre en 1-0 sejr hjem og ende med 1-1 på en sen udligning...
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Erfaring
« Svar #2: 06 Aug 2014, 23:02 »

Ja det er også min tanke! Lidt ala Manchester United?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Erfaring
« Svar #3: 07 Aug 2014, 12:59 »

Spiller med Arsenal i det save jeg har haft kørende længst tid her i fm14, og der har jeg holdt gennemsnitsalderen nede med vilje. Den ligger gerne og svinger mellem 23 og 24. Det er noget jeg fra tid til anden nyder godt af, da de er unge og sultne efter succes, men i store opgør kan det koste noget, når man ikke har nogle erfarne spillere til at holde hovedet koldt og dirigere tropperne.

Jeg benytter ofte de ældre spillere som tutor for de unge, hvilket kan gavne deres udvikling. Så udvikling samt rutine er hvad der kommer fra de "erfarne spillere" men har også oplevet nogle af dem udtrykke at nu føler de at de har vundet nok med klubben og gerne vil videre.

Så jeg holder holdet ungt, men er dog ved at blive lidt presset da folk som Wilshere er ved at blive en af de gamle på holdet.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Erfaring
« Svar #4: 07 Aug 2014, 18:32 »

En god blanding af ungt og gammelt er bestemt den bedste kombination, da det både giver rutine og plads til nye unge folk.
Logged

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Erfaring
« Svar #5: 13 Aug 2014, 02:29 »

Med mine erfaringer med Fenerbahce, kan jeg mærke en stor forskel på om jeg har erfarne spillere eller ej... Når jeg har kan jeg gå hen og bliver nr 1 eller 2 i en gruppe men uden erfarne spillere har jeg ingen chance.. Især i forsvaret og midten betyder det rigtig meget... Og self i toppen, hvor en angriber har spillet europæiske kampe som godt kan klare sig alene
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010