Efter min hvad kan balotelli tråd, fik jeg sgu mod på at "provokere":-).
Eller nok mere bare debattere. Nu er tiden kommet til Bendtner, inspireret af dagens artikel på ekstrabladet.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article4951434.eceDet er på den anden side af 800.000kr om ugen, hvis ikke jeg skal aflevere min skolepige tilbage..
Seriøst? - hvad forestiller manden sig. Han har jo foruden en sæson aldrig været fast mand på et hold. Har en lille svipser på hans ophold i Sunderland, hvor jeg ikke kender hans statistik..
Jeg forudser en mærkelig "sæson" for Bendtner. Sæson i "", skal forståes som - får han en ny klub.
Bendtner er en god angriber FOR DANMARK, hvilket siger mere om standarden herhjemme end det gør om Bendtner.
Jeg er dog stadig af den overbevisning at Bendtner sagtens kan være klub topscorer og i toppen af en liga liste i Premier League eller Bundesligaen. Men han har jo nærmest ingenting vist i sin karriere - fodbold relateret that is. Det andet kender vi alle til.
Jeg var stor tilhænger af Bendtner i eks Everton i sæson 12/13 hvor han rygtedes dertil.. Et godt match syntes jeg. Bendtner har kvaliteter, men ikke til de hold der betaler den slags lønninger.
Eller måske tur med Laudrup er hans bedste chance. For så stædig som han er må han snart droppe sin fetich med flotte klub navne på sit cv( ingen præstationer nævnt her) og satse udelukkende på guldet, hvilket det vel også lugter langt hen af..
Hvad mener i? Er det klubberne der er langt ude og ikke spotter en transferfri bendtner, eller lever Bendtner i en verden af selvbedrag, som selv champagnedrengen Mads Dinesen ville misunde?
Bendtner har dog i det mindste en reel vare og god vare, men værdien af denne fatter han hat af (imo)