home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 286 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Vejle Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Vejle Boldklub  (Læst 10731 gange)
Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Vejle Boldklub
« : 05 Aug 2014, 02:03 »

Hvorfor er der ikke en tråd om denne fantastiske klub?

Nå, det er der nu!

Jeg er selv manager for Vejle og er i 2018. Her er nogle af mine bedre spillere:


Rimelig styg!


Ny dreng. Ret gode stats.


Bang.


Han er vanvittig. Fik ham gratis fra Silkeborg som 16-årig. Bliver bare ved med at udvikle sig.


Ny spiller til denne sæson. Han bliver vigtig.


Samme: ny dreng. 20 i flair er altid spændende.




Okay god. Overvejer at sælge, da han har lidt svært ved at vænne sig til OMC-pladsen.

De bedste spillere fra min ungdomsafdeling. Disse bruger jeg fast allerede fra 15-årsalderen for bedst mulig udvikling af stats:


Min bedste spiller fra egen afdeling. Han bliver ved med at udvikle sig. Senest har Bolton budt 80 mio. for ham + 50% videresalg. Jeg overvejer kraftigt at acceptere.


Denne dreng er stoppet lidt med at udvikle sig, men han spiller rimelig fint. Jeg har desuden afvist et bud op mod 40 mio. for ham.


Lidt samme historie her. Han er rigtig god, og klubber vil også have ham. Jeg vil dog gerne lidt højere op end de 40 mio.


Det nyeste skud på stammen. Ret gode stats af en 16-årig.


Backup på backen. Fin nok.

Solgte spillere:

Ham solgte jeg, fordi jeg skiftede til et system uden wings. 50% videresalg.


Ham solgte jeg også, fordi jeg havde to andre angribere med bedre stats. 50% videresalg.



Hvad med jer - har I prøvet Vejle af?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #1: 05 Aug 2014, 02:04 »

tl;dr
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #2: 05 Aug 2014, 15:42 »

Det ser rigtig spændende ud Vinokourov Smiley hvilke placeringer har du fået de sidste 3 sæsoner i ligaen?
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #3: 05 Aug 2014, 15:45 »

Jeg ved jo, at du er lidt glad for dobbeltbrugere, så hvor mange managers har du opettet i tidens løb? Jeg kan se, at du har været på spil i Bologna, men har du også fx overtaget FCK før en Vejle-kamp?
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #4: 05 Aug 2014, 16:02 »

Er også i fuld gang med Vejle, hvor jeg pt. er ved starten af 2 sæson.
1 division blev vundet med 5 point ned til nr 2. Nicolaj Agger & Christian Sivebæk var de helt store profiler, Agger med 18 ligamål & Sivebæk med 5 ligamål og 19 oplæg Smiley

Har forlænget med Kaimar Saag & Joao Pereira

Her op til sæsonen i superligaen har jeg selvfølgelig hentet lidt spillere, men alle er kommet til på en fritransfer da vi ikke rigtig havde de store penge at gøre godt med...

Ind:
Simon Nagel
Jannik skov Hansen
Daniel Norouzi
Anders Kure
Vito Hammershøy-Mistrati
Mads Laudrup
Thomas Nørgaard
Samt lidt gratis ungdomsspillere

Det bliver sikkert enormt svært at overleve i ligaen, grundet mit spiller materiale, samtidig med økonomien stort set ikke er eksisterende...

Har for resten lavet den regel at jeg kun må hente danske spillere.. spillere som Norouzi har også dansk pas derfor er han godkendt Smiley
« Seneste Redigering: 05 Aug 2014, 16:22 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #5: 05 Aug 2014, 19:59 »

Imponerende at rykke op første sæson. Har lige startet et spil op med Vejle, og synes godt nok det er uoverskueligt. Spillere med for høj løn, smal trup og U19 spillere som får flere tusinde om ugen, selvom de ikke har en skid talent. Starter med at sende Rasmus Hansen hjem, da han simpelthen får for meget løn, og så håber jeg at komme af med nogle overflødige spillere, så jeg får lidt løn til nogle frie transfers / lejeaftaler.
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #6: 05 Aug 2014, 20:16 »

Kan nu ikke se noget specielt imponerende ved at rykke op i første sæson... de har nogen udmærket profiler, som for mig i hvert fald gjorde forskellen, hvor Fæste bla. havde små 8 clean sheets.. det er mere imponerende at folk rykker op med Lyngby eller Hobro f.eks. i første sæson Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #7: 05 Aug 2014, 20:21 »

Kan nu ikke se noget specielt imponerende ved at rykke op i første sæson... de har nogen udmærket profiler, som for mig i hvert fald gjorde forskellen, hvor Fæste bla. havde små 8 clean sheets.. det er mere imponerende at folk rykker op med Lyngby eller Hobro f.eks. i første sæson Smiley
Synes virkelig ikke de har en god trup på papiret, når vi snakker om at rykke op. Silkeborg og Horsens har større profiler, og bredere trup. Jeg vandt også 1. division med Lyngby som du nævner, men synes nu ikke Vejle har en meget bedre trup (selvom den helt sikkert er bedre!). De har jo ikke et helt hold + de bruger for meget løn til at kunne signe nogen fra start. Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #8: 05 Aug 2014, 20:33 »

De har helt sikkert ikke nogen bredtruppe og heller ej nogle penge som du nævner, men så må man jo bare prøve at klare sig med hvad man har Smiley Silkeborg f.eks. blev nr 5 i første sæson og var hurtigt ude af kampen om oprykningen, så selvom de har en bedre truppe, betyder det jo ikke at de klare sig bedre.. og med den rette taktik kan man jo nå langt Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #9: 05 Aug 2014, 22:23 »

Har i egentlig købt transferrettigheder ne til Fæste, Agger og Niels Bisp tilbage? Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #10: 05 Aug 2014, 22:26 »

Har i egentlig købt transferrettigheder ne til Fæste, Agger og Niels Bisp tilbage? Smiley
Nej indtil videre har jeg valgt at spare de penge Peace dog har jeg forlænget med Agger
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #11: 05 Aug 2014, 22:35 »

Nej indtil videre har jeg valgt at spare de penge Peace dog har jeg forlænget med Agger
Okay, fedt du har forlænget. Spiller du egentlig med eller uden patch? Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #12: 05 Aug 2014, 22:39 »

Okay, fedt du har forlænget. Spiller du egentlig med eller uden patch? Smiley
Agger gjorde det jo rigtig godt i første sæson, så måtte hellere forlænge med ham Wink
Altså spiller uden sommer update Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #13: 05 Aug 2014, 22:40 »

Agger gjorde det jo rigtig godt i første sæson, så måtte hellere forlænge med ham Wink
Altså spiller uden sommer update Smiley
Ja, skal til at starte sæsonen mod Marienlyst nu, og han har ind til videre bombet i træningskampene. Men tænkte mere på om du bruger den officielle patch fra i vinters. Nogle spiller jo kun med standard databasen hele året rundt. Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #14: 05 Aug 2014, 22:43 »

Ja, skal til at starte sæsonen mod Marienlyst nu, og han har ind til videre bombet i træningskampene. Men tænkte mere på om du bruger den officielle patch fra i vinters. Nogle spiller jo kun med standard databasen hele året rundt. Smiley
Ja bruger den officielle patch med januar transfers Smiley

Så kom Franck Semou på fri transfer Smiley
« Seneste Redigering: 05 Aug 2014, 23:02 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010