home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Vejle Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Vejle Boldklub  (Læst 10772 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #30: 06 Aug 2014, 12:44 »

Spændende, DN. Jeg forstår ikke helt, at du sender Niels Bisp af sted på en lejeaftale. Ham har jeg brugt fast fra start af, og hans stats udvikler sig altså ret godt, synes jeg.
Set i bakspejlet kunne jeg nok også godt have brugt Niels Bisp, når jeg nu måtte sige farvel til to stamspillere i forsvaret. Han har uden tvivl potentiale, og her i anden sæson har jeg heller ikke valgt at udleje ham, men jeg må indrømme, at der kun blev plads til ham i centerforsvaret i de første kampe i pokalenturneringen. Jeg synes trods alt ikke, at han er god nok til en startplads i Superligaen endnu, så han må få et par indhop hist og her. Men han skal selvfølgelig have sine minutter, hvis han skal udvikle sig optimalt. Ellers må han en tur afsted på en lejeaftale igen her til januar.

Nu håber jeg bare på, at jeg til vinter kan få lidt penge, så jeg kan forlænge med profilerne og eventuelt handle lidt ind.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #31: 06 Aug 2014, 12:52 »

Jeg har lidt svært ved at få brugt ham, selvom jeg endda har tre midtstoppere i min formation. Er ikke tryg ved at bruge en defensiv spiller med kun 4 i beslutninger. Ubeslutsom
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #32: 06 Aug 2014, 13:14 »



Så er transfervinduet smækket i, og er ret tilfreds med udfaldet!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #33: 06 Aug 2014, 13:30 »

Haha, så fik jeg lige jinxet min kvartfinalekamp i pokalturneringen, som jeg troede blev en walkover. Vi kom ellers foran med 1-0 efter en lille time og ramte også træværket et par gange, men Fredericia svarede igen kort efter, og så stod den på forlænget spilletid. Her scorede de to gange, og jeg fik Norouzi smidt ud. Pinligt.
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #34: 06 Aug 2014, 19:43 »

Første sæson i superligaen er overstået... det endte med en 8 plads hvor jeg 3 point op til nr 7, jeg var heldigvis aldrig for alvor med i nedryknings kampen, og det eneste hold jeg tabte alle 3 kampe til var FCK...
De 3 bedste spillere var : Agger, Sivebæk og Albers

Til den kommende sæson er jeg egentlig tilfreds hvis jeg bare kan forbedre klubbens placering med 1-2 pladser Smiley

Der er selvfølgelig også blevet købt og solgt lidt og det blev desværre til et farvel til Christian Sivebæk, da han kun havde 1 år tilbage af sin kontrakt og han forlangte noget mere i løn end jeg ville tilbyde..

Ud :
Sivebæk - 7,25 mill
Norouzi - 3 mill
Pereira - 3,25
Kaimar Saag - 7,5 mill

Ind:
Nicolai Brock-Madsen - 2,3 mill
Morten Koch - 570k
Rasmus Nielsen - 455k
Jakob Busk - fri
Jacob Laursen - fri
Mads Hvilsom - fri
Samt et par ungdomsspillere.

Det er desværre lidt begrænset med dansk kvalitet jeg kan hente til klubben på nuværende tidspunkt, derfor er det ikke blevet til de helt vilde handler..

Har forlænget 1 år ekstra med Agger og det samme med et par andre spillere Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #35: 06 Aug 2014, 20:47 »

Gode handler! Dejligt mange penge du har fået i klubkassen, samt fået en masse talent for få penge!
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #36: 06 Aug 2014, 21:52 »

Ja det handlede bare om at få alt det talent jeg nu engang kunne lokke til Smiley og jeg skal lige love for at det gjorde godt på balancen med de salg!
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #37: 06 Aug 2014, 22:57 »

Gode salg, Svartovich. Du fik betydeligt mere for spillerne, end jeg gjorde.

Her ved vinterpause i 2018 er der efterhånden kommet godt styr på det:





Nu hvor det ikke kunne blive CHL pga. målscore, er det fint med noget succes i lillebror-turneringen.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #38: 07 Aug 2014, 23:46 »

Der kommer lige en kort update herfra.. endnu en sæson er overstået og det blev til en kanon flot 3 plads, mine unge spillere spillede virkelig deres chance.. hvor specielt Fæste gjorde sig bemærket med 12x rent bur Smiley Brock-Madsen havde også en rigtig fin sæson det samme med Niels Bips..
Aab var holdet som vandt ligaen og Fck endte på en 4 plads Smiley

Handler ind & ud : http://billedeupload.dk/images/mgEc.png
 
Igboun havde kun 6 måneder tilbage a sin kontrakt, så nok derfor han var så billig..

Er rigtig spændt på den kommende sæson, hvor jeg håber på for alvor at bide mig fast i toppen
« Seneste Redigering: 07 Aug 2014, 23:53 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #39: 08 Aug 2014, 11:48 »

Der kommer lige en kort update herfra.. endnu en sæson er overstået og det blev til en kanon flot 3 plads, mine unge spillere spillede virkelig deres chance.. hvor specielt Fæste gjorde sig bemærket med 12x rent bur Smiley Brock-Madsen havde også en rigtig fin sæson det samme med Niels Bips..
Aab var holdet som vandt ligaen og Fck endte på en 4 plads Smiley

Handler ind & ud : http://billedeupload.dk/images/mgEc.png
 
Igboun havde kun 6 måneder tilbage a sin kontrakt, så nok derfor han var så billig..

Er rigtig spændt på den kommende sæson, hvor jeg håber på for alvor at bide mig fast i toppen
Vildt nok med Igboun. Hvad giver du ham i løn? Han ville have 150k her, hvilket jeg slet ikke kunne tilbyde.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #40: 09 Aug 2014, 15:42 »

Vandt the double og blev slået ud i kvartfinalen af Europa League til Dortmund efter et par tætte kampe.

Op til den nye sæson har jeg forstærket mig med det, jeg gerne ville tillade mig at kalde for et bæst:

Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #41: 09 Aug 2014, 19:57 »

Så er første sæson færdig. Det var godt nok spændende til sidst, da vi havde haft nogle svingende resultater i nogle kampe, formegentlig på grund af nervøsitet af om vi rykkede op eller ej. Vi var sikret oprykning inden sidste kamp, men fordi vi smed en 2-1 føring til Brønshøj væk i sidste minut, var vi ikke sikret førstepladsen. Og vores sidste kamp var sjovt nok mod Hobro som lå nr. 2 med kun 1 enkelt point op til os. Var meget i tvivl om hvordan vi ville klare det, især fordi kampen var på udebane. Men det gik nu meget godt:



Et hattrick af Agger, og et enkelt selvmål af Hobro sikrede os 1. divisions titlen. Det er jeg naturligvis meget glad for. Andreas Albers blev delt topscorer for os med 14 mål. Agger gjorde det rigtig godt i starten, havde så en virkelig lang scoringskrise, men kom heldigvis godt igen i den afgørende fase, og derfor blev det til 14 mål fra ham også.

Årets spiller var uden tvivl Frans Yeste, som også blev kåret som årets 1. divisionspiller. Han gjorde det helt fantastisk:



I må endelig spørge hvis vil se nogle flere screenshots, eller bare har nogle spørgsmål.

STILLING




TAKTIK




TRANSFERS


Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #42: 09 Aug 2014, 21:52 »

Fik desværre et virkelig skrabet løn- og transferbudget til første sæson i Superligaen. Godt jeg allerede havde hentet et spillere på forhånd før sæsonen, udover Simon Nagel som automatisk kommer efter første sæson. Han er streget ud da jeg smed ham på fri med det samme.

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #43: 09 Aug 2014, 22:50 »



Ham gad de godt nok ikke have længe. Dog meget godt for min økonomi, da jeg havde 50% videresalg, og virkelig mangler penge. Solgte ham for 1 mil, og så fik jeg jo 1.3 mil oven i, da de solgte ham videre efter 5 dage. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub
« Svar #44: 11 Aug 2014, 07:41 »

Vi er nr. 4 i vinterpausen i første Superliga sæson, hvilket er langt over forventning. Jeg kræver på ingen måde at holdet skal præstere så godt i foråret, da målet blot er at holde sig komfortabelt over nedrykningsstregen. Men det har godt nok været en god sæson med en sejr og uafgjort mod FCK, to sejre mod AaB, 4-1 sejr over Esbjerg og meget mere!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010