Baggs
Lilleputspiller
|
|
Jeg er assurandør i et forsikringsselskab (mere spændende end det lyder  ) Den fritid der måtte være tilovers bruges på stort set alt slags sport...foran fjernsynet vel at mærke, samt at sidde foran 'kraftværket' og game lidt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Kan du forklare hvad assurandør er ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
Jeg er sku slagter p.t også uddannet slagter ellers har jeg arbejdet ved det danske forsvar hvor jeg så har været udsendt et par gange
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
Kan du forklare hvad assurandør er ?  En assurandør er der sælger forsikringer så man kan sige at det er de kalder for en sælger
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
Baggs
Lilleputspiller
|
|
Kan du forklare hvad assurandør er ?  Hehe, ja da. Nogle ville nok kalde det løgner, svindler etc. etc.  Men i bund og grund så kører jeg rundt til privatpersoner hvor jeg rådgiver om og sælger forsikringer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Jeg er sku slagter p.t også uddannet slagter ellers har jeg arbejdet ved det danske forsvar hvor jeg så har været udsendt et par gange
Hehe var i praktik som slagter, og det der med at kaste øjne efter hinanden og hvad der ikke blev gjort der, ja det var syge tider  Men ellers var det sku meget spændende! Min storebror er uddannet som det, men kan ikke arbejde med det pga. noget med hans hænder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Jeg arbejder i Kvickly indtil 30.6.07.. og 09.08.07 starter jeg så på HF i Silkeborg og skal være der de kommende 2 år 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Jeg arbejder som etableringskonsulen t i denne virksomhe: http://www.clearchannel.dk/home.aspxDvs. at jeg finder pladser hvor man kan opstille udendørsreklame. Samtidig er jeg kontakt-person for Fields, Bilka, Føtex osv. når det kommer til instore-tv reklamer, som er de fladskærme som hænger inde i diverse centre og butikker...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nope
|
|
Læser til pædagog,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naturerunen
|
|
I overmorgen begynder jeg i 1.g på Sank Annæ Gymnasium, på samfundsfag/engelsk/musik-linjen. Glæder mig som en afsindig! Det bliver helt vildt godt, at komme ud fra folkeskolens leverpostejs-miljø og videre til noget nyt. Muligvis bliver jeg skuffet - muligvis bliver jeg positivt overrasket. Only time will tell. Men et lyspunkt kan ingen tage fra mig: Jeg må drikke øl med lærerne!  Udover det arbejder jeg ikke, og går ikke til sport af nogen art. Men fester glad og gerne og er sammen med vennerne ofte! 
|
|
|
|
|
|
Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!' A.J.: 'That's six words.'
|
|
|
|
|
molle
|
|
Jeg går på KBH's medieskole, rampen. Det er sådan noget film-gøgl hvor man lære at lave film
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 12 Aug 2007, 22:46 af molle »
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
HHX student 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
skal til at starte i 8. Klasse på Bellahøj skole
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Skal i 9. klasse i morgen  Lidt træls. Synes sommerferien er gået lidt for hurtigt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
1.års HF'er på T.H. Langs i Silkeborg 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|