home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Angribere er pludselig stoppet med at lave mål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Angribere er pludselig stoppet med at lave mål  (Læst 1431 gange)
Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Angribere er pludselig stoppet med at lave mål
« : 04 Aug 2014, 13:08 »

Hej Freaks,

jeg skal bruge jeres hjælp / input.
Jeg er igang med min 5 sæson i mit chelsea save. Jeg har satset en del på egne spillere, derfor har Lukaku spillet fast fra dag 1. Dette har han gjort super godt, bl.a. er han blevet premierleague topscorer i 2 af sæsonerne.

Pludselig en dag beslutter han sig for ikke at lave mål mere (ca. i slut januar) hvor jeg får spillet sæsonen færdig. I perioden fra januar til slut maj scorer han 5 (!) mål og før det havde han scoret omkring 25 kasser.
Nu er jeg så startet på en ny sæson hvor han stadig ikke vil score. Dette resulterer i at jeg prøver min anden angriber (en regen med vilde stats, der aldrig tidligere har skuffet når han har fået chancen). Det viser sig så at min anden angriber HELLER IKKE vil score nu. Så sitautionen for mig nu er så at jeg har 2 angriberer der tidligere har tæsket kasser ind, som nu pludselig kun scorer hver 13. time.

Jeg har ikke ændret noget i taktikken eller lign. Begge angribere er blevet spillet som Targetman, da de begge er store, stærke og spiller alene på toppen.

Er der en der har prøvet noget lignende?
« Seneste Redigering: 04 Aug 2014, 13:14 af Wetteland » Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Zinqo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Angribere er pludselig stoppet med at lave mål
« Svar #1: 04 Aug 2014, 13:48 »

Er ved at opleve det samme i min fjerde sæson med Man Utd. Har endda ikke købt nogle nye spillere, som måske kunne have været et problem, da de jo skal spilles ind. Men nej nej, der er de helt stoppet. Angelo Henriquez og Gabriel Barbosa laver bare ingen mål mere. Henriquez var min topscorer i sidste sæson. Ved ikke hvad det kan være, måske de andre hold har lært ens taktik at kende efter nogle år. Jeg har selv brugt den samme alle sæsonerne, så måske jeg skal til at ændre min måde at spille på.  ticked off

EDIT: Vinder næste kamp 9-1 mod Watford. 3 mål af Henriquez og 5 af Januzaj  Cool
« Seneste Redigering: 04 Aug 2014, 13:56 af Zinqo » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Angribere er pludselig stoppet med at lave mål
« Svar #2: 04 Aug 2014, 14:25 »

Alle angribere har nogle perioder hvor de har svært ved at ramme netmaskerne. Har selv prøvet de der lange perioder uden at der bliver lavet mål, hvor man så i stedet kan glæde sig over at forsvarsspillerne er med fremme på dødbolde og at ens midtbanespillere faktisk kan score.

Men normalt kommer jeg ud over scorings krisen ved at rotere mellem forskellige taktikker jeg har liggende, eller ved at rotere mellem angriberne. Dog vil jeg mene at førstnævnte er den bedste løsning.
Logged

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Angribere er pludselig stoppet med at lave mål
« Svar #3: 04 Aug 2014, 17:19 »

Alle angribere har nogle perioder hvor de har svært ved at ramme netmaskerne. Har selv prøvet de der lange perioder uden at der bliver lavet mål, hvor man så i stedet kan glæde sig over at forsvarsspillerne er med fremme på dødbolde og at ens midtbanespillere faktisk kan score.

Men normalt kommer jeg ud over scorings krisen ved at rotere mellem forskellige taktikker jeg har liggende, eller ved at rotere mellem angriberne. Dog vil jeg mene at førstnævnte er den bedste løsning.

Hej Highbury,

Mange tak for dit svar, det er brugbart. Jeg vil prøve at skifte lidt rundt i forskellige taktikker og se om det kan hjælpe i det lange løb. Vil nødig ud og købe en anden end Lukaku :-)
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Angribere er pludselig stoppet med at lave mål
« Svar #4: 04 Aug 2014, 17:58 »

Hej Highbury,

Mange tak for dit svar, det er brugbart. Jeg vil prøve at skifte lidt rundt i forskellige taktikker og se om det kan hjælpe i det lange løb. Vil nødig ud og købe en anden end Lukaku :-)

Godt at man kan hjælpe. Ja det vil være lidt surt at skulle ud og hente en anden angriber, men måske du skulle prøve at leje en, omend bare så du kan få to mand i front. Kan være der mangler en makker til Lukaku i angrebet, for at få ham igang igen. Ved en lejekontrakt så ender du heller ikke med at du har for mange angribere når dine spillere begynder at lave mål. Det er i hvert fald bedre end at det er som mit save hvor jeg er nødt til at sende spillere ud af klubben for ikke at have for mange angribere.
Logged

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Angribere er pludselig stoppet med at lave mål
« Svar #5: 04 Aug 2014, 19:38 »

Godt at man kan hjælpe. Ja det vil være lidt surt at skulle ud og hente en anden angriber, men måske du skulle prøve at leje en, omend bare så du kan få to mand i front. Kan være der mangler en makker til Lukaku i angrebet, for at få ham igang igen. Ved en lejekontrakt så ender du heller ikke med at du har for mange angribere når dine spillere begynder at lave mål. Det er i hvert fald bedre end at det er som mit save hvor jeg er nødt til at sende spillere ud af klubben for ikke at have for mange angribere.

Prøvede at sætte en op foran sammen med Lukaku. Resultat: 2 lukaku kasser og en assist :-) Jeg takker og bukker!
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Angribere er pludselig stoppet med at lave mål
« Svar #6: 04 Aug 2014, 20:31 »

Prøvede at sætte en op foran sammen med Lukaku. Resultat: 2 lukaku kasser og en assist :-) Jeg takker og bukker!

Super, bar det så bliver ved, og ellers kan du jo prøve at gå tilbage til en enkelt på toppen.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010