home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Atletico Madrid - FM 07
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid - FM 07  (Læst 1572 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Atletico Madrid - FM 07
« : 07 Jul 2014, 11:47 »

Jeg har fundet mit gamle FM 07 tilbage, som jeg stadigvæk synes, er det bedste spil i serien og uden tvivl det spil, som jeg har brugt mest tid på. Jeg er startet op med Atletico, som jo har et dejligt hold heri, selvfølgelig anført af 22-årige og stadig-ikke-udbrændte Torres samt Agüero, som lige er hentet i Independiente.

Det første jeg gjorde i truppen var selvfølgelig at rydde lidt op. Gabi, Seitaridis og Pablo blev sendt af helvedes til, mens Miralles, Guardado og Corluka blev hentet samt en masse 16-17 årige spillere, som røg direkte ned på C-holdet. Atletico starter desværre kun med 30 mio., så der blev ikke plads til så meget mere. Men mon ikke jeg klarer mig, da Corluka kunne hentes for sølle 12 mil. og allerede rigtigt god. Guardado er også en kæmpe stud i spillet - 25 millioner blev det kun. begge spillere er gået direkte ind i startopstillingen, hvor Guardado dog er rykket på på MV, da jeg allerede er godt besat på FV med Lopez og Pernia.

Målet med sæsonen er udelukkende at komme i top-4 og få adgang til Europas bedste selskab samt selvfølgelig at udviklet mine unge spillere, som også tæller Jurado i førsteholdstruppen. Det skulle sagtens kunne lade sig gøre, for på trods af, at der ikke er helt vildt meget talent udover i angrebet, starter klubben jo også med legender som Antonio Lopez, Leo Franco, Maxi Rodriguez, Martin Petrov, Mista, Costinha og Maniche som alle har fornuftige stats til, at det skulle kunne lade sig gøre. Udover det har jeg også stor tiltro til Ignacio Camacho, De Las Heras og sidst men ikke mindst en rigtig und Diego Costa, som alle 3 ser ret gode ud og som nok alle 3 bliver rykket op indenfor en overskueligt fremtid.

Min start-11'er, hvis nogle skulle ønske den:
Franco
Valera - Corluka - Eller - Lopez
Rodriguez - Maniche - Sosa - Guardado
Kun - Torres

I næste sæson har jeg også set mig rigtigt varm på Eduardo Ratinho, som er et kæmpetalent i det her spil, da jeg også er lidt tyndt besat her. Derudover ville jeg også dræbe for Carlos Vela, som uden tvivl er den spiller, som har lavet flest kasser alltime for mig i 07'eren, når jeg har spillet med Arsenal. Han skulle være mulig at hente i næste sæson for en fornuftig pris.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010