home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Assistent-Manager søgning!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Assistent-Manager søgning!  (Læst 10099 gange)
ThogerJunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Assistent-Manager søgning!
« : 04 Jul 2014, 11:55 »

Hey Gutter.
Jeg kunne ikke finde en tråd om dette, så derfor valgte jeg at starte denne tråd. (Hvis den allerede findes, så link mig den venligst  Opstemt ).

Kan i anbefale nogle gode assistent- managers som ikke fokuserer på træning??
Jeg vælger nemlig at fokusere på at min assistent-manager f.eks. skal kunne agere fornuftigt i pressen.

Hvem har i som assistenter, og kan i anbefale nogle som gør det godt?  Smiley.

- Derudover skal det tilføjes at jeg er Ajax i mit save, så er åben for verdensklasse personale!  Thumbs Up

mvh. xJunker  crazy
Logged

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

tyfon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #1: 04 Jul 2014, 12:13 »

Mauro Tassotti er spillets bedste Assistant manager efter min mening.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #2: 04 Jul 2014, 13:09 »

Favini fra Atalanta er min favorit. Han er dog ikke assistent naturligt, men han siger ja hvis man giver lidt ekstra løn iforhold til hvad han vil have normalt.

Dette er hans stats:

Logged

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #3: 04 Jul 2014, 14:03 »

Favini fra Atalanta er min favorit. Han er dog ikke assistent naturligt, men han siger ja hvis man giver lidt ekstra løn iforhold til hvad han vil have normalt.

Dette er hans stats:




Jeg har også Favini som favorit, han har alt det en klasse assistent skal have Smiley og så han billig i løn i forhold til mange andre gode assistenter Wink
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #4: 04 Jul 2014, 20:23 »

Tag et kig på Michael Lindemann han er også fra holland
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #5: 04 Jul 2014, 21:21 »

Henter altid Keld Bordingaard. Kan godt lide at have et par danskere i staben. Han er udemærket, men ikke verdensklasse.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #6: 04 Jul 2014, 21:53 »

Keld Bordingaard er nogle gange assistent for mit U18 hold. Tunge
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #7: 05 Jul 2014, 03:20 »

Jeg vil i stedet for at smide et navn, give dig mit "filter", til en Assistenttræner.

For det første, gælder det om at finde en der passer til DIN trup, det hjælper ikke noget at have en med 20 i Arbejde med unge spillere, hvis din yngste mand er 25-26+, så er det spildt stat som du i stedet kan få noget andet for.

Til hold hvor jeg har en ældre trup, søger jeg derfor efter Taktisk viden, Mandskabsbehandling, Motivation og Bedømmelse af spiller egenskaber - jeg tilføjer dog gerne Disciplin og leder efter en gut som på den ene eller anden måde kan stå for noget træning også, hvis jeg altså ikke må ansætte 10+ 1. holds personale medlemmer.

Til unge hold, Er det i stedet Taktisk Viden, Mandskabsbehandling, Motivation og Arbejde med unge spillere der tæller, igen med Disciplin, da det bare er vigtigt for mig, af den grund at jeg føler, en højt disciplineret stab, giver mindre problemer med spillerne, siger ikke det er sådan, det er bare sådan jeg har det.

Til et hold med en God balance mellem talenter og aldrende spillere, ville jeg søge efter en med det hele.

Det afhænger af din klub, men hvis vi skyder efter  denne fordeling bør du kunne finde en træner:

Gammelt hold: Taktisk Viden 18+, Mandskabsbehandling 17+, Motivation 16+ Bedømmelse af Spilleregenskaber 15+, Disciplin 13+
Ungt hold: Arbejde med unge spillere 18+, Motivation 17+, Taktisk viden 15+ Mandskabsbehandling 14+, Disciplin 13+, Bedømmelse af spillerpotentiale OG egenskaber 10+.
Blandet hold: Taktisk Viden og Arbejde med ungdomsspillere 17+, Motivation 16+, Mandskabsbehandling 15+, Disciplin 13+, Bedømmese af potentiale og egenskaber 10+.

Selvfølgelig finder du ikke nogen der vil skifte til dig, med alt dette i røven af 4. division, TILGENGÆLD, kan du nemt rykke 12 ned i de fleste kategorier til de når ned på 8, kan du STADIG ikke finde nogen der, så begynd med de bagerste, at fjerne dem, men for det meste kan man selv i en mindre klub godt finde en gut med 3-4 stats på 10-12+ af de vigtige egenskaber her, fordi det er omdømme baseret.

Iøvrigt er det også interessant nok at kigge på Personlighederne, for det spiller også lidt ind og din træner er professioniel eller en ren drivert.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #8: 05 Jul 2014, 11:21 »

Er det muligt at få flere Assistent Managere?
« Seneste Redigering: 05 Jul 2014, 11:53 af BarcaFreaken » Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #9: 05 Jul 2014, 11:45 »

Er det muligt at flere Assistent Managere?

Der er klubber som starter ud med flere, men ellers skal de vist knyttes til diverse hold, jeg har aldrig set at jeg må ansætte 2 eller flere, i nogle klubber - selvom de har flere af dem ved start. :-)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ThogerJunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #10: 05 Jul 2014, 21:11 »

tusind tak for svar allesammen! Det har hjulpet en del med min søgning, specielt dig @BelthazorDK , tusind tak herfra!
stærkt med et godt hold gutter herinde på fmfreaks!  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

ThogerJunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #11: 06 Jul 2014, 01:57 »

Jeg har valgt at hente denne assisterende manager, til min unge trup.

http://www.billedeupload.dk/images/fHwz0.png

gennemsnitsalder i min trup er 22,15 år, og derfor ville jeg gerne have en assistent med 17+ i arbejde med ungdomsspillere!

 Grin Grin
Logged

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Svartovich
Gæst
 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #12: 06 Jul 2014, 02:16 »

Favini er bedre i alle vigtige egenskaber, også alle de stats som Belthazor nævnte. Men det bestemmer du selvfølgelig selv. Smiley
Logged

ThogerJunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #13: 06 Jul 2014, 13:01 »

kan bare ikke finde Favini i mit save endnu, da jeg ikke havde tilsluttet den italienske liga.. jeg har tilføjet den nu, men der går lidt tid før den er tilsluttet. Derefter vil jeg kigge på ham og overveje ham som mulig afløser!
Logged

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Svartovich
Gæst
 
Sv: Assistent-Manager søgning!
« Svar #14: 06 Jul 2014, 13:13 »

Det kan også være han er gået på pension, da han er ret gammel fra start af. Men han er god at have i nogle år. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010