home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ingen Tifo i Parken søndag ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Ingen Tifo i Parken søndag ?  (Læst 16022 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Ingen Tifo i Parken søndag ?
« Svar #75: 03 Nov 2006, 17:19 »

istedet for at BIF`s fans piver over de ikke må tages deres hjemme klip med så burde de sku bare tage og møde op og brug kræfterne på at støtte deres hold.

Men kan godt se at det er træls at nogen få idioter gør at BIF fans ikke må tage et flag med ind på stadion. Skal helt sikker blive spænende følge slagets gang på søndag.. det kommer ikke til at gå stille af sig

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #76: 03 Nov 2006, 17:21 »

Det med at pisse og skide på tribunen er for lavt IMO, men alt det andet er for nice.

Og min holdning til FCK's udelukkelse af tifo mv. Magtmisbrug af værste skuffe. Simpelthen for ringe!

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 03 Nov 2006, 18:49 »

I så fald må det jo gælde begge veje. Så må de jo erkende, at hvis de ikke kan få boder åbne til BIF-fansene, så skal de naturligvis lukkes helt af, så de ikke giver luksus til sig selv og lort til udeholdet.

Hvis man som gæst ikke opfører sig ordenligt, så skal man heller ikke at blive indbudt med åbne arme, næste gang man kommer på besøg. Og i princippet kan det sagtens være lort til udeholdet - fans har ingen rettigheder på det punkt.

Hafiz har allerede udmærket skitseret grundende til tiltagende, og selvom det da er en ærgelig udvikling, må I respektere at FCK af sikkerhedshensyn har valgt at tage disse beslutninger som en nødvendighed mod ballademagerene.

mvh,
mathias

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #78: 03 Nov 2006, 18:52 »

HÆVN Djævel Djævel Djævel

Så synes jeg at de hos Brøndby fansene burde kigge sig selv i spejlet og sige "hold kæft hvor er vi dog umodne"... Nej, jeg er ikke FCK fan, men det med at skide på en tribune, er da det absolutte lavpunkt. Hvor er diskussionerne og debatterne? Tror du selv at det hjælper noget at tage den indgangsvinkel? Det ender bare med at FCK og DBU ikke vil tillade BIF fans på stadionet overhovedet. Grow up.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #79: 03 Nov 2006, 18:53 »

Det er sgu godt at se hvor voksent og sej denne debat er. Og så mange fornuftige tiltag i kan finde på.  Thumbs Up herfra!

Istedet for man sidder og piver eller skider Shockeret  på tribunen, så burde man måske råbe ekstra højt på søndag, for at støtte bif!

Syntes det er helt fair at fc laver de restriktioner, hvis tifoerne forhindrer dem i at se og derved fange nogen få idioter, sikkert de samme som smadrede dsb, så må det være sådan. Hvis det skulle ske igen, så kan man jo håbe at de fornuftige bif folk vil hjælpe så de mindre inteligente fanges. Og derved vil der ikke være en sur bigbrother watching næste gang!!!

Men det er bare min mening.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #80: 03 Nov 2006, 18:57 »

Der vil jeg give dig ret morten. Det som der opfordres til er et nyt lavpunkt, og viser bare hvor umodne og uintelligent nogle bif fans er. Det må være sørgeligt at være bif fan, og se nogle enkelte "fans" repræsentere hele gruppen på den måde. Som du siger morten, så vil jeg håbe at de rigtige fans vil heppe ekstra meget på deres hold, og forhindre sådanne dumheder, som visse folk åbenbart kan finde på.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #81: 03 Nov 2006, 18:58 »

Åben nu øjnene. Det er sgu da ikke i starten af kampen hvor tifoen er "på" at der blev smadret sæder vel? jeg er helt forstående over for lukning af boder, for den opførsel som man åbenbart bliver udsat for under d-tribunen som bod-indehaver er sikkert ikke sjov. Men den med at forbyde tifo og flag holder altså ikke vand, hvor mange kameraer er der på et stadion som Parken, lad os bare sige 40. Så skal man dælme skjule sig godt bag sit 2-pindsflag Smiley og som sagt er det jo ikke under tifoen at der bliver lavet ballade.
Mht nogle af de nye ideer til tiltag, så er der gode såvel som dårlige forslag. Der er brodne kar i alle fangrupper.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #82: 03 Nov 2006, 19:04 »

Det er nok osse mest flagene,plakaterne og de skilte som hænger ned fra tribunerne som er det største problem.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #83: 03 Nov 2006, 19:07 »

Det er nok osse mest flagene og de plakater og skilte som hænger ned fra tribunerne som er det største problem.

Og derfor næger man tifo-gruppen adgang. Pludeslig ser jeg alting klart. Og af de optagelser jeg efterhånden har set (og det er en del) kan jeg ikke erindre at have set én eneste gemme sig bag hverken flag eller skilt eller noget andet, udover måske at have trukket sin trøje op foran munden. Men på side 2 har jeg jo forklaret mig meget præcist Smiley jeg synes bare jeg ville smide en kommentar til din meget ukritiske tilgang til tingene.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #84: 04 Nov 2006, 12:06 »

Min ukritiske tilgang?

Jeg kan kun forholde  hvad de skriver inde på fcks hjemmeside. Og hvis disse tiltag kan spare dem 400.000, så er det, det som må til. Synd at nogen få idioter skal ødelægge det for andre. men hvis de ikke fatter noget, må fc jo gå ned på deres børnehave niveau. Det betyder desværre at der ingen tifo er i morgen. Og som jeg har forstået det ret, så er det kun denne enekamp. Men hvis mongolerne slår sig løs igen, så fortsætter det.

Det er nok osse mest flagene,plakaterne og de skilte som hænger ned fra tribunerne som er det største problem.

Hvis de hænger foran kameraet, så er det temmelig svært se noget. Har ikke hørt at de har fået xray kameraer i parken endnu!

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #85: 04 Nov 2006, 13:04 »

Du æder tydeligvis FCK-ledelsens propagande råt, ikke at det undrer mig, men jeg kan bare ikke lade det gå ubemærket hen. Jeg havde da ikke regnet med at det var kameraerne på Coca-Cola tribunen der skal opfange ballademagerne. De kan jo i såfald kun få et billede af fansenes ryg og/eller nakke. Det må da være kameraerne på de andre tribuner der skal fange uromagerne, og få et billede af deres ansigt så de kan idendtificeres.
Og for gud ved hvilken gang, vil jeg pointere at det ikke er i forbindelse med tifoen at der bliver lavet ballade, så det jeg kan jeg ikke se hvorfor skal afskaffes, en klar overdrivelse af tingene og chikane af udeholdets fans. Og da du gladeligt hopper med på FCK's  nye tiltag, jamen så må det jo være noget der skal indføres på alle stadions, laver udeholdets tilskuere ballade skal de fratages deres rettigheder og behandles som skidt ved næste møde. Det håber jeg ikke du synes, og derfor ville det være rart hvis du forholdt dig lidt mere objektivt, og ikke bare lappede alt FCK's lir i dig.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2006, 13:12 af Ramos 4 » Logged

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 04 Nov 2006, 13:24 »

ha ha. det er i orden ramos.   Thumbs Up

SIdste herfra mig og fred være med det!
« Seneste Redigering: 04 Nov 2006, 13:27 af morten81 » Logged

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #87: 04 Nov 2006, 14:33 »

må man have halsteklæder på der inde?? 4000 mennesker der står og slynger deres halsterklæder..

SO FUCKING NICE.. !

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #88: 04 Nov 2006, 14:35 »

må man have halsteklæder på der inde?? 4000 mennesker der står og slynger deres halsterklæder..

SO FUCKING NICE.. !

Så vidt jeg ved må man gode medbringe halstørklæde. Det kan åbenbart ikke bruges til at dække hverken kameraer eller ansigt.

N17
Manager

« Svar #89: 04 Nov 2006, 14:38 »

Har overvejet om vi må have trommen med ind?? Skuffet

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010