home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Dobbeltklik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dobbeltklik  (Læst 4836 gange)
Svartovich
Gæst
 
Dobbeltklik
« : 26 Jun 2014, 01:43 »

Håber nogle kan hjælpe mig dette problem, for det er simpelthen så irriterende, og ødelægger spiloplevelsen fuldstændig. Ca. hver tredje gang jeg klikker på noget, klikker min mus dobbelt, selvom jeg kun trykker en gang. Og det er kun i FM. Det er virkelig frustrerende, da jeg ofte kommer hen på noget, som slet ikke var meningen. Problemet er først startet i dag, og indtil nu har der ingen problemer været.

Jeg har prøvet at slette min cache, både under indstillinger og manuelt. Jeg overvejer lidt at geninstallere spillet, selvom det er lidt besværligt. Ville være dejligt hvis nogle af jer har en løsning!

Tak på forhånd. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #1: 26 Jun 2014, 02:52 »

Nu har jeg geninstalleret det, og ind til videre virker det fint nu. Men det gjorde det også da jeg prøvede at genstarte spillet tidligere i dag, for derefter at gøre det samme efter lidt tid igen. Vender tilbage hvis det fucker op igen. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #2: 19 Jul 2014, 19:12 »

Nu gør den det igen! ticked off ticked off
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #3: 19 Jul 2014, 20:05 »

Kan det være at du skal slette din cache uden for spillet?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #4: 19 Jul 2014, 20:10 »

Kan det være at du skal slette din cache uden for spillet?
Tak for svaret, men det har jeg prøvet. Har netop opdaget min mus også gør det af og til uden for FM, og efter at have set en video på YouTube, er jeg nået frem til, at det er musen den er gal med. Så tror jeg køber en ny i næste uge, da det er et generelt problem for præcis den mus. Det er lidt irriterende, for den var ganske dyr. Ubeslutsom
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #5: 19 Jul 2014, 20:17 »

Razer Deathadder?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #6: 19 Jul 2014, 20:19 »

Nej, Logitech G500. Smiley
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #7: 19 Jul 2014, 20:24 »

Den havde jeg også engang. ja eller det var den sidste mus jeg havde inden den jeg bruger nu. oplevede dog heldigvis aldrig problemer med den.
Held og lykke med den næste mus du køber! Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #8: 19 Jul 2014, 20:32 »

Den havde jeg også engang. ja eller det var den sidste mus jeg havde inden den jeg bruger nu. oplevede dog heldigvis aldrig problemer med den.
Jeg har haft min i ret lang tid, og har heller ikke haft problemer før for nylig. Og da jeg så søgte efter problemer med musen, så jeg mange der skrev den nogle gange dobbeltklikkede, tredobbeltklikkede eller slet ikke klikkede. Så det kunne egentlig have været endnu værre.

Held og lykke med den næste mus du køber! Smiley
Tak for det. Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #9: 19 Jul 2014, 21:32 »

Du kan enten udskifte klikke mekanismen selv, eller sende den ind til reparation. Alternativt kan du købe en ny af samme model og smutte ned med den du har nu en uge efter og sige du vil have pengene tilbage, det er flabet, men det forkorter den process du ellers skal igennem hvis du indsender musen. Min gør det også, jeg har dog lært at leve med det, til en hvis grad hvert fald, det er en G700, det er desværre et problem mange nyere mus har.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #10: 19 Jul 2014, 21:46 »

Tak for svaret. Smiley

Den kunne nok blive repareret, men tror bare jeg gør det letteste og køber en ny. Det med at købe en ny af samme model, og så give dem den gamle efter en uge, er da en ret smart (og virkelig flabet :-D) idé. Problemet er bare at den nye mus med stor sandsynlighed får samme defekt efter noget tid. Har i hvert fald set en video på YouTube med en som havde købt en spritny mus af samme model, som allerede havde problemer med dobbeltklik efter få timer. Så vil hellere købe en helt anden mus, selvom der selvfølgelig altid er en risiko for lignende problemer.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #11: 19 Jul 2014, 22:21 »

risikoen er der, forskellen er bare at inden for få uger efter købet kan du jo bare forlange dine penge igen og gå ind og købe en af samme model igen, hvorimod måneder efter skal de desværre sende den til reparation :/
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #12: 19 Jul 2014, 22:28 »

Nej, Logitech G500. Smiley

Min gjorde præcist det samme. Ejer en Deathadder uden problemer nu Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #13: 20 Jul 2014, 00:00 »

risikoen er der, forskellen er bare at inden for få uger efter købet kan du jo bare forlange dine penge igen og gå ind og købe en af samme model igen, hvorimod måneder efter skal de desværre sende den til reparation :/

Det er klart, men køber alligevel en helt anden model. Så håber jeg bare den ikke har samme problemer. Smiley

Min gjorde præcist det samme. Ejer en Deathadder uden problemer nu Smiley
Kunne være jeg skulle overveje sådan en så. Ved nemlig ikke rigtig, hvilken mus jeg skal kigge efter. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dobbeltklik
« Svar #14: 21 Jul 2014, 15:19 »

Det endte med jeg købte en Deathadder. Så håber jeg bare ikke jeg får problemer med den.

Tak for anbefalingen Grün. Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010