home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Mange chancer, ingen scoringer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mange chancer, ingen scoringer  (Læst 4891 gange)
bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Mange chancer, ingen scoringer
« : 15 Jun 2014, 19:25 »

Hej FM.
Jeg skaber rigtig mange chancer men hverken mine angribere eller kanter kan putte dem i kassen.
I pre-season scorer jeg på hvad der rør sig, men lige så snart det kommer til Superligaen er det knebent med scoringer.
Bruger primært disse taktikker: Rossoneri og Total defensiv hapset fra Westers taktiske tråd Smiley
Så please hjælp mig;) ligger nr 11 med 6 point med 8 kampe spillet. samt er i EL gruppe spil hvor vejen dertil har afkastet flere mål end i superligaen
Mvh Bryllen
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Mange chancer, ingen scoringer
« Svar #1: 06 Jul 2014, 21:28 »

prøv at træn dine angribere i afslutninger og kamp forberedelser til ang. bevægelsemønster.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Mange chancer, ingen scoringer
« Svar #2: 07 Jul 2014, 00:44 »

Hvis du skaber masser af chancer, er problemet jo manglende kvalitet i afslutninger. Så vil løsningen værre enten at træne angriberne i afslutninger som vijofrech siger, eller simpelthen skaffe nogle bedre alternativer til nogle af de offensive pladser.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Mange chancer, ingen scoringer
« Svar #3: 07 Jul 2014, 01:57 »

Lyder umiddelbart som om du har dine spillere til at skyde så ofte som muligt, så det ville hjælpe gevaldigt med screenshots af dine hold indstillinger, samt spiller indstillinger for de offensive pladser. Samt dine transfers, da det også kunne være et rent samarbejdsmæssigt problem, at spillerne skyder tidligt fordi de ikke er vandt til taktikken/med spillerne, så indkøb ville jeg også gerne have et screenshot af med :-).

Man kan jo sagtens få 30 skud og en pæn del inden for rammen, uden at score hvis man skyder fra 50 meter hver gang, omvendt er det fandens nemt at forsvare mod, hvilket kan være grunden til det står så skidt til.

Modsat de to andre tror jeg næppe den ligger ved hvordan du træner dine spillere, men næmere hvorledes du bruger dem, og hvorledes deres evner er, hvis du smider dette info er jeg sikker på du kan få hjælp herinde, ellers, vil jeg henvise dig til det Taktiske panel -> her, hvor du kan finde en guide til at uploade dit savegame, og så beskriver du bare dit problem så skal vi nok hjælpe dig på vej.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Mange chancer, ingen scoringer
« Svar #4: 07 Jul 2014, 03:30 »

Modsat de to andre tror jeg næppe den ligger ved hvordan du træner dine spillere, men næmere hvorledes du bruger dem, og hvorledes deres evner er, hvis du smider dette info er jeg sikker på du kan få hjælp herinde, ellers, vil jeg henvise dig til det Taktiske panel -> her, hvor du kan finde en guide til at uploade dit savegame, og så beskriver du bare dit problem så skal vi nok hjælpe dig på vej.
Det er jo klart vi tror det, når han siger han har masser af chancer. For hvis han har store chancer hver kamp, er det jo ikke taktikken den er gal med. Men det kan være som du siger at chancerne ikke er så store igen. Det er bare ikke sådan han beskriver det. :-)
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange chancer, ingen scoringer
« Svar #5: 07 Jul 2014, 05:23 »

Har koldblodighed noget at sige også, ved ens angribere? - og kunne han ikke evt gå ind og kigge hvor mange af hans chancer der er "åbne  chancer". For jeg har da før haft op til 40 og 50 skud i en kamp og med op til 25-30 inden for målrammen, men mange af de skud kommer også langt udefra og er ikke hvad jeg kalder store chancer.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Mange chancer, ingen scoringer
« Svar #6: 07 Jul 2014, 05:31 »

Har koldblodighed noget at sige også, ved ens angribere? - og kunne han ikke evt gå ind og kigge hvor mange af hans chancer der er "åbne  chancer". For jeg har da før haft op til 40 og 50 skud i en kamp og med op til 25-30 inden for målrammen, men mange af de skud kommer også langt udefra og er ikke hvad jeg kalder store chancer.

Koldblodighed og beslutninger hænger lidt sammen, i den forstand at de er med til at fastsætte hvor vidt en beslutning spilleren tager, er succesfuld, så det er da et okay vigtigt stat, men nok ikke ligefrem et du behøver at have 20 i, men ikke et man skal undgå hvert fald.

Koldblodighed er "direkte", hvor godt en spiller præsterer under pres, specielt under stort pres fra en modstander der angriber, eller når det kommer til afslutninger, hænger det sammen med presset for at præsterer. Det hænger direkte sammen med Beslutninger og forudseenhed (læse situationen), og det spiller ind på samtlige tekniske færdigheder. Man kan vel sagtens sige at en spiller med 20 i alt teknisk, men 1 og beslutninger, forudseenhed og koldboldighed, ikke mer mere værd en en spiller med 12-15 i de tekniske men med 12-15 i disse 3 mentale egenskaber.

edit: I øvrigt kan jeg foreslå guidetofootballmana ger.com, som jeg prøvede at linke til tidligere, men linket lod til at gå i stykker og blive til en halv-broken html kode, men herinde kan man læse det meste om manager og stats som er værd at vide, specielt med henblik på det med koldblodighed osv. og hvad der hænger sammen af stats :-)
« Seneste Redigering: 07 Jul 2014, 09:19 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010