home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Schweiz Rundt 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Schweiz Rundt 2014  (Læst 2528 gange)
JG7
Gæst
 
Schweiz Rundt 2014
« : 14 Jun 2014, 16:56 »

Mens Criterium du Dauphine nærmer sig sin afslutning, så er Schweiz Rundt netop begyndt. Det hele startede med en sejr til Tony Martin på dagens 9,4 kilometer lange enkeltstart.

Wiggins har udtalt, at han er i ret godt form, men han blev nummer 12 - 32 sekunder efter Martin. Noget tyder på, at han står overfor en dårlig uge, men nu må vi se. Kreuziger mistede 33 sekunder, men det var lidt forventet, da han virkelig er blevet dårlig på enkeltstarten.

Rohan Dennis klarede sig bedst af klassementsrytterne (tabte 13 sekunder). Domenico Pozzovivo tabte 19 sekunder og viser igen, at han er som forvandlet på enkeltstartscyklen. På syvendepladsen endte Bauke Mollema, 22 sekunder efter Martin.

Forventede klassementsryttere:
Bradley Wiggins, Rui Costa, Bauke Mollema, Roman Kreuziger, Mathias Frank, Davide Formolo, Domenico Pozzovivo, Sergio Henao, m.fl.

Personligt håber jeg på en Kreuziger-sejr, mens jeg også godt kunne unde en sejr til Frank og Formolo. Rui Costa har vundet løbet to år i træk. Sådan overordnet kan alt ske i det her løb. Det er de mindre rangerede ryttere, der kører her, og det resulterer tit i et lidt uforudsigeligt løb.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Schweiz Rundt 2014
« Svar #1: 14 Jun 2014, 17:34 »

Damn, Davide Formolo. Tror aldrig jeg har hørt om ham, men han virker sgu spændende. Nogen gange går jeg at tænker på, hvad Cannondale egentligt gør med de resterende 25 pladser på holdet, men der er et af svarende måske?

Jeg håber som sædvanligt på Rui Costa. Kreuziger må bestemt godt vise, at han er i form, hvilket ville kunne gøre Touren en smule mere spændende, da Rogers og Roche ikke kan sætte et tempo, som virkeligt presser Froome, hvis der skulle være brug for det. Ellers glæder jeg mig til at se hvad Ion Izaguirre kan gøre som kaptajn, håber på top-10.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Schweiz Rundt 2014
« Svar #2: 14 Jun 2014, 17:44 »

Cannondale PLYNDRER U23-markedet for talent (i år tog de Formolo, Bettiol, Mohoric og Villella - fire af de absolut bedste på U23-niveau sidste år). Uheldigvis er de bare ret så elendige til at udvikle dem (Sagan er undtagelsen). Se på Davide Villellla fx. Han var FLYVENDE på U23-niveau, men han har været ret ligegyldig indtil videre her, mens Formolo i højere grad lignede en fremtidig super domestique - men indtil videre har han kørt forrygende, og han ligner ligefrem deres næste klassementsrytter sammen med Aru (ok, det er tidligt, men han har virkelig vist sig flot frem indtil videre.)

Cannondale har nemlig masser af pladser til unge talenter, så de kan få vist sig frem, men det virker virkelig ikke til, at der er en plan for deres unge ryttere. Moreno Moser er gået helt i stå, efter at han lignede en lille Sagan, da han debuterede. Viviani har heller ikke udviklet sig alverden.

Jeg tror måske ikke, at han går hen og vinder løbet, men i det her felt kan han sagtens gå hen og få et lille gennembrud. Hvis Cannondale fortsætter, så har de i al fald fundet Bassos erstatning.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010