home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Betfreak$
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Betfreak$  (Læst 19631 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #15: 21 Jun 2014, 11:14 »

Langskuddet
Bosnien & Herzegovina - Nigeria | Første målscorer for Bosnien & Herzegovina

Odds: 3,8 | Kampstart: 00:00

Så er det blevet tid til, at jeg igen vil komme med et langskud. Denne gang går jeg efter, at Edin Dzeko bliver første målscorer for Bosnien & Herzegovina. De spiller meget ofte kun med en angriber på toppen, og derfor starter hans konkurrent i angrebet Vedad Ibisevic ofte på bænken, da angriberen fra Manchester City stort set altid bliver foretrukket. Vi skal fire kampe tilbage for at finde hans sidste mål i landsholdssammenhæn g, der var mod Elfenbenskysten d. 31 maj, hvor han faktisk scorede to mål.

Hvis Dzeko starter inde som forventet, er han helt klart den meste oplagte målscorer i mine øjne for Bosnien & Herzegovina. Af hvad jeg lige har kunne læse mig frem til, så har Bosnien ikke fået et straffespark i flere år, så jeg kan ikke sige, hvem deres straffesparksskytte bliver. Der er odds 3,8 på E. Dezko som første målscorer for Bosnien & Herzegovina, og da han nok starter inde og V. Ibisevic ikke gør, ser jeg ham som et rigtig godt bud på deres første målscorer.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #16: 23 Jun 2014, 10:03 »

Lagskuddet
Chile vinder over Holland

Odds: 3,05 | Kampstart: 18:00

Så er det tid til at komme på sporet med langskuddet. De to første hvor jeg satsede på den første målscorer mislykkedes, så nu satser jeg på en sejr til Chile over Holland i en af dagens to tidlige kampe. Begge hold er allerede videre efter at have slået Australien og Spanien, men en sejr vil betyde, at man højst sandsynlig slipper for at møde Brasilien. Chile er fuldstændig klar til kamp, og kommer med alle mand klar. Holland er uden Robin Van Persie, da han har karantæne, og det synes jeg er et stort tab for dem, som de helt klart vil kunne mærke.

Chile har en halv hjemmebane, da VM spilles i Brasilien. Jeg synes ikke, at Hollands forsvar har været skræmmende til dette VM, så jeg spår de får det svært mod Alexis Sanchez og co. Chile skal vinde for at komme på førstepladsen, så de kan ikke stille sig tilfreds med det ene point, og skal derfor gå efter sejren, hvis de skal undgå Brasilien. I oddssektionen får man pengene 3,05 gange igen, hvis man spiller på Chile som vinder, og det mener jeg er et godt odds, og derfor bliver det mit næste bud på et langskud.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #17: 23 Jun 2014, 10:32 »

Meget godt odds på en Chile-sejr, tror også selv, at de kan få i hvert fald minimum 1 point med fra den kamp. Glæder mig til at se den. Ellers kan den spilles til omkring odds 2,05 på Chile, hvor man får pengene tilbage ved uafgjort.

Ellers giver over 2,5 mål odds 1,80. Synes det er et godt odds taget årets VM i betragtning og deres to seneste kampe i gruppespillet.  
« Seneste Redigering: 23 Jun 2014, 10:35 af Legenden » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #18: 23 Jun 2014, 10:36 »

Det med over 2,5 lyder også meget spændende, så den er også kommet op i sidens oddssektion.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #19: 26 Jun 2014, 13:26 »

Langskuddet
USA – Tyskland | Kampens udfald= X

Odds: 4,60 | Kampstart: 18:00

Så er vi ved at være færdige med gruppespillet til dette VM. Jeg slutter gruppespillet af med endnu et langskud. Jeg havde egentlig droppet flere langskud til dette VM, men da der var et godt odds på en uafgjort mellem Tyskland og USA i oddssektionen, prøver jeg endnu en gang.
På papiret må jeg nok indrømme, at tyskerne er langt stærkere end amerikanerne, men begge hold går faktisk videre fra gruppespillet med et enkelt point. Tyskland får endda førstepladsen i gruppen, og undgår derfor højst sandsynlig Belgien, og så skal de så møde Algeriet eller Rusland. USA har overrasket mig positivt ved denne slutrunde, og specielt mod Portugal synes jeg, at de spillede rigtig godt. De er stadigvæk uden Jozy Altidore, men de har altså stadigvæk en spiller som Clint Dempsey, der sagtens kan gå hen og score i aften.

Derudover er odddset faldet markant i værdi, siden det kom op i oddssektionen. Det skal selvfølgelig udnyttes, at man får sine freak$ 4,6 gange igen, hvis kampen skulle gå hen og ende uafgjort.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #20: 04 Jul 2014, 09:52 »

Den Sikre
Brasilien - Colombia | Under 2,5 mål

Odds: 1,8 | Kampstart: 22:00

Nu hvor der ikke kom nogle spilforslag til ottendedelsfinalern e, kommer der et her til den sene kvartfinale i dag. Efter nogle mislykkedes forsøg med nogle langskud, går jeg nu tilbage til den sikre, hvor jeg denne gang tror på, at vi får under 2,5 mål i kampen mellem Brasilien og Colombia. Deres seneste fire kampe mod hinanden er alle endt med under 2,5 mål. Derudover så har Brasiliens to kampe mod Mexico og Chile også endt med under 2,5 mål. Flere spillere fra det brasilianske landshold har udtalt, at de vil være glade for en 1-0 sejr. Mod Kroatien kan de takke lidt hjælp fra dommeren og den sene scoring fra Oscar for, at kampen endte med over 2,5 mål.

Første gang til dette VM hvor Colombia mødte en klassemodstander var sidste gang mod Uruguay, hvis du spørger mig. Den kampe endte 2-0 til Colombia, så der blev også scoret under 2,5 mål. Brasilien er uden Luis Gustavo, så der skal Paulinho nok erstatte ham. Derudover har Neymar været tvivlsom op til kampen, men han er dog meldt klar. Uanset hvad er det nok ikke en Neymar i superhamrende topform, som vi får at se mod Colombia grundet hans lille skade, hvilket også taler for under 2,5 mål, da Hulk og Fred har skuffet til denne slutrunde. I oddssektionen finder du dette spil til odds 1,8, hvilket jeg synes er et meget godt odds, som så også vil blive mit næste bud på den sikre.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #21: 04 Jul 2014, 11:48 »

Den Dristige
Frankrig - Tyskland | Frankrig Sejr
Odds; 3,00 | Kampstart: 18.00

Dette er mit første spil til dette VM, og jeg starter ud med et brag. Siden 2001 har Frankrig og Tyskland mødtes fem gange, hvor Les Bleus har vundet 60% af kampene. De seneste to kampe mellem disse nationer er end 2 - 1 med en sejr til hver. Begge hold har mange stjerne og potentiale til at frembringe et brag af en fodbold kamp.

Tyskland lider dog af svingende defensive præstationer. De har i løbet af VM lukket 4 mål ind, hvilket er under niveau for Joachim Löws tropper. Modstanderen Frankrig har leveret flot offensiv fodbold igennem hele VM runden, og med 10 mål til holdet, står Tyskland overfor en hård prøve defensivt. Algeriet viste hvordan den tyske defensiv skulle åbnes op, og havde det ikke været for Manuel Neuer i målet, havde de muligvis også vundet denne kamp.

Frankrig har på papiret en af de bedste målmænd i Hugo Lloris, og med sølle 2 indkasserede mål under slutrunden, står deres defensiv også stærkt. Et svagt spillende tysk hold, vil få problemer mod et 'nyt' fransk landshold, der spiller og optræder som et hold, der arbejder for hinanden.

Jeg ser derfor Frankrig trække sig sejrerigt ud af dette opgør og avancere til semifinalen, givet det tyske holds svage præstationer.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2014, 11:51 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #22: 05 Jul 2014, 09:38 »

Den Sikre
Tour de France 1. etape | S. Modolo slutter foran J. Degenkolb

Odds: 1,85 | Etapestart: 13:00

Gårsdagens spilforslag gik ikke hjem, men det tror jeg dette spilforslag gør. Nu hvor Tour de France starter, og jeg ikke har noget spilforslag til aftenens kampe, har jeg besluttet at kigge mod England, hvor Tour de France starter i år. Jeg tror på S. Modolo (Lampre) slutter foran J. Degenkolb (Giant). S. Modolo er sprinteren der bliver kørt for på Lampre, og han får A. Richeze som sin lead-out mand. J. Degenkolb skal til gengæld agere lead-out for M. Kittel, som er en af favoritterne til etapesejren på dagens etape.

I en normal spurt ville J. Degenkolb nok have slået S. Modolo flest gange, men nu skal J. Degenkolb køre lead-out for Kittel, så jeg tror ikke vi får nogen topplacering til ham. Vi har godt nok tidligere set, at topsprinternes lead-out også får en topplacering, men det tror jeg ikke vi får at på første etape, hvor alle sprinterne gerne vil vise sig frem. S. Modolo kommer til Touren i topform, efter han fik en etapesejr i Tour de Suisse sidste måned.

Hvis S. Modolo ender foran J. Degenkolb, får du dine freak$ 1,85 gange igen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #23: 08 Jul 2014, 09:21 »

Den Sikre
Brasilien - Tyskland | Under 5,5 offsides

Odds: 1.85 | Kampstart: 22:00

Efter to mislykkedes forsøg med den sikre, skal jeg tilbage på sporet, og det bliver med et nyt statistikspil. Tidligere havde jeg succes med mest boldbesiddelse til det ene hold, men nu prøver jeg med, at der kommer under 5,5 offsides i kampen mellem Brasilien og Tyskland. Mod USA blev der dømt offside hele syv gange mod Tyskland, og det var kun mod Tyskland. Mod Frankrig hvor Klose startede inde, løb de ikke offside en eneste gang. I alle Brasiliens kampe har der ikke været mere end 5 offsides på noget tidspunkt.

I oddssektionen får du dine freak$ 1,85 gange igen, hvis du spiller på det kommer under 5,5 offsides. Det mener jeg er et godt odds, da Brasilien ikke har haft en eneste kamp med mere end fem offsidekendelser, og i Tyskland seneste kamp blev de ikke dømt offside en eneste gang.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #24: 08 Jul 2014, 09:58 »

Den Sikre
Tour de France 4. etape | A. Greipel slutter foran P. Sagan

Odds: 1,8 | Etapestart: 13:30

A. Greipel har skuffet indtil videre på de to sprinteretaper i årets Tour. I går endte han helt nede som nummer 23. Toget var ikke helt godt for A. Greipel på gårsdagens etape, og da Greipel lige pludselig mistede et hjul, besluttede han sig for at droppe sprinten, da han syntes, det var for farligt at spurte med grundet regnvejret. I dag tror jeg ikke Lotto Belisol kommer til at sidde særlig meget i fronten af feltet og trække for at hente udbruddet ind. De sparede kræfter skal de så bruge på at holde Van Den Broeck fremme og så lave det perfekte lead-out for A. Greipel.

P. Sagan går efter pointtrøjen i Tour de France, så på dagens etape tror jeg, at han vil være tilfreds med en sekundær placering, som stadigvæk sikrer ham mange point til den grønne trøje. I morgen på brostensetape har han ikke nogen kaptajn at passe på, og det tror jeg han udnytter, så han går efter at vinde den etape. Derfor sparer han nok lidt kræfter, så han er fuldstændig klar til i morgen. Slutteligt er Greipel nok også meget motiveret efter at få et godt resultat efter de to skuffelser. Der er odds 1,8 på A. Greipel slutter foran P. Sagan i oddssektionen, og det tror jeg der er rigtig gode muligheder for sker, så det bliver mit bud på dagens anden sikre.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #25: 09 Jul 2014, 09:08 »

Den Dristige
V. Nibal H2H A. Contador | 2

Odds: 2,30 | Spilstop: 13:00

Så skuffede Greipel igen i går, men der var han også uheldig med tre af hans holdkammerater styrtede og G. Henderson udgik. I dag venter brostensetapen som 95% af feltet frygter. V. Nibali har et rigtig godt hold med til Tour de France, men hvis jeg skal nævne et svaghed må det være holdets styrke på brostenene. A. Contador har M. Mørkøv, D. Benatti og M. Tosaatto som godt nok ikke er lige så suveræn som F. Cancellara på brostenpavéerne, men de vil stadigvæk være en solid hjælp for spanieren. En hjælp som V. Nibali nok gerne ville have.

A. Contador kørte også på brostene i Tour de France i 2010, hvor han havde et svagt hold på brostenene. Hvis han ikke have fået en defekt til sidst på etapen, var han kommet ind sammen med blandt andet Wiggins og Menchov. V. Nibali har vi ikke set i aktion på brostenspavéerne endnu. Til hans fordel skal det siges, at han er en god tekniker, og så bærer han den gule trøje, som måske kan gøre en lille forskel, men der er ikke nogen der venter på ham, hvis han styrter bortset fra hans egne holdkammerater, hvis de stadigvæk er med ham. Hvis A. Contador slutter foran V. Nibali, får du dine freak$ 2,3 gange igen, og det mener jeg er højt sat, da jeg ikke ser V. Nibali som stærkere på brostenen end A. Contador.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betfreak$
« Svar #26: 09 Jul 2014, 12:31 »

Den Sikre
Holland får fleres offsides end Argentina

Odds: 1,50 | Kampstart: 22:00

I går havde jeg succes med et spilforslag der handlede om offsides, så det vil jeg prøve igen i dag. Denne gang er det selvfølgelig den anden semifinalekamp mellem Holland og Argentina, som der er et spilforslag til. Argentina har indtil videre fået dømt to offsidekendelser imod sig, og de har altså spillet fem kampe til dette VM, så det er et hold, som der meget sjældent løber i offside. Hollænderne er løbet offside hele 21 gange til dette VM. I sidste kamp mod Costa Rica formåede de faktisk at løbe offside hele 13 gange.

Derudover kan det nævnes, at Holland ikke har forladt banen en eneste gang til dette VM uden, at de er blevet dømt offside. Oddset på 1,50 er ikke noget vildt odds, men jeg mener, at der er en rigtig god chance for, at hollænderne bliver dømt offside flere gang end argentinerne.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010