home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Criterium du Dauphine 2014
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Criterium du Dauphine 2014  (Læst 33197 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #60: 15 Jun 2014, 16:10 »

Det ligner satme han er i sit livs form Contador, men vi må se om han kan holde den nu når de bliver 4 sky ryttere samlet bag ham Smiley

Han har jo bare spist nogle flere bøffer Peace

Nu har jeg ikke rigtigt fulgt med i Criterium du Dauphine, men har stigningerne lagt bedre til Contador end Froome, eller er Contador bare stærkere? ... Og selvfølgelig er han stærkere når han kan smadre et hold alene.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #61: 15 Jun 2014, 16:15 »

Han har jo bare spist nogle flere bøffer Peace

Nu har jeg ikke rigtigt fulgt med i Criterium du Dauphine, men har stigningerne lagt bedre til Contador end Froome, eller er Contador bare stærkere? ... Og selvfølgelig er han stærkere når han kan smadre et hold alene.

Jeg synes Contador har set rigtig stærk ud i denne uge Smiley om det så er fordi han har fået ekstra gode bøffer til aften kan jeg ikke svare på Opstemt

Hold øje med den nye bruger, der oprettes i aften: ContadorErGud

burde den så ikke have heddet Froome er gud, eller når nej han hepper på den bedste på dagen haha  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Jun 2014, 16:17 af HulkOmaniA » Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #62: 15 Jun 2014, 16:19 »

Hold øje med den nye bruger, der oprettes i aften: ContadorErGud

Du glemmer fuldstændigt, at Froome er styrtet og Contador blot udnytter den situation og taber Touren med 5 minutter  alligevel  Grin
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #63: 15 Jun 2014, 16:45 »

Alligevel skidt at tabe det hele på gulvet. Men snedigt træk af Talansky og co.

Jeg forstår egentlig heller ikke, hvorfor Contador skal trækkes med reserveholdet i Frankrig....
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #64: 15 Jun 2014, 16:47 »

Ved ikke om det er skidt - han har kørt alene i 20 kilometer op og ned, mens Talansky sad bedre i et udbrud med holdkammerat Hesjedal.

Roche, Rogers og Majka skal hvile efter Giro d'Italia, og derefter er der ikke så mange stærke folk hos Tinkoff. De vil gerne i toppen af WorldTour-ranglisten, hvorfor Kreuziger kører efter resultat i Schweiz Rundt.
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #65: 15 Jun 2014, 16:50 »

Ved ikke om det er skidt - han har kørt alene i 20 kilometer op og ned, mens Talansky sad bedre i et udbrud med holdkammerat Hesjedal.

Roche, Rogers og Majka skal hvile efter Giro d'Italia, og derefter er der ikke så mange stærke folk hos Tinkoff. De vil gerne i toppen af WorldTour-ranglisten, hvorfor Kreuziger kører efter resultat i Schweiz Rundt.

Man kunne vel sagtens forvente sig en hel del mere af Paulinho og Jesus H. på nuværende tidspunkt. Især in mente at de begge skal hjælpe Contador til sejr i Tour de France.

Never mind. Er nok bare bitter, som stor Contador-fan ;-)

Du er selv lidt inde på det. Han kører en individuel fin etape, men havde han luret Froome lidt før, havde han måske stået med samlet sejr i dag.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #66: 15 Jun 2014, 16:52 »

Man kunne vel sagtens forvente sig en hel del mere af Paulinho og Jesus H. på nuværende tidspunkt. Især in mente at de begge skal hjælpe Contador til sejr i Tour de France.

Enig, de kunne godt have vist lidt mere. De burde i hvert fald have været med på det flade stykke i dag. Smiley

Sky gjorde det fortrinelig til at starte med - Froome havde bare ikke benene til at afslutte det.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #67: 15 Jun 2014, 17:00 »

Fantastisk cykelløb! Det er virkeligt fedt at se så mange ryttere markere sig og specielt, at man ikke ved, hvem der tager sejren. Vi havde vel alle regnet med Froome indtil i går - derefter troede jeg at AC ville snuppe den samlede sejr. Men nej det blev Talansky!

Fedt, fedt, fedt! Nu begynder jeg at være excited for Touren!  Smiley

Han har jo bare spist nogle flere bøffer Peace

Ved ikke om du er helt seriøs, men jeg vil mene at Contador er langt fra lige så stærk som i 2009, hvor han smadrede alle på Andorra Arcalis og Verbier for derefter at slå Cancellara på en helt flad enkelstart... Jeg synes løbet generelt ser mere rent ud ift den måde de kører etaperne på, og jeg ser ingen umenneskelige præstationer i dette løb.

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #68: 15 Jun 2014, 18:51 »

Livtidsban inc, forhåbentligt.

Bedste etape jeg har set i år so far med stærk konkurrence af etapen som Quintana vandt på Val Martello. Talansky kører sig ind i kampen om en podieplads (top-5 er nok mere sandsynligt), men det virker sgu til, at han har taget et step op. Saxo Tinkoff skuffer og man kunne godt have forventet, at mindst én havde været i stand til at sidde i Contador/Froome-gruppen - det er trods alt ikke SÅ dårlige ryttere, de har med, da 2 af dem da i hvert fald har goce chancer for at komme med i Touren, netop for at hjælpe i bjergene. Har aldrig set Froome så bleg i hovedet og det var tydeligt, at han bad Porte sætte tempoet ned et gange, da han simpelthen var drænet og på grænsen. Den her etape giver virkeligt smag for mere, især da de sekundære ryttere i Touren også viser sig skarpe, f.eks. Van den Broeck, Bardet og Talansky (hvis man da kan kalde ham det).
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #69: 15 Jun 2014, 20:50 »

Talansky kommer ikke i top 5, tror jeg ikke i hvert fald. AC, Froome, Nibali, Valverde og Van den Broeck ender i hvert fald over, hvis ikke der sker styrt. Mon ikke Rodriquez og måske flere også slår ham.
Om Contador har været uden doping et par år ved jeg ikke, men det tyder på det. Ikke desto mindre er de nok alle sammen på det nu, og vi får noget fair cykelløb at se alligevel. Det skal nok blive en god Tour, som jeg håber Contador snupper, men tror ikke på det.
« Seneste Redigering: 15 Jun 2014, 20:54 af Naustratze » Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #70: 15 Jun 2014, 21:10 »

Tror du - sådan helt reelt - at man vinder Vueltaen og kører en 4. plads hjem i Tour de France uden doping? Jeg vil gerne tro på at det sker, men jeg tvivler ærlig talt lidt. I hvert fald i det selskab, som Contador har gjort det i.

Det er ikke altid jeg forstår folk. Yes, der er masser af doping i cykelsport, ingen tvivl om det. Men det betyder ikke, at doping erstatter ALT ANDET. Helt som forudsagt allerede i 2012, så havde Contador IKKE en optimal optakt til 2013-sæsonen. Han kom tilbage i 2012 og kørte langt over evne, da han vandt Vueltaen - han pressede sin krop så sygeligt meget, og han var træt i store dele af 2013-sæsonen. Det var ret tydeligt, at han var træt i store dele af 2013 (han blev ringere og ringere og ringere). I år har han omvendt haft en langt mere optimal optakt (normal - for første gang i flere år) til 2014-sæsonen, og det giver pote.

Jeg tror ikke nødvendigvis, at der er sket en ændring i hans indtag af eventuelle præstatsionsfremmen de midler, men derimod bare en helt anderledes tilgang til sæsonen. Ligesom vi ser det i fodbold, håndbold, boksning, dart, arbejde, alle steder.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #71: 17 Jun 2014, 21:37 »

Er det naivt at tro der ikke er udbredt doping, eller er det naivt at tro der er udbredt doping? Jeg tror simpelthen ikke at der er organiseret doping som i 90'erne og starten af dette årtusind. Hvor går grænsen også? Er alle dem der vinder dopet, mens resten ikke er - eller er hele feltet dopet? Jeg tror ikke dopingen er så udbredt, og tror også der er en masse rene vindere - heriblandt Contador. Naivt? Måske.
Logged

Liverpool F.C

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #72: 17 Jun 2014, 23:39 »

Ved ikke. Når to holdkammerater på en almindelig træningstur slår Lance Armstrongs tid på la Madone, så virker det ikke til at meget er ændret crazy
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #73: 18 Jun 2014, 00:08 »

Ved ikke. Når to holdkammerater på en almindelig træningstur slår Lance Armstrongs tid på la Madone, så virker det ikke til at meget er ændret crazy

Nu siger de tal jo absolut ingenting. Hverken Porte eller Danielson (3. hurtigste tid efter Porte og Froome) har nogensinde formået at levere noget, som tilnærmelsesvis har fortjent sammenligning med Lances resultater, så allerede dér er sammenligningen af tiderne ligegyldig. Derudover er der ingen, som ved, hvor og hvornår tidtagningen begyndte - og om den var identisk med Lances. Var Lance halvvejs i et 3 ugers etapeløb, da han satte den rekord?

Det er jo i øvrigt også Froome selv, som har stået for at offentliggøre tiderne selv, så han kunne levere denne lille fætter i selvbiografien; "I'm as fast as Armstrong and I don't have to feel guilty".

Ligesom alle andre sportsgrene, så vil moderne atleter matche gamle tider. Det er da masser af grunde til, og de behøver absolut ikke være dopingrelaterede.

Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #74: 18 Jun 2014, 00:22 »

Til det nederste: Ja. Og ligesom i alle andre sportsgrene, vil der komme nye og bedre dopingprodukter. "


Så når Rikke Møller Pedersen går ud og slår en ny verdensrekord i 200 meter bryst, så skyldes det nærmere, at hun er proppet med nye bedre og dopingpræparater, frem for at moderne træningsmetoder, fysik, kost, og moderne materiel er årsagen?
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010