home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 97095 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #285: 14 Jul 2014, 21:27 »

Bauke. Bauke Mollema. En stor hollænder der ærer løbet. Det må jeg sige. Det gør han. Giver løbet den gestus den fortjener. En stor mester. Det er han altså. Hans acceleration er som en lastbil. Dybe langsomme tråd. Et fascinerende antrit. Grinebideren fra Groningen.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2014, 21:48 af BIG Bauke Mollema » Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #286: 14 Jul 2014, 21:56 »

Haha, jo, jo! Sorry, det var en lidt indforstået joke med Giannis!

Jeg var også forvirret. :-D
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #287: 14 Jul 2014, 22:08 »

Hvordan vurderer du Bauke Mollema chancer, Bradley Beal? Tror du, at han kan køre i top 5 i år? Eller er det for meget at forvente?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #288: 14 Jul 2014, 22:55 »

Bauke Mollema er den mest usexede rytter nogensinde. Jeg begriber ikke, at man kan holde sig selv ud, når man holder med ham. Det må jeg altså sige. Det må jeg.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #289: 14 Jul 2014, 23:03 »

BIG Bauke Mollema tror squ godt du kan finde champagnen frem, og ringe til Jeppe K, han har jo allerede vundet Touren
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #290: 14 Jul 2014, 23:16 »

Mørkøv er åbenbart også af den mening, at Tour de France for hans vedkommende er så intetsigende som det overhovedet kan være.
Lysten til at se Tour de France har aldrig været så tæt på et nulpunkt før. Jeg kommer virkelig til, at savne Contadors eksplosive ryk og jeg er ikke i tvivl om, at årets bjergetaper udfolder sig på den måde som vi så i dag. Der er Nibali og så er der de andre. Nibali har til tider haft svært ved at sætte andre med sit antrit og alligevel så vi hvordan alle var helt væk, da han trådte igennem i dag. Det tegner slet ikke godt. Det eneste lyspunkt i dag var duellen mellem Voeckler og Rodriguez. Forfriskende at se Rodriguez på et højt niveau igen, som vi kender ham. Hvis han havde satset på Tour de France havde han været min favorit med både Contador og Froome ude og med Quintana fraværende.
Som Riis også er ude at sige her til aften, så havde Saxo Tinkoffs dette års vinder og det er jeg faktisk heller ikke i tvivl om at de havde, Contador har været fremragende i år og havde igen fundet hans pedaltråd. Håber inderligt at Rogers, Majka eller måske Roche kan hente en etapesejr eller to, fordi ellers ser det skidt ud, men nu skal de først komme sig over det her chok. Så ærgerligt for Touren og for os seere og så kan diverse medier bare køre en ny duel op, jeg ser den ikke komme. Nibali vinder i år. Ingen tvivl her.

Mollema er desuden en middelmådig rytter, som måske en dag kan vinde en etape i Tour'en og køre en top10 hjem, men ikke mere end det.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2014, 23:26 af sebbe » Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #291: 15 Jul 2014, 00:17 »

kæft jeg stntes det er ærgeligt at Contador er ude af Touren Skuffet men så er der i det mindste lidt spænding til de sekundære placeringer.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #292: 15 Jul 2014, 07:12 »

Mollema er desuden en middelmådig rytter, som måske en dag kan vinde en etape i Tour'en og køre en top10 hjem, men ikke mere end det.

At kalde en rytter der kan køre i Top 10 for en middelmådig rytter? Smiley Ja, så er det godt nok svært at blive god i cykling Smiley Så må dem uden for top 20 jo være elendige Wink

Mollema har et kæmpe potentiale, men jeg tror han skal væk fra Rabobank/Blanco/Belkin (hvilket jo nok giver sig selv efter sæsonen), og væk fra den beskyttede osteklokke han er i, og udfordres på et hold hvor han ikke er en "del af familien."

På sigt tror jeg at Mollema kan køre en top 3 hjem i en Grand Tour, og måske vinde et par af de etapeløb lige under.

At kalde ham middelmådig er lidt af en joke Smiley
Logged


bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #293: 15 Jul 2014, 07:28 »

Mon ikke de i Astana tænker den her ligger til nibali?.

Tror i det er tænkeligt, at man forsøge at lade Fuglsang køre sin chance for en podie plads?, eller er det et for stort sats ift nibali's sejr?
Jeg kan simpelthen ikke se, hvem der skal true ham og ser derfor ikke Fuglsang nødvendigvis være bundet ligeså fast af sine hjælperytter opgaver?
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #294: 15 Jul 2014, 09:20 »

At kalde en rytter der kan køre i Top 10 for en middelmådig rytter? Smiley Ja, så er det godt nok svært at blive god i cykling Smiley Så må dem uden for top 20 jo være elendige Wink

Mollema har et kæmpe potentiale, men jeg tror han skal væk fra Rabobank/Blanco/Belkin (hvilket jo nok giver sig selv efter sæsonen), og væk fra den beskyttede osteklokke han er i, og udfordres på et hold hvor han ikke er en "del af familien."

På sigt tror jeg at Mollema kan køre en top 3 hjem i en Grand Tour, og måske vinde et par af de etapeløb lige under.

At kalde ham middelmådig er lidt af en joke Smiley

Han har efterhånden været i cykelfeltet i rigtig lang tid, uden at vise noget nævneværdigt i en Grand Tour, udover den sejr han fik i Vueltaen på en sprinteretape vel og mærke!
Okay, så lad mig præcisere hvad jeg mener. Jeg mener at han er middelmådig ift de bedste og dem lige under, fordi han høre i mine øjne heller ikke til dem lige under. Dertil er han altså allerede 27, så hvis nogensinde skal køre top3 i en Grand Tour så skal han håbe på, at kun Hesjedal og Matthias Frank stiller op, de tre har vel samme accelerationsevne i bjergene. Hesjedal har godt nok vundet en Grand Tour, men det kommer Mollema ikke i nærheden af. Han er heller ikke ligefrem god til de længere enkeltstarter og så er han i mine øjne slet ikke god nok i bjergene, hvilket vi vel også så igen i går?  Smiley
« Seneste Redigering: 15 Jul 2014, 09:24 af sebbe » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #295: 15 Jul 2014, 09:44 »

Allerede 27 år Smiley

De fleste ryttere har i den alder stadigvæk de bedste år foran sig. Jeg siger ikke at Mollema nødvendigvis bliver GT-contender, men katagorisk at afvise det allerede nu er forkert. Husker jeg rigtigt, så havde Cadel Evans ikke opnået voldsomt meget på landevej da han var 27 Smiley
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #296: 15 Jul 2014, 10:06 »

Det Mollema viser i årets Tour er jo ingenlunde hans reelle niveau. Mollema blev for et par år siden nummer 4 i Giro d'Italia og sidste år nummer 6 i Tour de France.

Han er en rytter, der kan vinde Schweiz Rundt, Paris-Nice osv., når Froome/Contador ikke er med, og han kan - helt optimalt - godt køre top5 i Tour de France. Det sker nok bare ikke i år.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #297: 15 Jul 2014, 10:10 »

Allerede 27 år Smiley

De fleste ryttere har i den alder stadigvæk de bedste år foran sig. Jeg siger ikke at Mollema nødvendigvis bliver GT-contender, men katagorisk at afvise det allerede nu er forkert. Husker jeg rigtigt, så havde Cadel Evans ikke opnået voldsomt meget på landevej da han var 27 Smiley

Det er rigtigt nok, men til gengæld startede Cadel Evans også ganske sent som landevejsrytter. Der gik altså ikke forfærdelig lang tid før han kørte topplaceringer i Tour de France hjem. Desuden vil jeg netop mene, at de topper i den alder. I hvertfald er det omkring det tidspunkt de fleste virkelig slår igennen. Mollema er helt sikkert en kæmper og en fin cykelrytter, men jeg tror ikke han har evnerne til at sidde med de bedste opad. I hvertfald skal han forbedre sig i bjergene, hvis han skal køre top5 i en Grand Tour. Top3 er for mig urealistisk, men altså jeg tager tit fejl, så jeg vil ikke afvise, at jeg gør det nu Smiley
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #298: 15 Jul 2014, 10:19 »

Det Mollema viser i årets Tour er jo ingenlunde hans reelle niveau. Mollema blev for et par år siden nummer 4 i Giro d'Italia og sidste år nummer 6 i Tour de France.

Han er en rytter, der kan vinde Schweiz Rundt, Paris-Nice osv., når Froome/Contador ikke er med, og han kan - helt optimalt - godt køre top5 i Tour de France. Det sker nok bare ikke i år.
Hvornår blev han nummer fire i Giro d'Italia? Smiley
Både hans manager og han selv har ellers været ude at sige forinden Tour de France, at de var klar og Mollema mente endda at han var bedre end sidste år. Måske han alligevel ikke har været så klar.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2014, 10:23 af sebbe » Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #299: 15 Jul 2014, 11:17 »

Spørgsmålet er jo også om Mollema har holdet bag sig. Belkin trækker sig som sponsor, hvorfor der vil være ryttere på holdet, som måske i højere grad har tanker på, at skulle vise sig selv frem end at sikre Mollema gode resultater. Et godt syn for det var på brostensetapen, hvor Lars Boom og Sep Vanmarcke ideelt skulle have brugt deres ekspertise på at føre Mollema sikkert igennem brostenene. De kørte derimod egen chance, Vanmarcke punkterede, så vidt jeg husker og faldte tilbage, mens Boom vandt etapen. I stedet tabte Mollema 2.25 til Nibali på den etape.

Disse tendenser har jeg en idé om, at fortsætter lidt i det ukendte, hvor hans luksushjælperyttere ikke i samme grad giver sig 100%, som de har gjort førhen, fordi de netop skal kæmpe for at vise deres niveau, så de kan få en kontrakt for den kommende sæson, hvis det ikke lykkes, at finde en ny sponsor for holdet.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2014, 11:25 af Cristiano Doni » Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010