home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 897 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 97013 gange)
Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #195: 10 Jul 2014, 15:09 »

Det er bare Rolf. Opstemt

Rolf fik også gjort Fuglen til favorit sidste år, da han sad alene med Dan Martin, der er ret hurtig på stregen.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #196: 10 Jul 2014, 15:11 »

Rolf lader sig bare rive med. Det er sgu egentligt fedt nok Smiley
Logged


vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #197: 10 Jul 2014, 20:08 »

Rolf lader sig bare rive med. Det er sgu egentligt fedt nok Smiley
helt enig jeg kan sgu godt lide Rolf pga. af det Wink
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #198: 10 Jul 2014, 22:53 »

Der overdriver du så måske lidt, Anders! Har i hvert fald ikke hørt ham omtale Fuglsang som en storfavorit, men man må jo altså sige, at han har en chance (meget spinkel) for at vinde samlet, selvom top-5 nok er et mere realistisk mål. Rolf er god til at rives med og især når det kommer til danskerne, men det synes jeg, er en del af charmen, selvom jeg da også rystede på hovedet i Maj, da han gjorde Majka til favorit.

I øvrigt er der noget, som går mig en smule på. Jeg er stor fan af alle de 3 kommentatorer på hver sin måde, men jeg synes, at det er lidt svagt, at Dennis Ritter ikke korigerer Jørgen Leth, når han siger noget faktuelt forkert, som f.eks. at Wiggins vandt Vueltaen i 2011, for det ved han udemærket godt.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #199: 11 Jul 2014, 12:52 »

Der overdriver du så måske lidt, Anders! Har i hvert fald ikke hørt ham omtale Fuglsang som en storfavorit, men man må jo altså sige, at han har en chance (meget spinkel) for at vinde samlet, selvom top-5 nok er et mere realistisk mål. Rolf er god til at rives med og især når det kommer til danskerne, men det synes jeg, er en del af charmen, selvom jeg da også rystede på hovedet i Maj, da han gjorde Majka til favorit.
Det er jo ikke bare i TdF den danske presse gør det, det er squ indenfor alt, da de fx. omtalte Eriksen som det største midtbane talent i verden...
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #200: 11 Jul 2014, 18:03 »

Det er jo ikke bare i TdF den danske presse gør det, det er squ indenfor alt, da de fx. omtalte Eriksen som det største midtbane talent i verden...

Ja, nu snakker vi så om Rolf Sørensen, ikke den danske presse. Men ja, det har du da ret i, men lur mig om det ikke kun er i Danmark, at sådan noget sker. Meget normalt, især som en lille nation.

Talansky spurter med i dag og styrter, ingen anelse om hvad han laver. Van den Broeck var også nede, begge taber dog ikke tid. Van Garderen taber derimod 1 minut samt Atapuma. Imorgen går vi ind i Vogeserne efter en RIGTIG hård første uge, hvilket bliver ret spændende. Jeg tror og håber på, at Valverde vinder imorgen!
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #201: 11 Jul 2014, 18:12 »


Talansky spurter med i dag og styrter, ingen anelse om hvad han laver. Van den Broeck var også nede, begge taber dog ikke tid. Van Garderen taber derimod 1 minut samt Atapuma. Imorgen går vi ind i Vogeserne efter en RIGTIG hård første uge, hvilket bliver ret spændende. Jeg tror og håber på, at Valverde vinder imorgen!

Heldigvis lader det til at Talansky har det okay. Læste i hvertfald lige en tweet fra hans manager Jonathan Vaughters, som skrev at han havde det okay. Jeg var ellers bange for, at han ville udgå efter det styrt der. Det så jo vanvittigt ud. Heldigt han ikke slog sig mere.
Han skulle åbenbart være rigtig sur på Gerrans, som han mener forårsagede styrtet...
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #202: 11 Jul 2014, 18:23 »

Men den mest spændende og tætte etapé so far i årets tour.

Men glæder mig også til der kommer et par stigninger, så vi kan se hvem der har chancer for at vinde touren, og hvem der ikke har.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #203: 12 Jul 2014, 19:07 »

Skuffende etape af Fuglsang trods alt. Talansky kan åbenbart ikke holde sig på cyklen, og mister 2:20 til Contador. Derudover (ikke overraskende dog) skuffer Valverde vel også i dag. Contador kunne have taget mere tid til Nibali, men turde nok ikke åbne helt op. Han tager dog et par sekunder, og er nu favorit til at vinde løbet samlet. Hvor Nibali inden etapen var lille favorit hos bettingsiderne, så er Contador nu favoritten.

Tinkoff-Saxo kører godt, og deres 'tog' til Contador ser rimelig klart ud. Paulinho, Majka og Rogers, inden Roche kommer med en hurtig acceleration, som splitter feltet helt. I dag fungerede det ganske udmærket. Det ligner en duel mellem Contador og Nibali, omend Porte stadig er en lille kandidat til sejren.

På den afgørende enkelstart står Contador og Nibali vel nærmest lige umiddelbart, så Contador skal nok hente endnu 3 minutter ca. i bjergene for at vinde Touren. Det bliver svært.

Logged

Liverpool F.C

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #204: 12 Jul 2014, 19:17 »

Når jeg ser Contador som i dag, så får jeg et lille nostalgisk billede fra 2009. Jeg er ret sikker på, at Contador - uden uheld - nok skal tage rigeligt med tid på Nibali.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #205: 12 Jul 2014, 19:34 »

Er det bare mig, men var det ikke tydeligt at nibali fik problemer med gearet da han blev "sat" ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #206: 12 Jul 2014, 19:43 »

Nibali så vel bare der var mål, og ville spare lidt kræfter til næste dag?
Om Contador skulle hente 3 sekunder i resten af etapérne til Nibali, kan han jo være ligeglad med
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #207: 12 Jul 2014, 19:58 »

Ja, det ser helt sikkert ud som at han så målstregen og sænkede farten.

Da man ser det til at starte med, hvor kameraet er zoomet ind på dem, ser det helt sikkert ud som om Contador sætter ham, men da man ser at målstregen er 5-10 meter væk må det givet være derfor Nibali "bare triller" i mål.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #208: 12 Jul 2014, 19:59 »

Om man kører 3 sek langsommere har intet med at spare kræfter at gøre. Men jeg tror han fik lidt problemer med gearene, men han burde have spurtet sig op til sidst trods alt.
Logged


sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #209: 12 Jul 2014, 20:47 »

Jeg havde faktisk forventet, at Contador ville tabe lidt tid til Nibali i dag. Han plejer ikke at være helt skarp på Tourens første bjergetape, som man vel godt kan tillade sig at kalde den her etape. I hvertfald havde den en hård afslutning. Han har i hvertfald tidligere tabt tid til Andy Schleck & Froome på den første hårde etape i Touren.
Set med Saxo briller er det selvfølgelig rigtig godt, at Fuglsang mister tid i dag. Han kan stadig nå at spille en rolle klassementsmæssigt, men det kræver altså at han sidder med de andre. Jeg tror i hvertfald Vinokourov er lidt mere bekymrede efter i dag, jeg nægter simpelthen og tro på, at Nibali så målstregen og tænkte "Nu ruller jeg bare hjem". Det er ikke så meget fordi han taber 3 sekunder, det er mere det psykologisk i det. Det så godt nok ud til at han pillede ved sine gear og det kunne også betyde at han skiftede en tand ned for at få et lettere tråd, som man ofte gør når man ikke kan holde kadencen.
Det bliver spændende at se om han kan holde Contadors hjul, når vi rammer mandag.
Desuden dejligt, at se Majka i hopla i dag. Han er en fremragende bjergrytter og viste han igen i dag. Jeg letter på hatten for ham, troede ikke helt han var klar, men det var han i den grad.
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010