home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 96946 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #165: 09 Jul 2014, 13:23 »

Littlefinger hvorfor skal sikkerhed nu være en del der skal tænkes på?
Rytterne kan vel selv vurderer hvor sikkert de vil køre, så skadeligt kan det da ikke være at køre på glattebrosten? Hvis rytterne ikke føler de kan holde balancen med 50 km/t så må de sætte farten ned, også kan vovehalsene tjene nogle minutter og sekunder på det. Det er squ da kun fair!
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #166: 09 Jul 2014, 13:39 »

Jeg tror sgu Chavanel vinder i dag hvad siger i?
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #167: 09 Jul 2014, 13:50 »

Det synes jeg ikke er rigtig. F.eks er Cavendish ikke i nærheden af Theo Bos hvis man kun kigger på watt, men hans lav, naturligt aerodynamisk krop position på cyklen + korte arme og ben, gør at Cavendish alligevel er bedre end Theo Bos.

Nej, du tager fejl, og ved åbenbart ikke hvad watt er. Smiley Så det er ikke noget med hvad du 'synes' - watt lyver ikke, og kan ikke beskrives med følelser Smiley

Når man taler om watt, taler man om watt pr. kilo. Altså træder Cavendish,69 kilo, ca. 1400 watt som maks 20,3 watt/kilo, mens  Bos, 85 kilo, træder knap 1700 på hans maksimale watt.

Så da Cav har mindre kropsvægt at flytte på, vil han alt han alt andet lige kunne flytte sig hurtigere. Selvfølgelig har aerodynamik betydning, men slet ikke som du gør det til - så ville Kittel jo ikke ligefrem være god.

Personligt træder jeg 1685 watt når jeg peaker på mine watt, men da jeg fx vejer knap 15 kilo mere en Bos, ville jeg aldrig være i nærheden af ham, da jeg ligger langt under mht. watt/kg.
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #168: 09 Jul 2014, 14:37 »

Froome i asfalten igen - og hans holdkammerater er ret sløve til at hjælpe ham op igen.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #169: 09 Jul 2014, 15:06 »

Froome i asfalten igen - og hans holdkammerater er ret sløve til at hjælpe ham op igen.

Den sløve tilbagetrækning af holdkammeraterne kan skyldes at det er svært at høre noget med regn og øresnegl, tror jeg. Det giver i hvert fald mening da de alle kom ned stort set samtidig.

Men meget uheldigt for Froome. Jeg håber ikke han udgår af Touren. Så hvis vinderen af Touren altid skulle forholde sig til, "hvad nu hvis Froome ikke var udgået?"
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #170: 09 Jul 2014, 15:17 »

Det tror jeg, du har ret i. Giver ikke mening med andet i al fald. Jeg synes, han så ret mærket ud, så tror han taber tid i dag. Og ja - når Contador vinder løbet her, så vil alle sige "men Froome var jo svækket".
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #171: 09 Jul 2014, 15:25 »

Det tror jeg, du har ret i. Giver ikke mening med andet i al fald. Jeg synes, han så ret mærket ud, så tror han taber tid i dag. Og ja - når Contador vinder løbet her, så vil alle sige "men Froome var jo svækket".
Læs: Messi/Littlefinger

Hvor meget af etapen er blevet cuttet af? Er det 'bare' lidt brosten eller?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #172: 09 Jul 2014, 15:29 »

Læs: Messi/Littlefinger

Hvor meget af etapen er blevet cuttet af? Er det 'bare' lidt brosten eller?

Ja, 2 brostenstykker er taget ud. Så nu er der "kun" 13 km brosten.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #173: 09 Jul 2014, 15:36 »

Kun 13 km i helvede.
Logged

Supra Societatem Nemo

Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #174: 09 Jul 2014, 15:43 »

Froome er ude.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #175: 09 Jul 2014, 15:44 »

Nej nej nej, forhelvede. Holder ikke med Froome, men det er godt nok nedtur for løbet. Øv. Som Rolf siger er det jo nu at Wiggins ville have været fremragende at have med.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #176: 09 Jul 2014, 15:48 »

Kæmpe mulighed for Richie Porte. Husk på hvor god han var sidste år. Hvis han ikke havde haft den offday, så havde Sky været ret godt kørende sidste år.

EDIT: forudsat at han har formen, hvilket han ikke har haft store dele af denne sæson.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #177: 09 Jul 2014, 15:52 »

Mon ikke Brailsford er ked af at Wiggens havde "jetlag"... Jeg kan med det ene øje godt smile lidt, for Wiggens havde været et kæmpe aktiv at have med nu.

Men omvendt, så er det pisse synd for løbet, for Froome, og den kommende Tour-vinder. Øv, hvor er det en skam!

Heldigvis kan "eksperterne" ikke give brosten skylden for de styrt der har været indtil nu. Så det argument med at de er for farlige kan de ikke (endnu) ikke bruge.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #178: 09 Jul 2014, 15:58 »

Selvfølgelig er det ærgerligt for løbet at Froome er udgået, nu er der for mig at se kun 2 store favoritter til touren (Contador og Nibali).

Men seriøst kig på Froome, det kan umuligt være fordi han er skadet han er udgået, det hele er mentalt, ellers er det bare et tegn på han ikke lyster Touren.

Men lad os se hvad Ritchie Porte kan, han og Jakob ender nok med at kæmpe om den sidste top 5 placering.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #179: 09 Jul 2014, 16:01 »

Men seriøst kig på Froome, det kan umuligt være fordi han er skadet han er udgået, det hele er mentalt, ellers er det bare et tegn på han ikke lyster Touren.

Det synes jeg ikke man kan bedømme overhovedet. Man kan overhovedet ikke se, om der ligger et skulderbrud eller brækket kraveben bagved. Lad os nu vente til at høre om skadesomfanget før vi kaster dom over Froomes udgåelse.
Logged


Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010