home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 915 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 96884 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #90: 28 Jun 2014, 18:38 »

Et tilfælde af bedre sent end aldrig... Skulle have været nappet for længst.

Hvorfor?
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #91: 28 Jun 2014, 19:57 »

Hans mandeflirt med Ferrari. Alene hans håndtering af den sag burde give karantæne.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #92: 28 Jun 2014, 20:05 »

Ferrari er bare en god træner jo!
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #93: 28 Jun 2014, 20:07 »

Hehe
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #94: 28 Jun 2014, 20:25 »

Det er lidt seriøst ment, uden at være helt vildt. Selvfølgelig har der foregået meget snusk hos Ferrari, det er jo soleklart, men jeg er nu heller ikke det mindste i tvivl om, at han modsat Fuentes rent faktisk kunne vejlede rytterne. Det er i al fald den udlægning, som mange ryttere er kommet med, herunder danske Daniel Foder. Pozzato pippede også lidt om at Ferraris træning var den bedste i verden.

Når det så er sagt, så er jeg da ikke det mindste i tvivl om at Ferrari har hjulpet en del ryttere med flere ting, herunder nok også Kreuziger.

Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #95: 28 Jun 2014, 20:44 »

Damn, den havde jeg sgu ikke set komme. Underlig håndtering af sagen og vel næppe en tilfældighed, at det kommer frem nu. Har dog også svært ved at se, at de eksperter, som har set på det, har været helt og aldeles objektive samtidig med, at det virker lidt underligt, at man så ikke kan forklare hvad så er årsagen, når det nu ikke er doping. Det er selvfølgelig uheldigt for Contador og vel egentligt også cykelløbet, men hvis man laver narrestreger, skal man også forvente, at det koster lidt (uden så at have nogen anelse om hvad efterfølgerne bliver, selvom det her vel ligner lidt en Henao?)

Men on the bright side, Majka kommer vel med. Spændt på at se ham!
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #96: 28 Jun 2014, 20:48 »

Majka kommer med, og han er not at all happy med det.

"Yesterday I got a phone call from Bjarne with the decision. I am not happy about it, I think the team doesn't care about my health."
- Kilde

Han siger også, at han ikke har trænet nok og ikke er klar til det. Det bliver en fest!
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #97: 28 Jun 2014, 20:58 »

Yeah, jeg læste det også lige. Først og fremmeste undrer jeg mig over, at han går ud at siger det offentligt. Kan i hvert fad tyde på, at han ikke bare er utilfreds, men meget utilfreds med det. Secondly, så har holdet vidst, at der nok var ret store chancer for, at UCI ikke godkendte de forklaringer, som man kom med. Her kunne man nok godt have sagt til Majka, at han måtte være forberedt til at blive udtaget, hvilket det ikke tyder på, at de har.

Det er sgu lidt underligt.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #98: 28 Jun 2014, 21:21 »

I forvejen troede jeg ikke på Contador, men efter Kreuziger ikke kommer med er forventningerne nu helt i bund. Øv øv øv.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #99: 28 Jun 2014, 21:53 »

Regardless af Kreuziger eller ej, så bliver løbet oftest afgjort på sidste stigning + enkeltstart og der har holdkammerater ikke helt vildt meget indflydelse, hvis Contador er ligeså god, som det ser ud til. Kan huske under Touren i 2009, hvor han mere eller mindre vandt med 2 hjælperyttere.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #100: 29 Jun 2014, 18:50 »

Lige et lille pre-interview med Chris Froome her: http://www.independent.ie/sport/other-sports/cycling/cyclist-chris-froome-is-right-in-the-eye-of-the-storm-30391816.html#sthash.oh4y88FK.jtLaS2oY.dpuf

Jeg har intet mod Froome (mit største problem er mod den defensive kørsel, som Sky brugte under Wiggins-tiden), interviews som det her gør det altså svært decideret at holde af ham.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #101: 29 Jun 2014, 19:41 »

Lige et lille pre-interview med Chris Froome her: http://www.independent.ie/sport/other-sports/cycling/cyclist-chris-froome-is-right-in-the-eye-of-the-storm-30391816.html#sthash.oh4y88FK.jtLaS2oY.dpuf

Jeg har intet mod Froome (mit største problem er mod den defensive kørsel, som Sky brugte under Wiggins-tiden), interviews som det her gør det altså svært decideret at holde af ham.

Jeg er helt enig i det første, som du skriver. Jeg har intet problem med, når Sky sætter 4-5 mand frem og smadrer feltet, som f.eks. skete på Ax-3-Domaines sidste år. Det er langt mere spændende end at se et par sporadiske angreb indenfor de sidste par kilometer med 10 man samlet på toppen. Som Jørgen Leth snakker så meget om, så er det fascinerende at se det øjeblikkelige styrkeforhold målt ud så kontant, som når et hold tager teten og giver gas. Det kan jeg meget godt lide. Så vidste det sig bare, at Froome var langt bedre end Contador, mens Quintana og Rodrigez tabte for meget tid de første 2 uger.

#6DAYS
« Seneste Redigering: 29 Jun 2014, 20:32 af SC30 » Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #102: 29 Jun 2014, 21:10 »

Lige et lille pre-interview med Chris Froome her: http://www.independent.ie/sport/other-sports/cycling/cyclist-chris-froome-is-right-in-the-eye-of-the-storm-30391816.html#sthash.oh4y88FK.jtLaS2oY.dpuf

Jeg har intet mod Froome (mit største problem er mod den defensive kørsel, som Sky brugte under Wiggins-tiden), interviews som det her gør det altså svært decideret at holde af ham.

Hvad gør han da galt i interviewet? Synes han virker forholdsvis sympatisk. Det man kan tvivle lidt på er måske det med hans naivitet i forhold til sporten, men ellers synes jeg ikke der rigtig er noget.
Logged

Manchester United just arrogant, not better

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #103: 29 Jun 2014, 21:13 »

Hvad gør han da galt i interviewet? Synes han virker forholdsvis sympatisk. Det man kan tvivle lidt på er måske det med hans naivitet i forhold til sporten, men ellers synes jeg ikke der rigtig er noget.

Ikke så meget kun ham, men især hans kommende hustru:

Citat
PK: When was the last time you cried?

MC: I know.

CF: What was it about?

MC: I don't know if you want me to say . . .

(He laughs.)

MC: The other day, he got very upset about the TUE thing and he just said, 'What have I done wrong?'

(She starts crying. He reaches across and touches her shoulder).

CF: Yeah, I did get upset the other day. I was trying to turn a blind eye to everything and I just suddenly thought, 'Fuck!' I could see people really coming at me with aggression. I thought, 'What have I done wrong?' And it did bring tears to my eyes.

MC: I see how hard he works and it's just . . . (She's sobbing. 
He reaches out to her again.)
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #104: 30 Jun 2014, 13:00 »

Tjaa, holdet ser okay ud på papiret. En Kreuziger i topform ville dog pynte gevaldigt i forhold til en Majka ude af form. Vi må se hvordan det går.

Tinkoff - Saxo:
Alberto Contador
Michael Rogers
Nicolas Roche
Rafal Majka
Sergio Paulinho
Jesus Hernandez
Michael Mørkøv
Daniele Bennati
Matteo Tossato
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010