home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 7# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 92999 gange)
ContadorFreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #30: 06 Jun 2014, 21:20 »

Ah okay. Det er godt, du lige kan hjælpe mig på vej, for jeg troede sgu at Jurgen Roelandts, Sebastian Lang, Marcel Sieberg og Frederik Willems var hans hjælpere. Dumme mig. Jeg kan se, at Roelandts og Sieberg den dag i dag fortsat kører utroligt mange løb sammen med Greipel, og at Roelandts i flere omgange er endt lidt udenfor top10. Er det ikke dumt, at de satser på to sprintere?

Det var ikke engang tæt dengang. Cavendish var klart bedre end Greipel, og Cavendish er den dag i dag også bedre end Greipel.
Lad være med at tage det han siger alt for seriøst.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #31: 07 Jun 2014, 21:08 »

Breschel med anden sejr i træk i Luxembourg! Er han ved at køre sig ind i varmen til Tour de France?
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #32: 07 Jun 2014, 21:12 »

Breschel med anden sejr i træk i Luxembourg! Er han ved at køre sig ind i varmen til Tour de France?
Tror jeg desværre ikke. Al respekt til Matti, men feltet er måske heller ikke det stærkeste. Saxo havde tre af fem mand i gruppen, der kom til mål, samt Mørkøv vandt det decimerede felts spurt.

Jeg håber dog meget på det, men tror desværre ikke.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #33: 07 Jun 2014, 21:13 »

Lad være med at tage det han siger alt for seriøst.

Undskyld, men tog du mit indlæg seriøst? crazy
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #34: 07 Jun 2014, 21:14 »

Lad være med at tage det han siger alt for seriøst.
Lad være med at tro, at BB tager Messi seriøst. Tror slet ikke, han 'tager' ham.

EDIT: Too late
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #35: 07 Jun 2014, 21:14 »

Tror jeg desværre ikke. Al respekt til Matti, men feltet er måske heller ikke det stærkeste. Saxo havde tre af fem mand i gruppen, der kom til mål, samt Mørkøv vandt det decimerede felts spurt.

Jeg håber dog meget på det, men tror desværre ikke.

Jeg tror måske også, at f.eks. Paulinho har større prioritet (med god grund), men jeg er ret sikker på, at der er en plads tilbage til enten Nicki, Mørkøv eller Breschel. Nu må vi se. Han er i hvert fald godt i gang med at lave sin case! Ingen tvivl om, at jeg helst vil se Breschel af de 3 danskere. Så meget modgang er bare ikke fair.

Edit: Chris Anker er selvfølgelig den sidste dansker på, som også har en chance. Tror simpelthen bare, at han som rytter er for limited og det han gør, gør han ikke tilstrækkeligt godt. Sådan har jeg haft det med ham de seneste mange år. Føler han er lidt stagneret efter hans utroligt lovende Tour 2009 (hvis jeg ikke husker forkert!).
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #36: 08 Jun 2014, 07:16 »

Kun for folk der ikke ser cykelløb.
Greipel = Cavendish
Kittel > Cavendish


Du er eksperten så du har naturligvis ret. Jeg fatter ikke du gider debatere med os almindelige udvidende folk.  crazy

Især dine argumenter er helt sublime. Hvor har du da alt din viden fra?
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #37: 08 Jun 2014, 10:42 »

Kun for folk der ikke ser cykelløb.
Greipel = Cavendish
Kittel > Cavendish


Ja, af os to er det afgjort mig, der ikke ser cykelløb.

EDIT: Et hurtigt kig på CQRankings H2H: 24-14 til Cavendish mod Greipel på sprinteretaper. Det kan godt være, vi lige skal informere dem om fejlen.
« Seneste Redigering: 08 Jun 2014, 10:44 af Bradley Beal » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #38: 08 Jun 2014, 13:51 »

Ja, af os to er det afgjort mig, der ikke ser cykelløb.

EDIT: Et hurtigt kig på CQRankings H2H: 24-14 til Cavendish mod Greipel på sprinteretaper. Det kan godt være, vi lige skal informere dem om fejlen.
Ja, du har åbenbart ikke set TDF siden Greipel skiftet til Lotto.

Med din logik er Spilak bedre end Froome. CQRankings H2H: 4-3 til Spilak mod Froome på bjergetaper. Din logik holdet ikke en meter, prøv nu og se nogen cykelløb.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #39: 08 Jun 2014, 14:06 »

Ja, du har åbenbart ikke set TDF siden Greipel skiftet til Lotto.

Med din logik er Spilak bedre end Froome. CQRankings H2H: 4-3 til Spilak mod Froome på bjergetaper. Din logik holdet ikke en meter, prøv nu og se nogen cykelløb.


Du er en god troll. Det er du virkelig.

Hvor mange TDF var det lige Greipel kørte for Lotto? For jeg har nok set en 3-4 stykker af dem. Måske du lige skulle tjekke dine informationer lidt bedre, ellers udstiller du bare dig selv igen og igen. Greipel har vundet fem Tour de France-etaper siden 2011. 1, 2, 3, 4 og 5. Hvis du tager dine fingre frem, så kan du måske tælle til det.

Cavendish vandt fem etaper i Tour de France 2011 alene. Tre i 2012. To i 2013. Så nu tager du din lommeregner frem og regner det ud. Jeg får det til 10. Det er det dobbelte af Greipels antal sejre.

Og så skal vi ikke lige glemme, at Cavendish i samme periode vinder etaper i Giro d'Italia, mens Greipel ikke holder til to Grand Tours i samme sæson.

2011: Cavendish 13 sejre - Greipel 8 sejre
2012: Cavendish 15 sejre - Greipel 19 sejre
2013: Cavendish 19 sejre - Greipel 13 sejre

Cavendish: 47 sejre
Greipel: 40 sejre

Tager man 2014 med, som ikke er slut endnu, så har Cav 55 sejre og Greipel 49 sejre. Så kan du selv prøve at kigge på deres resultat, og vurdere hvem, der tager de største sejre.

Men ja, jeg skal se nogle flere cykelløb. Du har helt ret.

Selvfølgelig kan CQRanking ikke bruges så naivt, som jeg gjorde - jeg tænkte bare, at det ville nå ind i knolden på dig, for det er normalt det niveau, du befinder dig på. Nu formåede du så at gå endnu længere ned, hvilket er helt utroligt. Jeg tager virkelig hatten af for dig.
« Seneste Redigering: 08 Jun 2014, 14:10 af Bradley Beal » Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #40: 08 Jun 2014, 14:13 »

Nå, ja. Jeg troede helt naivt, at jeg kunne opholde mig i Tour de France-tråden i år, men ligesom tilfældet var det under Giro d'Italia, så ødelægger Messis tilstedeværelse det. Vi ses på andre fora!
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #41: 08 Jun 2014, 17:37 »

Så ifølge din logik er Contador bedre end Froome ? Contador har vundet 5 GT, Froome 1. Din logik giver ingen mening, vi snakker bedst nu og her, ikke for 5 år siden, du har ret i at Cavendish var bedre i 2011 hvor Greipel var TDF debutant, men i TDF 2012 og TDF 2013 har Greipel været mindst lige så god. Og nej alle de andre løb betyder ingenting, det er træning og forberedelse, ligesom en 100 meter løbet bliver vurderet på OL og VM, så bliver en sprinter i cykelsporten vurderet på TDF.
Logged

ContadorFreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #42: 08 Jun 2014, 17:44 »

Nej, bare nej.
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #43: 08 Jun 2014, 17:48 »

Det simpelthen forkert, Messi. Du kan da ikke bare vurdere en cykelrytter ud fra TdF uden at kende deres træningsplaner, nuværende kondition og sæsonmål?
Hvis Quintana nu skulle vælge og deltage alligevel, og så ikke kan følge Contador og Froome i den sidste uge fordi han er træt efter Giro'en, er de så bare bedre end ham?
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

KK2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #44: 08 Jun 2014, 17:51 »

Så ifølge din logik er Contador bedre end Froome ? Contador har vundet 5 GT, Froome 1. Din logik giver ingen mening, vi snakker bedst nu og her, ikke for 5 år siden, du har ret i at Cavendish var bedre i 2011 hvor Greipel var TDF debutant, men i TDF 2012 og TDF 2013 har Greipel været mindst lige så god. Og nej alle de andre løb betyder ingenting, det er træning og forberedelse, ligesom en 100 meter løbet bliver vurderet på OL og VM, så bliver en sprinter i cykelsporten vurderet på TDF.

Mangler du din støtte pædagog igen, eller hvad fuck sker der for dig?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010