home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 91847 gange)
KK2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #15: 06 Jun 2014, 09:38 »

@Messi1987

Kittel er kun så god, fordi han har et fantastisk hold bag ham, som kun er dedikered for ham.
Han har ikke bevist noget uden et hold bag ham, det har cavendish.
Jeg synes bare du altid kommer med nogle mærkelige udtalelser, som om du er eksperten og ved alt.
Men det gør du altså ikke, du tager ofte fejl, men lader som ingen ting.
Argh....
Logged

KK2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #16: 06 Jun 2014, 09:39 »

Har Cavendish og Greipel altid været på samme niveau? Ser man det! Jeg lærer nye ting hele tiden. Så i 2011, da Cavendish vandt ikke en, ikke to, ikke tre, ikke fire, men FEM etapesejre, og Greipel kun tog en... så var det i virkeligheden bare et coin toss, der faldt ud til Cavendishs fordel hver gang?

Messi1987  liv består kun af at trolle......
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #17: 06 Jun 2014, 10:12 »

@Messi1987

Kittel er kun så god, fordi han har et fantastisk hold bag ham, som kun er dedikered for ham.
Han har ikke bevist noget uden et hold bag ham, det har cavendish.

Jeg synes bare du altid kommer med nogle mærkelige udtalelser, som om du er eksperten og ved alt.
Men det gør du altså ikke, du tager ofte fejl, men lader som ingen ting.
Argh....

Så sent som i dette års Giro, synes jeg ellers, at Kittel viste, at han sagtens kan selv! Mener, det var tredje etape, hvor toget kiksede, og han så bare tonser og indhenter konkurrenter, selvom han var flere meter bagefter Smiley

Som jeg ser det, så er Kittel lige en tand bedre end Cav i øjeblikket Smiley
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #18: 06 Jun 2014, 11:29 »

Ja, Kittel kan sagtens på egen hånd. Ingen problemer der - han er bare endnu bedre, når holdet leverer ham. Det er samme tilfælde med Cavendish.

Ryttere som fx Guardini ville måske være en af dem, der ville lukrere allermest på et helt tog. Lynende hurtig, men elendig til at positionere sig.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #19: 06 Jun 2014, 13:10 »

Har Cavendish og Greipel altid været på samme niveau? Ser man det! Jeg lærer nye ting hele tiden. Så i 2011, da Cavendish vandt ikke en, ikke to, ikke tre, ikke fire, men FEM etapesejre, og Greipel kun tog en... så var det i virkeligheden bare et coin toss, der faldt ud til Cavendishs fordel hver gang?
Greipel skulle køre spurterne selv, imens Cavendish havde et helt hold til hjælp. Undtagen på en etape som Greipel vandt.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #20: 06 Jun 2014, 13:43 »

Greipel skulle køre spurterne selv, imens Cavendish havde et helt hold til hjælp. Undtagen på en etape som Greipel vandt.

Du har en fantastisk hukommelse.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #21: 06 Jun 2014, 15:32 »

Messi1987  liv består kun af at trolle......

Vent, har han et?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #22: 06 Jun 2014, 16:35 »

For at snakke lidt om Saxo trup: Jeg går ud fra, at Contador, Kreuziger, Rogers, Roche og Bennati må være sikre. Contador vil nok også gerne have Hernandez med? Hvis vi tager udgangspunkt i, at de 6 ryttere kommer med, mangler der 3. Mørkøv har vist sig fremragende kørende i Luxemborg og Breschel vandt en etape i dag i netop Luxembourg, så de viser sig i hvert fald frem. Breschel er også en god mand på brostene. Derudover har vi også Nicki Sørensen, som også altid er en god mand. Det er nok de 3 danskere, som har en reel mulighed for Touren i år på Tinkoff. Paulinho og Tosatto er også gode muligheder.

Spændende at se hvordan de sætter truppen op, for der er mange muligheder. Jeg håber og tror på 2 danskere i truppen i år. Lidt optimistisk, men det er bestemt muligt, i sær hvis de viser sig sådan frem her i juni!
Logged

ContadorFreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #23: 06 Jun 2014, 16:41 »

Tror ihvertfald Tosatto kommer med.
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #24: 06 Jun 2014, 16:47 »

Hvor 'dansk' er Tinkoff-Saxo overhovedet længere? Det er vel mest igennem Bjarne at det danske islæt skinne igennem?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #25: 06 Jun 2014, 16:53 »

Hvor 'dansk' er Tinkoff-Saxo overhovedet længere? Det er vel mest igennem Bjarne at det danske islæt skinne igennem?

Meget er det vel, men hvis man kigger cyclingstats har de 7 danskere, så der er da stadig lidt tilbage. Og han tager jo stadig de bedste danskere ind, hvis han kan, f.eks. Valgren
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #26: 06 Jun 2014, 16:54 »

Og så er der vel også en dansk sponsor lidt endnu.
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #27: 06 Jun 2014, 16:58 »

Men jeg tænker at når Saxo Bank trækker sig ud om et par år, så er det vel ikke mere dansk end at man har en dansk sportsdirektør? Hvis han da bliver
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #28: 06 Jun 2014, 17:16 »

Men jeg tænker at når Saxo Bank trækker sig ud om et par år, så er det vel ikke mere dansk end at man har en dansk sportsdirektør? Hvis han da bliver

Det har du fuldstændig ret i Smiley
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #29: 06 Jun 2014, 20:27 »

Greipel skulle køre spurterne selv, imens Cavendish havde et helt hold til hjælp. Undtagen på en etape som Greipel vandt.

Ah okay. Det er godt, du lige kan hjælpe mig på vej, for jeg troede sgu at Jurgen Roelandts, Sebastian Lang, Marcel Sieberg og Frederik Willems var hans hjælpere. Dumme mig. Jeg kan se, at Roelandts og Sieberg den dag i dag fortsat kører utroligt mange løb sammen med Greipel, og at Roelandts i flere omgange er endt lidt udenfor top10. Er det ikke dumt, at de satser på to sprintere?

Det var ikke engang tæt dengang. Cavendish var klart bedre end Greipel, og Cavendish er den dag i dag også bedre end Greipel.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010