home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud  (Læst 4292 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« : 31 Maj 2014, 21:27 »

Hey alle! Jeg har fundet en måde hvordan man kan få alle sine løntunge spillere ude.
Foreksempel med OB hvor Morten Skoubo fik et eller andet vildt om ugen, smed jeg ham så ledes ud:

Gjorde ham utilfreds (Advarseler, true ham, osv.)
Da han så blev utilfreds, så klikkede jeg på "Kontrakt", så på "Fælles Opsigelse" og så klikkede OK. Så vil han acceptere det, fordi han hader dig. Du kommer dog til at betale penge til ham, men hey! Det er da en måde at få de fjolser som ikke kan spille fodbold ud. Husk at gøre ham MEGET sur!

Jeg tror nok mange af jer allerede ved det her, men tænk hvis der var nogle der ikke gjorde Wink Wink
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Bimmand
Gæst
 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #1: 31 Maj 2014, 22:19 »

Nu plejer man altid at kunne sælge dem til underpris hvis man vil af med dem
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #2: 31 Maj 2014, 22:33 »

Nu plejer man altid at kunne sælge dem til underpris hvis man vil af med dem

Præcis. Hvorfor betale for at komme af med dem, når man kan få penge for dem?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #3: 31 Maj 2014, 23:38 »

Præcis. Hvorfor betale for at komme af med dem, når man kan få penge for dem?
Synes det er sjældent man kan komme af med spillere, der får mange flere penge end de fortjener. Hvis deres niveau berettiger deres løn, kan man selvfølgelig godt, men løntunge Superligaspillere bliver der ofte ikke engang budt på, selvom man tilbyder dem væk gratis.
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #4: 01 Jun 2014, 13:21 »

Som Svartovich siger så er det sjældent at få nogle interesserede i løntunge spillere.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #5: 01 Jun 2014, 13:33 »

Hvad med at prøve at genforhandle nye kontrakter...? Syntes din ide virker meget uholdbar, da du jo skal slippe en god pose penge for at lade ham gå, samtidigt med at du øger risikoen for at andre spillere bliver sure..

reelt set står du jo tilbage med en spiller mindre, samt nogenlunde de samme udgifter.. Så du opnår jo næsten ingenting ved det, andet end at du er ringere stillet...   Huh


Lige med Skoubo, så kan man nemt forhandle hans kontrakt ned på ca. 680.000kr. årligt,(fra de 2.1 millioner han får) Og hvis man helt ønsker at komme af med ham, så bliver det markant nemmere at finde en ny klub til ham, da han ikke længere er så løntung..
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #6: 01 Jun 2014, 14:28 »

Jeg bruger denne model yderst sjældent. Det er aldrig holdbart i længden, men hvis man overtager en tynd trup, med minus i lønbudgettet, kan det være nødvendigt at opsige deres kontrakt, for at kunne hente nye spillere til.

Og hvis en spiller er fuldkommen ubrugelig, vil jeg også prøve at få opsagt kontrakten. Så længe det er en fælles opsigelse, sparer man stadig penge at opsige kontrakten i forhold til at lade kontrakten løbe ud.
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #7: 01 Jun 2014, 15:57 »

Det jo det jeg mener. Jeg vil ikke bruge det her hvis jeg kan få personen til at gå draktisk ned i løn eller at blive solgt. Men noglegange er det bare en nødvendighed.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #8: 06 Jun 2014, 11:08 »

Jeg fik solgt SKoubo for 165.000 kr Smiley til en østrigsk klub mener jeg samt solgte jeg Diarra til en ligue 2 klub for samme beløb næsten.. Vadoszc har jeg også solgt dog bare for mere 4,25 mil/mio mener jeg
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #9: 06 Jun 2014, 19:40 »

Jeg fik solgt SKoubo for 165.000 kr Smiley til en østrigsk klub mener jeg samt solgte jeg Diarra til en ligue 2 klub for samme beløb næsten.. Vadoszc har jeg også solgt dog bare for mere 4,25 mil/mio mener jeg

håber at det er euro... plejer at udbyde Vadoszc til 42 mio kr. og han bliver solgt for 20-21 mil kr 10 ud af 10 gange...
det plejer at være psv, ajax eller twente der køber ham.
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #10: 06 Jun 2014, 21:39 »

Nu var det bare et ekspempel.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sådan smider du alle dine "løntunge" spillere ud
« Svar #11: 07 Jun 2014, 01:14 »

Jeg har netop forsøgt at sende en 29 årig Özil på porten, og endte med at tilbyde ham gratis, men der er ingen der ville smide et bud på ham. Antager at det er hans abnorme løn som en klausul fik ham op på, for han er endt i 1.3 mio.

Jeg har ham med nogle gange, men jeg har andre spillere som jeg hellere bruger fx Wilshere til OMC og venstrekanten har jeg også andre til. Men har søgt at spille ham varm op til vinduet og alligevel er der ingen der gider smide et bud afsted.

Vil bar gerne have ham ud for ingen grund til at betale ham 1.3 om ugen for ikke at bruge ham.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010