home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks FC vs FmFreaks United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC vs FmFreaks United  (Læst 148320 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #375: 01 Aug 2014, 23:24 »

Rigtig godt arbejde som I fortsætter med at lave, dog er jeg ikke så tilfreds med vores placering Crazy-Poul, du må lige tage dig sammen og slå rivalerne Smiley

Jeg kan love dig for at der bliver gjort alt hvad der overhovedet kan gøres for at hente vores rivaler  Peace For jeg er selvfølgelig enig, det er ikke godt nok vi er så meget bagud til rivalerne  Sur
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #376: 02 Aug 2014, 05:36 »

Der er bare klasseforskel på de to hold både på banen men så sandelig også på trænerposten.  Hævet Øjenbryn
Logged


Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #377: 02 Aug 2014, 11:45 »

Der er bare klasseforskel på de to hold både på banen men så sandelig også på trænerposten.  Hævet Øjenbryn
Det varmer mit FmFreaks United-hjerte at læse sådan en kommentar  Wink
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #378: 03 Aug 2014, 00:14 »


STATISTIK
TOPSCORER:

Tim de Bolinovich 12
Andreas Svart 11
Elliott Goulding 6
Emil Gisleson 5
Oliver Cunego 3
Christoffer Troldfod 2
Joakim Bekker 1
Lars Krimi 1
Frederik Schröter 1
Demi Lovato 1
Nicklas van Dockhum 1

ASSIST:

Elliott Goulding 6
Christoffer Troldfod 5
Oliver Cunego 5
Alfredo Luigi Bonaducci 5
Emil Gisleson 5
Joakim Bekker 4
Andreas Svart 3
Nicklas van Dockum 3
Benjamin Vinje 2
Jens Risom 1
Remy Danton 1
Frederik Schröter 1
Thomas de Bolinovich
Thomas Hejbøll 1
Demi Lovato 1

KAMPENS SPILLER:

Andreas Svart 5
Tim de Bolinovich 3
Nicklas van Dockhum 2
Christoffer Troldfod 1
Elliott Goulding 1
Jonas Elsbøl 1
Emil Gisleson 1
Demi Lovato 1

GNS. KARAKTER TOP 3:

Andreas Svart 7,83
Lars Krimi 7,24
Tim de Bolinovich 7,19

FmFreaks FC SKADER:

Frederik Schröter 2 - 4 dage

 


Superligaen here we come
Efteråret del 3


NYT I KLUBBEN

I sidste update skrev jeg, at jeg ville hente nye trænere når præmiepengene tikkede ind efter 11. spillerunde, og som sagt så gjort. Efter 11. runde lå vi nummer 6 og vi fik lige knap 8 millioner ind på kontoen. Ind er kommet 4 trænere, og de er som følger: Antonio Bocchetti der træner forsvarsspil til 3,5 stjerne, Michael Hamilton der træner offensiv til 3,5 stjerne, Henrik Mathiesen der træner boldkontrol til 3,5 stjerne og til sidst
Maurizio Ciaramitaro der træner styrke til 4,5! stjerne. Disse 4 tilgange giver efterhånden et ret solidt trænerteam og træneroverblikket ser nu således ud. Vi har nu mindst 3,5 stjerne i alle kategorierne og selvom det selvfølgelig godt kan forbedres, vil jeg i fremover primært bruge vores penge på at forbedre de noget ringe træningsfaciliteter, så vi kan få mere ud af jer freaks.

SUPERLIGAEN

Nå lad os komme til kampene. Vi har spillet 7 mere, og vi er nået til enden på efterårssæsonen. Jeg er glad for at kunne meddele jer, at det er gået noget bedre end sidst jeg slap jer. Faktisk har vi slet ikke tabt i denne update, og kun i én kamp fik vi ikke fuld gevinst. Der blev vi så i øvrigt også snydt på det groveste, men mere om det senere.. Vi har hentet lidt ind på United i toppen, men hvor meget må i se ved at læse med i de næste kampbeskrivelser.

Første kamp i denne update var hjemme mod Silkeborg, hvor vi skulle forsøge at rejse os ovenpå det smertefulde nederlag mod vores rivaler i sidste kamp. Det var for at sige det mildt ikke den mest spændende kamp. Den var faktisk super kedelig, og i første halvleg var der kun et større højdepunkt, og det var endda bare et tilfældigt indlæg fra van Dockum der ramte overliggeren efter ca. 8 minutter. Anden halvleg var mere af samme skuffe, men efter 63 minutter viste vi en smule klasse. Risom havde bolden på midten af banen og spillede en bold frem mod Svart i feltet. I første omgang så det ikke ud til, at Svart skulle nå den da 2 Silkeborg-forvarer kom først til bolden. Men på en eller anden måde fik den ene forsvarer tacklet den anden, og så var Svart pludselig helt fri til, at modtage bolden. Han brugte ca. 0,1 sekund på at tænke sig om, og så hamrede han bolden ind bag Silkeborg keeperen. Silkeborg havde virkelig ikke meget, at byde på i den kamp og vores forsvar og målmand havde ikke meget at lave. Vi havde heller ikke meget efter vores mål. Goulding havde en offside scoring efter et ellers godt angreb, og mod kampens slutning blev Gisleson spillet fri efter en god omstilling ude i højre side, men han afsluttede svagt. Vi holdt den ved 1-0 og fik en fin sejr.

Næste kamp var hjemme mod Brøndby, der har haft en ret skuffende sæson, og det skulle vise sig ikke at blive den største udfordring at slå dem. Vi spillede helt fantastisk i første halvleg og særligt Goulding var i topform. Goulding lagde ud med vores første chance. Han brød fint igennem og kom til baglinjen ude i højre side, hvor han slog et fladt indlæg ind til Bolinovich. Bolinovich befandt sig tæt under mål og tæt på keeperen, men han stod i en meget spids vinkel og vente klogt om og spillede bolden tilbage i feltet, hvor Gisleson kom løbende og afsluttede med det samme, men desværre lige ind i en Brøndby-blokering. Lidt efter havde vi en flot angreb ude i venstre side, der til sidst bragte Vinje i en gunstig position. Han spillede den kort ind til van Dockum der på fremragende vis driblede forbi 2-3 fremadstormende Brøndby spillere og så kunne han nemt spille den skråt tilbage til Gisleson, der stod i en helt fri position og derfor uden problemer kunne brage bolden ind ved det korte hjørne. Efter 13 minutter burde den have stået 2-0. Goulding var nu ude i venstre side og her slog han et godt indlæg ind til Bolinovich, der befandt sig i det lille felt. Tim kom højest, men headede uheldigvis over kort mål. På trods af den gode start, formåede Brøndby alligevel at komme igen. Det var vel sagtens deres første skud i kampen. Den ellers normalt sikre forsvarsduo Krimi-Elsbøl fik fucket lidt op i opspillet nede i forsvaret. Elsbøl spillede bolden hen til Krimi, der ikke var opmærksom, og den ramte han således i hælen. Det opfangede Brøndby hurtigt. En random dude ved navn Riaño fik fat i kuglen og spillede den hurtigt frem til Nunez, der var løbet i dybden. Nunez afsluttede første gang og satte bolden ind ved nærmeste stolpe bag Mikhail. En bold han nok burde have taget. Vi lod os dog ikke slå ud og efter 17 minutter var vi tæt på, at komme foran igen. Risom tog et hjørnespark og fandt Krimi ved forreste stolpe, der ramte overliggeren med sit hovedstødsforsøg. Få minutter senere kom vi foran. Vi brød Brøndbys opspil og slog en fornem omstilling. Bolden blev spillet op på Bolinovich, der spillede den ud i venstre side til van Dockum. Dockum løb med bolden mod højre side, og spillede den videre ud til Goulding. Gouldings direkte modstander var Durmisi, men han blev rundet ganske let og bagefter scorede han sikkert i det lange hjørne til 2-1. Rigtig fint mål. Goulding var på spil igen godt 20 minutter senere. Igen var det en omstilling, og igen var det van Dockum der slog den næstesidste aflevering. Han spillede den flot over hele Brøndby forsvaret over til Goulding, der lige lod bolden hoppe en enkelt gang før han bankede til kuglen og satte den ind på fremragende vis til 3-1. Anden halvleg forløb helt uden chancer og så blev det til en dejlig 3-1 sejr.

Næste kamp var hjemme mod SønderjyskE, der tidligere har voldt os problemer med drilske taktik. Denne gang stillede de dog op i en ganske normal 4-4-2 og måske derfor gik det også anderledes end tidligere på sæsonen. Vi havde i hvert fald ikke nær så svært, ved at skabe chancer og vi var heldigvis også skarpe nok til, at udnytte nok af dem til, at vinde. Joakim Bekker åbnede med vores første farlige forsøg, efter et fint langskud efter 5 minutters spil. Vi skulle vente til det 30. minut før næste farlige chance kom. Van Dockum tacklede bolden fra en SønderjyskE-forvarer. Bolden røg et stykke fra ham og røg hen til den næste SønderjyskE-forsvarer, der lige inden han kunne tæmme bolden blev tacklet af en ordentlig herretackling fra van Dockum, der undgik at begå frispark. Bolden røg igen et stykke frem og blev pludselig til en friløber for Svart. Svart tog bolden ind i feltet og afsluttede mod det lange hjørne, men Skender i målet hev en flot redning frem. Efter 44 minutter kom vi endelig på 1-0. Goulding blev spillet fri ude i venstre side, og han nåede helt ned til baglinjen inde i feltet. Herfra slog han et indlæg mod forreste stolpe lige ind til Andreas Svart, der lige tæmmede den med brystet og derefter flugtede bolden i kassen. Få minutter inde i anden halvleg var Svart igen på spil. Bolden røg noget heldigt hen til ham efter en SønderjyskE spiller havde tacklet bolden fra Goulding ude i højre side. Bolden røg tilbage mod keeperen og på vejen missede en anden SønderjyskE spiller helt bolden og så var Svart igen alene med Skender, og denne gang havde han ingen problemer med, at score. Scoringen til 2-0 blev kampens sidste og dermed vores 3. sejr i streg.

Den næste kamp var den kamp jeg nævnte i indledningen, hvor jeg virkelig følte vi blev snydt. Vi skulle op imod AGF som lå 2-3 point over os mener jeg, så derfor var det naturligvis en vigtig vigtig kamp, at vinde. Jeg syntes vi var bedst kampen igennem, og vi lagde også bedst ud. Efter 7 minutter var vi lige ved at komme til en kæmpe chance. Svart blev spillet flot fri af Bekker, men Svart blev tacklet inden han kunne nå, at afslutte. Bolden røg hen til Cunego, men også han blev tacklet og AGF fik afværget situationen. AGF var uden deres normale første keeper, og i stedet stod en rimelig talentløs regen. Desværre formåede vi ikke, at udnytte det tilstrækkeligt igennem kampen. Bekker testede ham efter 9 minutter med et godt langskud, men han var vågen og fik reddet til hjørne. Efter 18 minutter kom vi foran. Gisleson spillede bolden ind over forsvaret til Svart, der tog den til sig og afsluttede kort efter med et kraftfuldt skud med højre benet i det nærmeste hjørne. Den føring holdt desværre ikke længe. Det er efterhånden sket nogle gange, og det svært ikke at blive træt af, når modstanderholdet scorer på deres første chance når vi selv har domineret op til, men sådan er det jo. AGF spillede alt for nemt igennem vores venstre forsvarsside, ud til Enevoldsen, der satte bolden ind i det lange hjørne. Det skal dog siges, at vi fik svaret tilbage rimelig hurtigt, og det var endda med et super mål som jeg vil mene godt kunne kandiderer til månedens og måske endda årets mål (dog blev det slet ikke nævnt til månedens mål, noget uforståeligt for mig). Men anyways. Svart spillede en bold ud til Cunego, der stod lidt inde i feltet i en fri position. Bolden hoppede på jorden en enkelt gang, og så lavede Cunego et karatespark alla det Gisleson lavede for Brøndby for en del år siden. Cunegos skud sad helt ude i siden uden chance for keeperen for, at gøre noget ved det fantastiske skud. Efter 43 minutter var vi tæt på, at bringe os afgørende foran, men Andreas Svart missede en stor hovedstødschance tæt under mål, men hans forsøg tog uheldigvis toppen af overliggeren.

Anden halvleg forløb uden de store chancer, og det lignede rigtig længe en sejr til os, men sådan gik det jo som bekendt ikke. I det 89. minut scorede AGF et absurd godt mål, og jeg vil sige det får Cunegos mål til, at blegne. Jeg har sjældent set noget lignende i FM. Povlsen lidt ude i venstre side ca. midt inde på vores bane halvdel. Han fik den fra Enevoldsen og spillede den første gang ud mod højre siden med en halvflugter. Bolden røg vel 45-50 meter ud i højre side til Drachmann, der selvfølgelig flugtede på den første gang, og på nærmest en Van Basten-agtig måde sendte han bolden over i det modsatte målhjørne. Det var virkelig frustrerende og jeg kunne nærmest have ødelagt skærmen på det her tidspunkt, men jeg beherskede trods alt mig selv ; - ) Den blev 2-2 og det var lidt af en bet. Hvis man kigger på den positive side, så spillede alle hold i top 5 uafgjort og vi mistede derfor ikke nogen point til vores nærmeste konkurrenter. På den anden side, var det her en gylden mulighed for, at hente ind på alle konkurrenterne og det gør det bare endnu mere ærgerligt når vi smider point på sådan en måde som vi gør.

Sidste kamp i ligaen i denne update, var ude mod OB og det blev til en stensikker sejr. Vi kom hurtigt op på hesten efter AGF kampen og kom foran ved Andreas Svart efter 12 minutter spil. Vinje kom godt til baglinjen og slog et godt indlæg ind til Svart, der headede den godt ned i jorden over i det fjerneste hjørne. Vi skulle kun bruge 5 minutter på, at komme på 0-2 og det var efter samme opskrift som ved 0-1. Denne gang var det bare Cunego, der stod for indlægget og igen kunne Svart scorer efter indlæg. OB havde kun 1 skud i hele kampen og det blev endda blokeret. I anden halvleg scorede vi en enkelt gang mere og denne gang var det Lars Krimi, der var på pletten efter lidt klumpspil efter hjørnespark. Mere skete der som sådan ikke i kampen og det blev derfor 0-3.

Det var det for efterårssæsonen som vi sluttede rigtig fint af med 13 point 5 kampe. Vi har hentet lidt på United og de øvrige konkurrenter i toppen. Nummer 2-4 ligger af point og vi ligger på 5. pladsen kun 1 point efter. Den første kamp i forårssæsonen er ude mod AaB, og det kan sagtens vise sig, at blive en kamp der afgøre rigtig meget.



POKALTURNERINGEN

Vi har også spillet i pokalen, og i 4. runde skulle vi møde Jammerbugten FC, som vi sjovt nok har mødt i alle årene i det her save. Appelquist fik fuld spilletid efter sin skade for et stykke tid siden og nede fra sin position i målet kunne han se på mens hans holdkammerater splittede Jammerbugten ad det meste af kampen. Cunego bragte os på 0-1 efter 6 minutter. Trodfold gjorde det til 0-2 efter 26 minutter efter en god assist fra Svart. Svart gjorde det til 3-0 efter 37 minutter spil efter et godt indlæg fra Cunego. I anden halvleg gjorde Bekker det til 0-4 efter 66 minutter med et hovedstød tæt under mål, og 4 minutter senere lukkede Jammerbugten kampen med et selvmål. 0-5 blev resultatet og i næste runde skulle vi op i mod FCM på hjemmebane.

Vi har jo slået FCM de 2 gange vi har mødt dem i sæsonen, så jeg var faktisk rimelig fortrøstningsfuld omkring vores chancer i denne kamp. Selv da vi kom bagud efter 17 minutter var jeg stadig fortrøstningsfuld, for jeg syntes vi havde været bedst i indledningen, og jeg vidste vi nok skulle komme tilbage. Efter 21 minutter kombinerede vi os flot igennem FCM's forsvar og til sidst var Bolinovich alene med keeperen, men han kunne ikke passere ham. Et kvarter senere var der fuld gevinst. Vi kom igennem ude i venstre side ved van Dockum, der fandt Bonaducci skråt tilbage i feltet. Han afsluttede mod det lange hjørne, men FCM keeperen reddede forsøget. Heldigvis for os røg returen lige ud til Cunego, der satte panden på og han scorede nemt i det tomme mål. Vi fortsatte vores fine spil og i starten af anden halvleg kom vi foran i kampen. Goulding brød igennem ude i højre siden, hvorefter han slog et indlæg til forreste stolpe, hvor Bolinovich steg til vejrs og headede den ind til en 2-1 føring. FCM havde et par sporadiske chancer i anden halvleg, men de formåede aldrig helt at teste Appequist i målet. FCM havde ikke kvaliteten til, at score yderligere, men det havde vi og i det 88. minut scorede Goulding sit andet mål i kampen efter at være blevet sat flot op af Bolinovich.

3-1 blev det og nu er vi i semifinalen, og skæbnen ville have det at vi i semifinalen kan møde vores evige rivaler FmFreaks United, der dog lige skal komme forbi Randers først, hvilket jeg ikke regner med bliver noget problem for dem. Vi har dermed opnået bestyrelsens mål om, at nå semifinalen og ser frem til endnu 2 udgaver af "Battle Of The Freaks", hvor der selvsagt kun kan være et hold, der går videre... og det bliver selvfølgelig os!




UPDATENS FREAK

Der er 2 mand i spil til updatens freak denne gang, og de 2 er Andreas Svart og Elliott Goulding. Vi starter med Elliott Goulding, der har spillet med i alle 7 kampe i denne update. 5 fra start og 2 hvor han kom ind med et kvarter igen. I de 7 optrædener han havde, lavede han 4 mål, 2 assist og blev kampens spiller 1 gang. Nogle rigtig fine stats af Goulding, der med sine 2 mål mod BIF og FCM var en kraftig medvirkende årsag til vi fik de 3 point i de 2 pågældende kampe.

Den anden kandidat Andreas Svart har virkelig også gjort det godt. Han har spillet 5 kampe, hvor en enkelt var som indskifter og i 2 af kampene blev han også skiftet ud. Han scorede 7 mål, lavede 2 assist og blev kampens spiller 3 gange. Det er svært at sige noget negativt om den statistik, og man må virkelig sige Svart har slået til mens Bolinovich er gået lidt i stå på det seneste. Selvom Goulding har gjort det rigtig flot af en fløj, så går prisen til Svart der bare har været imponerende og hans stats viser det også med al tydelighed.




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #379: 03 Aug 2014, 00:34 »


Målscorere

Westermann: 11
Egon Olsen: 8
Beckham jr.: 8
Kaptajn Lisberg: 5
TK Zidane: 4
Budtz: 4
Staal: 2
EB Sørensen: 2
Junker: 1
Jønke: 1
Mikkel Kristensen: 1

Assist
Beckham jr.: 11
Staal: 5
Budtz: 5
Thomas Westermann: 4
Tønnesen: 3
EB Sørensen: 3
Egon Olsen: 3
Kaptajn Lisberg: 2
Robert Sand: 2
Bjerring: 2
Junker: 1
Scotty: 1
Jønke: 1
Mikkel Kristensen: 1

Kampens spiller
Beckham jr.: 5
Westermann: 3
Rasmus Ulrick: 2
Staal: 2
Budtz: 2
Nicolai Skov: 1
Mathias Hansen: 1
Egon Olsen: 1

Gns. Karakter – Top 3
Beckham jr.: 7.41
Egon Olsen: 7.40
Staal: 7.27

Skader
Kaptajn Lisberg: 11 dage – 2 uger
Westermann: 2 – 3 måneder

Værste Disciplin
Mathias Hansen: 2 røde, 1 gult
Warncke: 1 rødt, 1 gult
Jønke: 5 gule
Rasmus Ulrick: 5 gule
Nicolai Skov: 5 gule
TK Zidane: 4 gule
Junker: 4 gule
Scotty: 3 gule
Nicklas Jensen: 3 gule
Mikkel Kristensen: 3 gule
Tønnesen: 3 gule
Robert Sand: 3 gule
Budtz: 1 gult
Kaptajn Lisberg: 1 gult
Egon Olsen: 1 gult
Westermann: 1 gult
Beckham jr.: 1 gult
Bjerring: 1 gult





Resumé:
Vores fantastiske spil er ved at falme en smule. Vores sejrsstime er stoppet, men vi er trods alt stadig ubesejret i en del kampe. De sidste 4 kampe i denne update var dog en anelse skuffende, og specielt de sidste 2 kampe var meget skuffende. Vi skaber mindre og mindre i kampene, men forhåbentlig vil den snarlige vinterpause rette op på det, som jeg regner med (læs. håber), bare er træthed i truppen.

Kampene:
Ligaen, Brøndby IF, Hjemme.
Kampen startes som skudt ud af en kanon. Efter 50 sekunder scorer Budtz. Det er Jønke, som tager et hurtigt indkast. Robert Sand spiller bolden tilbage til ham, og han lægger den ind over til Beckham jr. som afslutter første gang ved forreste stolpe. Hradecky når at få finderspidserne på, men Budtz følger lynhurtigt op.
Efter 21 minutter får Brøndby en friløber, men Mathias Hansen når at løbe angriberen op, og foretager (for en gangs skyld) en perfekt glidende tackling inde i feltet. Godt gået Mathias, helt uden at få rødt kort eller begå straffespark! Desværre når Kahlenberg at få afsluttet, men Hawkins læser bolden utrolig godt og griber den let.
3 minutter senere har modstandernes Kahlenberg endnu en kæmpe chance, men Hawkins får endnu engang pareret den åbne chance langt væk fra målet.
I det 35. minut scorer Budtz igen. Beckham jr. giver den sidste aflevering, da han følger op på et skud, der bliver pareret af Hradecky. Det er Westermann der affyrer det første skud.
Beckham jr. har en enkelt afslutning på mål lige før pausefløjtet. God bolderobring af Tønnesen højt oppe på banen.
Efter små 57 minutter får Brøndby et frispark langt ude. Hvad der formåedes at være et indlæg, bliver dog taget af vinden, men heldigvis reagerer Hawkins hurtigt og får slået bolden ud til hjørnespark. Tønnesen rydder godt op på hjørnesparket.
Efter en times tid har Westermann et skud på stolpen, men ellers sker der ikke meget mere i resten af kampen.
Budtz gjorde sig som dobbelt målscorer selvfølgelig særlig positivt bemærket. Beckham jr. og Jønke spillede også rigtig godt.
Slutresultat – vi vandt 2-0.

Pokalen, 4. runde, FC København, Hjemme.
En svær pokalkamp, vi har foran os. Vi har dog vundet over FCK før, og har tænkt os at gøre det igen!
Efter 12 minutter får vi en af de største chancer, vi har haft i hele sæsonen. Et hjørnespark bliver dårligt clearet og ender til sidst hos Egon Olsen, som desværre header på overliggeren. Denne returbold falder ned for fødderne af Bjerring, som trykker af med det samme. Desværre rammer han Egon, som stadig er inde foran målet efter sit eget forsøg, og bolden bliver herefter clearet.
Bjerring sender 10 minutter senere et fladt men hårdt indlæg ind til Egon Olsen, men linjevogteren vinker for offside. En skam, da det ellers kun var Wiland, der stod mellem Egon og målet.
Egon er igen tæt på at score efter 25 minutter. Wiland hiver dog noget af en redning ud af ærmet og parerer hermed bolden. God stikning af Bjerring.
Bjerring er selv tæt på 5 minutter senere, på en returbold på et hjørnespark. Wiland viser dog, at han er en fremragende keeper, ved endnu engang at tage en af vores store chancer.
I anden halvleg er der lidt mere gang i den. Beckham jr. er tæt på at score på direkte frispark, men den går lige fri af stolpen.
Efter 59 minutter er der forløsning. Lidt trekantsspil på midten af banen af Tønnesen, Nicklas Jensen og Budtz, bliver Egon Olsen spillet fri. Han vælger dog noget uselvisk at spille Beckham jr., som er lidt bedre placeret til at skyde. Han skyder og scorer, og jublen vil ingen ende tage.
Efter 75 minutter er FCK tæt på at udligne. Hulk når dog lige præcis at tippe bolden væk, og redder os derfor lidt heldigt.
For lige at slå på plads, at vi har været det bedste hold i denne kamp, scorer vi lige en enkelt gang mere. Det er Egon Olsen der er målscoreren, og Bjerring der laver et flot assist ved at lægge den af med hovedet.
Især Mathias Hansen, Bjerring og Egon Olsen spillede rigtig godt. Forsvaret gjorde det i øvrigt generelt godt i denne kamp, hvor vi holdt FCK fra at score.
Slutresultat – vi vandt 2-0.

Ligaen, SønderjyskE, Ude.
Westermann står for kampens første farlige afslutning mod SønderjyskE. Det er efter cirka 10 minutter, at han brager bolden lige ved siden af målet. Fin stikning af Beckham jr. og også godt spil af Robert Sand, Budtz og Nicklas Jensen.
Westermann har et skud mere på overliggeren efter 20 minutter. Det er tydeligt, at han er frustreret over ikke at have scoret de sidste par kampe.
Jønke og Kaptajn Lisberg piller venstre kanten fuldstændig fra hinanden med et sublimt opspil, hvor de to alene sætter 5 mand, blot ved at spille hinanden. Herefter følger en aflevering til Westermann, som dog afslutter så skævt, at skuddet i stedet ryger over til Beckham jr. ved bagerste stolpe. Han skyder bolden sikkert i det frie mål, og så er vi endnu engang foran.
I resten af kampen er der enkelte få chancer, dog uden mål. Vores spil falder lidt sammen, og vi smider nogle lidt uheldige bolde væk på nogle standardsituationer . Heldigvis er SønderjyskE ikke skarpe på afslutningerne, og vi vinder derfor uden det store besvær, men med en lidt uheldig begyndende tendens med at smide bolde væk.
Der var ingen, der rigtig stod ud i denne kamp. Selvfølgelig scorede Beckham jr. kampens eneste mål, mens Mathias Hansen blev kampens spiller.
Slutresultat – vi vandt 0-1.

Ligaen, OB, Hjemme.
6 minutter inde i kampen har Robert Sand et sjældent skud på mål. Skuddet går desværre ikke ind, da det lidt tilfældigt bliver blokeret af en forsvarsspiller, men ikke desto mindre et fint skud. Han må godt skyde oftere!
Efter et kvarters spil smider vi en bold væk midt i et angreb. Ikke godt fodboldspil! OB laver en hurtig kontra, men Rasmus Ulrik løber ham heldigvis ned og erobrer bolden.
3 minutter senere er OB på spil igen via en hurtig omstilling. Hawkins kaster sig og redder heldigvis, da han griber bolden i luften.
Efter 40 minutters spil smider vi endnu engang bolden væk på midten af banen, og skuffelsen og vreden i undertegnede vokser sig større og større. Vi spiller normalt langt over dette niveau, selv når vi taber. Falk fra OB er tæt på at score, men Hawkins slår bolden ud af kurs.
I begyndelsen af anden halvleg har vi et højdepunkt. Junker opsnapper en bold og spiller Tønnesen frem i banen. Han spiller Scotty, som sammen med Kaptajn Lisberg spiller bolden fremad. Til sidst får Westermann bolden på midten af banen, men er lidt for langt uden for feltet til at kunne lave en farlig situation alene. Kaptajn Lisberg følger dog op ude på siden, og bliver stukket fri af Westermann. Lisberg skyder hårdt nede ved jorden, tæt på målmanden. Bolden rikochetterer på målmanden, som ikke når slå bolden synderligt ud af kurs, og bolden går i nettet. Dette mål skulle vise sig at være sidste højdepunkt i hele kampen.
Endnu engang viser vi lidt flere uheldige tendenser. Nogle nemme bolde bliver smidt væk, og vi har generelt sværere ved at komme til afslutninger. Det er ikke så heldigt, og forhåbentlig er det kun midlertidigt. Til gengæld er det positivt, at vi stadig vinder.
Rasmus Ulrick, Scotty og Kaptajn Lisberg var imponerende i denne kamp.
Slutresultat – vi vandt 1-0.

Ligaen, AaB, Hjemme.
Vi havde 2 skud i denne kamp.
Jeg prøver lige en gang mere, bare hvis nu nogen troede, at jeg ved en fejl ikke fik sat 0’et bag 2-tallet; vi havde 2 skud i denne kamp – 1 på mål.
Det, denne kamp vil blive husket mest for, må være managerens rasende teamtalks ikke bare i pausen, men også efter kampen. De kunne efter sigende høres helt inde på stadion og endda ude på parkeringspladsen.
Bare så ingen er i tvivl; der var ingen, der imponerede i særlig grad i denne kamp.
Slutresultat – vi spillede uafgjort 0-0.

Ligaen, AGF, Ude.
I modsætning til sidste kamp, så skete der godt nok meget i denne kamp. Lidt for meget måske endda! Når det så er sagt, så spillede vi stadig ikke op til vores bedste, og vores totale kollaps efter at være kommet foran vil være en evig plet på klubbens historie.
Vi får vores første chance efter lidt over 3 minutters spil. Jønke erobrer en bold i forsvaret, og efter lidt opspil forsøger Staal at sende Egon Olsen i dybden. Desværre bliver stikningen lidt for lang og målmanden når bolden først. På utrolig vis kommer han dog til at sparke forbi bolden i sit forsøg på at cleare den, og Egon løber forbi ham og sparker bolden i mål.
Efter 12 minutter finder Beckham jr. Mathias Hansen på et frisparksindlæg. Mathias er helt alene med målmanden, men skyder desværre på den tætteste stolpe. Returbolden ryger lige tilbage til ham, og da målmanden ligger nede på jorden, snydt af det andet skud, bør han score. Han skyder over i den anden side af målet og rammer uheldigvis den ANDEN stolpe.
På kontrabolden er AGF tæt på at score. Skuddet ryger ind på Hawkins, og videre ind mod mål. TK Zidane står dog på stregen og bliver lidt tilfældigt ramt af bolden, så den stopper, og han kan cleare den.
Efter 20 minutters spil tager Beckham jr. sig af et hjørnespark. Han rammer Mathias Hansen inde i feltet, som header bolden tilbage i samme retning mod forreste stolpe. Her kommer TK Zidane flyvende, og header bolden op i nettaget, hvorefter vi er foran med to.
Mathias Hansen og Tønnesen erobrer i fællesskab lynhurtigt bolden, efter AGF har givet den op. Tønnesen sender Beckham jr. af sted… Han spiller Egon Olsen… Og Egon knalder bolden lige op i hjørnet – den KUNNE ikke sidde bedre. Vi er hermed foran med 3, og alt ser jo rigtig godt ud. Vi er indtil videre kommet fint tilbage ovenpå den sidste skuffende kamp, og en storsejr ser ud til at være i vente.
Men så gik AGF Amok… Med STORT A. AGF har resten af forsøgene i kampen. 10 åbne chancer bliver det til. At beskrive dem alle vil være for meget for undertegnedes blødende FmFreaks United-hjerte, og bare det at gense kampen gør ondt.
Deres første mål sker på kontra, efter Beckham jr. uheldig laver en fejlaflevering frem mod Egon Olsen. Hawkins tager faktisk det første skud, men får prikket bolden over til en fri mand på bagerste stolpe, som skulle være dækket af Rasmus Ulrick. Det skal siges, at vi havde begge backs ude i denne kamp, så Rasmus fik æren af at spille højre back, og han kan derfor have glemt, at han ikke skulle dække af på midten som normalt. Der bliver i hvert fald scoret i det frie mål.
Efter en times tid ser Mathias Hansen ikke så god ud, da han bliver rundet og totalt sat. Heldigvis får Hulk pareret bolden ud over sidelinjen.
2 minutter efter denne chance scorer AGF. Det er en meget uheldig situation, og undertegnede protesterede kraftigt over, at der ikke blev dømt frispark, da Nicklas Jensen bliver fældet bagfra. Det er nemlig denne situation, der fører til, at AGF får en friløber, som de scorer på.
Med 20 minutter igen får Mathias Hansen rødt kort. Han begår en grov tackling lige uden for feltet. Det er Mathias’ anden røde kort i denne sæson. Desværre har vi ikke flere udskiftninger, så vi må klare os med, hvad vi har på banen i forsvaret.
I hele 17 minutter kæmper vi heroisk for at bevare vores føring med et enkelt mål. Men AGF er unaturligt tændte i denne kamp og de scorer udligningsmålet på en hurtig kontra, hvor forsvaret fuldstændig står og sover.
Ydmygelsen er total. Vi var foran med 3 men formåede alligevel kun at få uafgjort. Bedømt over hele kampen piner det mig at sige, at det havde været fuldt fortjent, hvis vi havde tabt med 3-4-5 mål. Hvis spillerne syntes, at sidste kamps teamtalks var aggressive, så tror jeg, at de kan omdefinere termen ”aggressiv manager” efter denne kamps teamtalk efter kampen.
Egon Olsen var den eneste, som havde en god kamp hele kampen igennem. På trods af den lave rating – og 3 mål lukket ind – er det stadig imponerende, at Hulk tog 7 ud af AGF’s 10 åbne chancer. TK Zidane havde ligeledes en god første time, men en uheldig sidste halve time. Mathias Hansen fik endnu engang rødt kort, og undertegnede overvejer efter 3 røde kort i første halvdel af sæsonen at lade forsvaret gå lidt mindre aggressivt ind i tacklingerne i den sidste halvdel. Især, hvis der i forvejen er skader eller karantæner.
Slutresultat – vi spillede uafgjort 3-3.

Nyt i klubben:
Vores sejrsstime blev stoppet i kampen mod AaB. Inden denne kamp havde vi vundet 10 ligakampe i streg, og 13 hvis man tæller pokalkampene med. Det var endvidere den første kamp ud af de sidste 16 kampe, som vi ikke fik scoret i. Vi er dog stadig ubesejrede i de seneste 15 ligakampe, og 18 kampe hvis man tæller pokalkampene med.
Vi mangler derudover en pokalkamp mod Randers FC, som ikke blev spillet, da vores bane blev oversvømmet. Det er vist nok 3 gang siden klubben blev stiftet, at dette sker. Vi er da også ved at få en ny bane. Såfremt vi vinder over Randers i pokalkvartfinalen venter FmFreaks FC os over to kampe i semifinalen!
Derudover har vi fået nogle enkelte nye trænere. Vi har hentet 2 målmandstrænere (Tom Sterobo fra FC Vestsjælland og Sten Christensen fra Brøndby IF), og træner nu henholdsvis 3,5 og 4 stjerner i Håndtering og Skudblokering. Vi træner generelt 3,5 og 4 i alt nu. De andre trænere, der er blevet hentet til klubben, er; Steffen Højer fra Viborg FF til at træne offensivt, så Brian Laudrup kan koncentrere sig fuldt ud om afslutningerne, samt Steffen Lück på fri transfer, så vi nu træner 4 stjerner i fysikken.
Vi har også haft 6 spillere i spil til titlen om årets spiller i Superligaen (efteråret). Det kan her nævnes, at vores rivaler fra FmFreaks FC IKKE har haft nogen spillere på listen. Spillerne er Westermann, Egon Olsen, Mathias Hansen, Staal, Rasmus Ulrick og Jønke.
Udover ovenstående blev EB Sørensen årets unge spiller i Danmark og Årets U19 talent i Danmark.
Derudover har vi fået et par ”den næste…” i klubben.
Bjerring er den næste Brian Laudrup. Sjovt, da han netop også bliver trænet i afslutninger af netop Brian Laudrup.
Beckham jr. er den næste Steve McManaman.
Hawkins viser potentialet til at blive den næste Peter Schmeichel.
Vi har også et par stykker, som er blevet favoripersonale i klubben. Det er Westermann, Beckham jr. og TK Zidane.

Updatens spiller:
2 spillere har skilt sig en anelse mere ud end de andre. Det er Egon Olsen og Beckham jr.. Mathias Hansen var også med i opløbet indtil sidste kamp blev spillet, da han har spillet meget solidt i de andre kampe. Det røde kort ødelagde dog chancen for at blive updatens spiller for Mathias.
Beckham jr. har scoret 2 mål mod Egon Olsens 3 mål.
Egon har endvidere lavet et enkelt assist mod Beckham jrs. 3 assists.
Egon er også blevet kampens spiller en enkelt gang mod Beckham jrs. 0 gange i denne update.
Begge spillere har høje gennemsnitskarakter er – de 2 højeste karakterer i klubben på hhv. 7.41 og 7.40.
Valget falder i sidste ende på Beckham jr., da han generelt er kommet frem til flere chancer og har skabt lidt mere end Egon. Stort tillykke!

« Seneste Redigering: 03 Aug 2014, 01:10 af Barfoed91 » Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #380: 03 Aug 2014, 00:42 »

Hold kæft det ser godt ud! 7 point ned til nr. 2 i ligaen, det er et solidt forspring. Der er stadig lang vej endnu i sæsonen, men vi får ikke et meget bedre udgangspunkt, kom så gutter!
Og så lige en lille sidenote, han hedder Nicolai Skov, ikke Nikolai Skov, men det er jo ikke Verdens undergang Wink
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #381: 03 Aug 2014, 01:05 »

Hold kæft det ser godt ud! 7 point ned til nr. 2 i ligaen, det er et solidt forspring. Der er stadig lang vej endnu i sæsonen, men vi får ikke et meget bedre udgangspunkt, kom så gutter!
Og så lige en lille sidenote, han hedder Nicolai Skov, ikke Nikolai Skov, men det er jo ikke Verdens undergang Wink
Vi er så tæt på! Smiley
For fanden mand, hvordan kan jeg få det forkert hver gang!??!?!?
Jeg retter det lige, og prøver at huske på det fremover!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #382: 03 Aug 2014, 06:50 »

Det kører jo for backs <3
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #383: 03 Aug 2014, 08:11 »

Det er et fremragende stykke arbejde i to laver! Smiley

Jeg vil dog være lykkelig hvis man kunne få spillerstatistik med i dine indlæg Barfoed, så man lige har mulighed for at se hvordan ens egen spiller klarer det!

p.s. Må man få et SS af Junker? Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #384: 04 Aug 2014, 11:06 »

Det er et fremragende stykke arbejde i to laver! Smiley

Jeg vil dog være lykkelig hvis man kunne få spillerstatistik med i dine indlæg Barfoed, så man lige har mulighed for at se hvordan ens egen spiller klarer det!

p.s. Må man få et SS af Junker? Smiley

Tak for rosen.

Spillerstatistikken vil komme fast, fra og med næste update.

SS af Junker, selvom dette dog er fra den kommende update, så han har selvfølgelig lidt flere kampe m.m.:
Junker
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #385: 04 Aug 2014, 16:30 »

Jeg er rystet i min grundvold!  Shockeret

Hvordan kan min manager forsvare at jeg ikke starter inde hver gang, når jeg åbenlyst er den bedste. Hvem var den bedste i pokalen mod FCK?!? MIG! Hvem var den bedste, endda med to mål, mod BIF?!? MIG!
Jeg kræver at spillet går igennem mig, og at jeg starter inde hver gang.

Updatens freak, den er da helt gal. Andreas Svart frem for mig? Han scorer ét sølle mål mere end mig, og hvem lægger op til alle de andres mål? Ja, I har gættet det: MIG? Mr. Elliott Goulding!
IA

Spøg til side: Rigtig gode updates vi får fra jer begge to. Det bliver spændende at følge afslutningen. Selvom det bliver svært for FC'erne, må vi holde fokus og troen på det.
Logged

Veni, vidi, vici

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #386: 04 Aug 2014, 17:48 »


6 minutter inde i kampen har Robert Sand et sjældent skud på mål. Skuddet går desværre ikke ind, da det lidt tilfældigt bliver blokeret af en forsvarsspiller, men ikke desto mindre et fint skud. Han må godt skyde oftere!


 Cool
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #387: 05 Aug 2014, 14:28 »

Jeg er rystet i min grundvold!  Shockeret

Hvordan kan min manager forsvare at jeg ikke starter inde hver gang, når jeg åbenlyst er den bedste. Hvem var den bedste i pokalen mod FCK?!? MIG! Hvem var den bedste, endda med to mål, mod BIF?!? MIG!
Jeg kræver at spillet går igennem mig, og at jeg starter inde hver gang.

Updatens freak, den er da helt gal. Andreas Svart frem for mig? Han scorer ét sølle mål mere end mig, og hvem lægger op til alle de andres mål? Ja, I har gættet det: MIG? Mr. Elliott Goulding!
IA

Spøg til side: Rigtig gode updates vi får fra jer begge to. Det bliver spændende at følge afslutningen. Selvom det bliver svært for FC'erne, må vi holde fokus og troen på det.


Haha tak for en fed kommentar  Thumbs Up

Goulding er åbenbart en big-game player og han har også gjort det rigtig godt i superligaen, men Cunego er heller ikke uden evner og jeg vil sige de 2 ligger meget tæt for tiden Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #388: 05 Aug 2014, 22:40 »


STATISTIK
TOPSCORER:

Tim de Bolinovich 14
Andreas Svart 11
Elliott Goulding 8
Emil Gisleson 5
Oliver Cunego 4
Christoffer Troldfod 4
Nicklas van Dockhum 4
Demi Lovato 2
Jens Risom 1
Joakim Bekker 1
Lars Krimi 1
Frederik Schröter 1
Alfredo Luigi Bonaducci 1

ASSIST:

Elliott Goulding 8
Emil Gisleson 7
Christoffer Troldfod 6
Oliver Cunego 5
Alfredo Luigi Bonaducci 5
Joakim Bekker 5
Nicklas van Dockum 5
Thomas de Bolinovich 4
Andreas Svart 3
Benjamin Vinje 2
Jens Risom 1
Remy Danton 1
Tobias Bjerring 1
Frederik Schröter 1
Thomas Hejbøll 1
Demi Lovato 1

KAMPENS SPILLER:

Andreas Svart 5
Tim de Bolinovich 4
Nicklas van Dockhum 3
Christoffer Troldfod 2
Elliott Goulding 1
Jonas Elsbøl 1
Emil Gisleson 1
Demi Lovato 1

GNS. KARAKTER TOP 3:

Andreas Svart 7,46
Tim de Bolinovich 7,26
Elliott Goulding 7,24

FmFreaks FC SKADER:

Emil Gisleson 3-4 måneder

 

Superligaen - Jagten på United
Foråret del 1




SUPERLIGAEN

Første del af foråret er spillet, og det er blevet en blandet fornøjelse. Vi har igen haft svært ved, at ramme formen helt stabilt. I denne update er der spillet 6 kampe bl.a. en mod rivalerne fra United, og det der kommer endda 2 mere i næste update, der vil omhandle de 2 møder i pokalturneringen mellem de evige rivaler.

Vi lagde ud med en ret svær udekamp mod AaB, der lå 1 point over os på det tidspunkt. Vi var tidligere blevet skilt ad på hjemmebane af netop AaB og det er til dato stadig vores dårligste præstation i sæsonen. Men vi skulle jo bruge en sejr for, at hente United på første pladsen og selvfølgelig også for, at komme højere op i tabellen.

Det blev en ganske målrig kamp, med 5 mål og 3 skiftende føringer. Mikhail, Danton, Krimi, Elsbøl, Bjerring, Risom, Gisleson, Bonaducci, Goulding, Dockum og Svart var startelleveren til kampen, og det var angriberen i front, Svart, der havde kampens første store chance. Bonaducci spillede en god bold bagom forsvaret til Svart, der var alene med keeperen. Han havde god tid, men blev måske lidt for ivrig da han hamrede til kuglen og skuddet tog overliggeren. Efter 16 minutter havde AaB deres første gode tilbud, og det formåede de, i modsætning til os, at udnytte. Deres angriber gik ned i banen for, at modtage bolden og spillede derefter kuglen videre inden om Bjerring på venstre backen, der desværre slet ikke fulgte med. Bolden røg hen til en fri Paulo Henrique, der sikkert scorede med et placeret skud i det lange hjørne. I den sidste kamp mod AaB, var Josua John et stort problem for os, og 28 minutter var han igen på spil. Han brød igennem på venstresiden overfor Danton, hvorefter han slog et indlæg ind mod bagerste stolpe, hvor en AaB angriber headede bolden på overliggeren. Næste store chance tilfaldt os, og denne gang var vi heldigvis skarpe nok. Goulding brød igennem i højre side, og slog et indlæg ind til Bolinovich, der headede bolden på overliggeren, heldigt for os, røg bolden videre ud til van Dockum, der i en fri position kunne heade bolden i mål til 1-1. Bare 3 minutter senere var vi på pletten igen, og igen var Goulding involveret. Det var ellers et rimelig heldigt/tilfældigt mål. Bonaducci sendte et skud af sted fra kanten af feltet, men den ramte Goulding i ryggen og derefter en AaB mand i ryggen, og bolden røg tilbage til Goulding. Goulding tæmmede den, og spillede bolden tilbage til Bonaducci, der spillede den videre ind i feltet til Bolinovich, der hamrede til kuglen første gang. Nicolai Larsen i målet kunne kun parere og bolden røg ud til Goulding der nemt scorede i frit mål.

I starten af anden halvleg var det igen AaB's tur til, at score og igen var Josua John manden bag oplægget. Efter et hjørne fra John, fik han bolden tilbage og i 2. omgang sendte han et fladt indlæg ind til Henrique der ved forreste stolpe helt udækket kunne tage bolden ned og flugten den i kassen. Ondt blev til værre, for kun 5 minutter efter AaB udlignede, kom de foran. Det var på et slemt forsvarskoks fra vores side. Krimi gik frem til en rimelig harmløs bold, men han ramte Danton i ryggen og bolden røg bagud til Pourié. Krimi forsøgte hurtigt at rette sin fejl, og tacklede Pourié, men uheldigvis røg bolden hen til en ny AaB angriber, der nu var i en fri position i feltet og herfra bankede han bolden op i modsatte hjørne bag Mikhail. Efter AaB's 3-2 mål, skete der ikke skide meget. Vi forsøgte selvfølgelig at presse AaB, men det var først til sidst i kampen vi fik skabt noget. Cunego brød igennem på højre fløjen og slog et kvalificeret indlæg ind til Bolinovich, der headede bolden på overliggeren, og i anden omgang var han lige ved at komme frem til bolden, men blev tacklet i sidste øjeblik. Det blev desværre til et 3-2 nederlag, og da United samtidig vandt, var forspringet nu på 11 point mens vi stadig lå nummer 5. Udover resultat, fik vi også 2 skader til Svart og Elsbøl, så alt i alt en ret ringe kamp.

Næste kamp var hjemme mod Esbjerg, og her blev hele holdet skiftet, minus de 2 skadet spillere fra AaB kampen. Det gav umiddelbart en positiv virkning og Esbjerg skulle vise sig ikke, at blive den store udfordring. I første halvleg scorede vi 2 gange. Begge omkring en halv times spil. Det første mål var efter en flot solotur fra van Dockum. Keeperen tog den efterfølgende afslutning og bolden røg videre til bagerste område hvor Cunego stod helt udækket og gjorde det til 1-0. Målet til 2-0 kom for en gang skyld på hjørnespark. Tim var manden med sparket, og han sendte et veleksekveret hjørnespark af sted mod forreste område, hvor Demi kom løbende og pandede bolden i kassen. I anden halvleg kom Esbjerg på tavlen, hvor Mathi så noget uheldig ud i målet. Esbjerg havde en omstilling efter hjørne og det var Van Buren, der førte den frem. Han kom helt ind i feltet, og afsluttede fra en spids vinkel med et rimelig ufarligt skud, men Mathi fik ikke dækket af for det korte hjørne og så stod den 2-1. Esbjerg kom dog aldrig tættere på, og i det 83. minut slog vi sejren helt fast. Målet faldt efter en dødbold og lidt klumpspil i feltet, og her dukkede Bolinovich op og sendte bolden i mål til slutresultat 3-1. Forspringet til United var uændret efter kampen.

Næste modstander, var FCK på hjemmebane, og i vores save er det virkelig gået ned af bakke for dem på det seneste. Men alligevel er FCK FCK, så jeg regnede da med det blev en svær opgave. Det var ikke en kamp med helt vildt mange chancer, men dem vi fik, var vi skarpe på. FCK's farligste forsøg kom efter 6 minutter, hvor Cornelius slap igennem efter en god 1-2, men han afsluttede dårligt og Mathi greb ham ud. Bortset fra det forsøg, så man nærmest ikke mere til FCK rent offensivt. 4 minutter senere fik vi vores første rigtige chance og den udnyttede vi. Elliott Goulding var trukket ind i banen, og spillede bagefter en dyb bold ud til Troldfod, der afsluttede med det samme mod det lange hjørne uden chance for Wiland i målet. Troldfod var ikke færdig, og bare få minutter senere gjorde han det til 2-0. Det var efter et rigtig fint gennemspillet angreb, og til sidst var det Emil Gisleson, der fandt Troldfod inde i feltet med en god stikning. Vi havde rimelig styr på FCK kampen igennem, og vores føring var aldrig rigtig i farer. I anden halvleg fik vi endda udbygget føringen med en enkelt. Tim Bolinovich tog et indirekte frispark, som i første omgang endte hos Gisleson, der spillede den videre ind i feltet, hvor Risom stod og han afsluttede første gang med en placeret afslutning mod det lange hjørne langs jorden. Det blev velfortjent 3-0 sejr over et FCK hold, der virkelig ikke havde meget at komme med.

De 2 næste kampe forløb ikke helt som planlagt. Først var det ude mod Randers, der virkelig dominerede bolden kampen igennem. Vi skabte 3 halve chancer, de skabte 1 åben, så det var ikke den mest action fyldte kamp. Det var virkelig en kamp vi havde brug for, at vinde, men vi kunne altså bare ikke få spillet til, at flyde. Vi kom dog foran efter 31 minutters spil med van Dockum. Vinje, Bekker og van Dockum kombinerede godt rundt i trekanter på kanten af Randers felt, og til sidst endte den hos van Dockum, der sendte et kraftfuldt spark op i nærmeste hjørne uden chance for Randers keeperen. Selvom vi kom foran, hjalp det ikke på vores spil, og Randers blev ved med at have bolden, uden de selv blev super farlige. I anden halvleg, skabte de så den ene åbne chance og den tilfaldt Djiby Fall, der blev spillet fri efter en omstilling på et af vores hjørnespark. Hr. Appelquist var manden, der skulle redde os, men han tabte duellen til Fall, og så blev den skuffende 1-1.

Mens Randerskampen var skuffende, så var hjemmekampen mod FCM en skændsel. Vi havde ellers tidligere haft det godt mod FCM. 3 sejre ud af 3 mulige var det blevet til, men i denne kamp gik der et eller andet helt galt. Vi skabte ellers de chancer der skulle til, men skudstatistikken taler også sit eget tydelige sprog. 18 skud i alt, men kun ét skud indenfor rammen. Vi skabte 1 åben og 5 halve chancer, men vi kunne altså bare ikke ramme kassen. Meget skuffende. Utrolig nok scorede vi på det ene forsøg vi havde på kassen, og det var ved Bolinovich efter 42 minutter på oplæg af Troldfod. I anden halvleg begyndte det også, at gå galt i anden ende, og vi måtte indkassere hele 3 mål. FCM scorede efter 58, 68 og 87 minutter, det sidste på straffespark, hvor Mikhail flot tog forsøget, men returen røg ud til Juelsgård der scorede i anden omgang. Sikke en omgang. På daværende tidspunkt var vi 13 point bagud i forhold til United, som netop var modstanderen i næste kamp. Det kan vidst ikke undervurderes hvor vigtig den kamp bliver. Hvis vi taber er vi ude af mesterskabskampen for good, og selv hvis vi vinder er chancen meget lille.



Sidste udgave af "Battle Of The Freaks" i superligaen i denne sæson skulle spilles på vores hjemmebane, og som i måske husker, har hjemmeholdet i vores lokalopgør altid vundet, så det gav os naturligvis lidt mere tro på tingene. Der var masser af chancer i kampen, og som så ofte før, var det afgørende hvilken keeper, der havde den bedste dag. Vi lagde ud med den første chance i kampen, der kom efter 14 minutter efter et hjørnespark, hvor van Dockum var hurtig over en returbold, men hans forsøg gik snært over mål. Knap 60 sekunder efter van Dockums skud lå bolden i kassen. Svart vandt hovedstødsduellen på Hawkins udspark ret højt oppe på banen, og headede bolden ud til van Dockum på venstre fløjen. Van Dockum spillede den videre til Bonaducci, der tog et løb rundt om han og sendte ham ned mod baglinjen. Bonaducci trak ind i feltet, og rundede Warncke og Ulrick på vejen, hvorefter han ind til van Dockum, der var løbet ind i feltet, og han sendte med det samme en afslutning af sted mod nærmeste hjørne, hvor Hawkins hev en fantastisk redning frem. Bolden tog overliggeren og røg ud til Goulding, der stod og lurede på bagerste stolpe, og han kunne nemt prikke bolden i mål! Goulding er åbenbart en big-game player ; - ) Få minutter efter Uniteds første forsøg da Beckham jr. sendte et frispark på overliggeren. Efter 21 minutter kom Uniteds Egon Olsen helt fri af vores forsvar, efter han var blevet spillet fri af Mark Bjerring, men alene med Mikhail, evnede Olsen ikke at håndtere presset og han sendte en dårlig afslutning af sted som Mikhail klarede til hjørne. Lidt efter var United igen på spil, og igen var det kombinationen Bjerring-Olsen. Bjerring kom fri på venstre kanten og slog et indlæg ind til Olsen, der i en god position headede bolden i sidenettet. Næste store chance tilfaldt os, og der burde vi virkelig have kommet yderligere foran. Andreas Svart blev spillet fri af Goulding, og løb ned mod Hawkins og sendte et skud af sted mod de fjerne hjørne, men Hawkins var en sikker sidste skanse. Kort før pause, var Olsen igen på spil, og det var nærmest en tro kopi af hans seneste chance. Igen headede han et indlæg fra Bjerring i sidenettet i en ellers god position.

I anden halvleg skulle vi vente et kvarter, før der kom en stor chance, men den var til gengæld også stor. Elliott Goulding blev spillet fri ude i højre side af feltet, af Joakim Bekker og han nåede næsten helt ind i det lille felt, hvor han afsluttede, men hans afslutning var for kraftfuld og skuddet tog overliggeren. Der gik igen lidt længere før den næste store chance. Eller det var faktisk ikke en stor chance som sådan, men det var en mulighed der gav mål. Van Dockum havde en dødbold ude i venstre side, og slog den ind over. Ingen af vores spillere kunne umiddelbart nå den, og derfor gik Hawkins ud for, at gribe den. Heldigt for os, gik der sæbehandske i den, og normalt stabile Hawkins droppede i mål til 2-0 mens van Dockum blev noteret som målscorer. United havde ikke mange chancer i anden halvleg, og den næste gode mulighed kom også til os. Vi slog en god omstilling, og til sidst spillede Svart Goulding fri ude i højre side. Goulding var helt fri, men han blev for ivrig og afsluttede for tidligt selvom han havde tid nok, og resultatet blev Hawkins hev endnu en god redning frem. På det følgende hjørnespark fik Ulrick rørt bolden med hånden, og så blev der naturligvis dømt straffe. Alfredo Luigi Bonaducci gik op til 11-meter pletten, og sendte bolden i mål til højre for keeperen. Hawkins gik ellers den rigtig vej, men forsøget sad helt ude i siden, og Hawkins kunne simpelthen ikke nå den.

Det blev til en super 3-0 sejr, og selvom det måske var et mål for meget, var sejren fuldt fortjent, og vi er nu "kun" 10 point efter United, som vi jo nok må se i øjnene henter mesterskabet. Vi ligger pt. nummer 3 med 3 point op til AaB på andenpladsen.



UPDATENS FREAK

Jeg har roteret lidt mere i de sidste kampe end før, og derfor har de nomineret også haft mindre kampe at imponere i. I denne omgang af updatens freak, er der 3 freaks i spil.

Første mand er Tim de Bolinovich, der har spillet 3(1) kampe hvori han har lavet 2 mål og 3 assist samt blevet kampens spiller 1 gang. Hvis man regner Tims spilletid ud i minutter kontra mål/assist, har han lavet mål eller assist hvert 43. minut. Det må siges at være en rimelig imponerende statistik, og det er fedt at se Tim bidrager både med mål og assist. Jeg har for nylig ændret rollen til angriberen i taktikken, og umiddelbart virker det godt for Tim.

For 2. update i træk, er Elliott Goulding i spil til updatens spiller. Elliott har spillet 4(1) kampe, scoret 2 mål og lavet 2 assist. 1 af Elliotts mål var jo mod United, så det tæller selvfølgelig også en del op. Elliotts laver et mål eller assist hver 84,5 minut. Elliotts 2 bedste præstationer var mod FCK og United, så det tyder igen på at han præstere bedst i de store kampe.

Sidste mand er Elliotts fløjkollega Nicklas van Dockum. Nicklas har spillet 4 kampe med fuld spilletid og han har lavet 3 mål. Rigtig godt for en fløj, og hans snit er jo ikke så svært at regne ud 1 mål pr. 120 minutter. Nicklas scorede jo også mod United, og det tæller selvfølgelig også op ligesom hos Elliott.

Jeg kunne godt have lyst til, at give prisen til en af de 2 fløje, der har præsteret rigtig fint, men det er altså svært at komme uden om Bolinovich med den statistik han har for de 4 kampe han har deltaget i. Tim har i snit bidraget med 2 mål/assist pr. kamp i den her update og derfor vinder han updatens freak.




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #389: 06 Aug 2014, 01:39 »

Jeg regner med en update i løbet af onsdag.
Det er så svært at skrive om det seneste BotF opgør  Græder
Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010