home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 313 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks FC vs FmFreaks United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC vs FmFreaks United  (Læst 148290 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #225: 15 Jun 2014, 22:29 »

Så er der opdateret på forsiden med oversigt over updatesne fra de 2 hold Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #226: 18 Jun 2014, 20:43 »

Er der stemning for en midt-uge opdatering? Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #227: 18 Jun 2014, 20:50 »

Selvfølgelig er der det!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #228: 19 Jun 2014, 11:08 »

Jaaaaaaaaerrrr
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #229: 19 Jun 2014, 13:22 »



Kampene
Da jeg forlod jer sidst førte vi med 1 point ned til nærmeste forfølger, i en top der generelt var ret tæt blandt de 5 forreste. Det forblev tæt hele vejen igennem, men der var lige et hold, der var dét bedre end de andre.

17.Maj 2014 FC Helsingør (U)
Kampen mod Helsingør var selvfølgelig en vigtig en, idet vi skulle holde trit med de andre i toppen. Vi har generelt været bedst på udebane i denne sæson, så det var ikke overaskende for mig, at vi også satte os på denne kamp fra starten af. Forsvaret var stadig præget af skader idet 3 af vores 4 backs var ude. Derfor tog Demi sig af højre backen mens en ung regen tog sig af venstre backen. Spillet og evnen til at skabe chancer var der som sådan ikke noget i vejen med, men vi formåede ikke at omsætte chancerne til mål. Og når det ikke sker scorer modstanderen som regel, og efter 12 minutter kom vi bagud på hvad der ligner Helsingørs første chance. Vi kæmpede os tilbage og i første halvlegs overtid scorede Andreas Svart til 1-1. Måske spillerene var gået til pause rent mentalt, for bare 1 minut senere var vi bagud igen på et ganske udmærket langskud, og dette var vel Helsingørs anden reelle chance.

I anden halvleg var vi også bedst og skabte igen nogle fine chancer, bl.a. vores højre kanter, som begge var i spil, Eliott Goulding og Oliver Cunego havde begge en friløber hver, men desværre manglede begge skarpheden. Det kunne resten af holdet heller ikke, og vi måtte derfor tage til takke med et noget skuffende 1-2 nederlag. Det var 3. kamp uden sejr, og vi havde nu kun 1 point ned til nummer 2.

25.Maj 2014 Frem (H)
Vi var lige ved at starte helt helt forfærdelig mod Frem, som igen bare var en kamp der skulle vindes. Frem spillede sig nemlig frem til en åben chance efter bare 15 sekunder, og kun uskarphed fra angriberens side gjorde vi ikke kom bagud. Vi kom os over forskrækkelsen og satte os snart efter på kampen. Efter 27 minutter burde vi bestemt være kommet foran. Først var det Emil Gisleson, hvis skud blev blokeret efter en aflevering skråt tilbage fra van Dockum. Van Dockum fik samlet bolden op igen, spillet den tilbage til Kennedinho, der agerede venstre back i kampen, og han lagde et indlæg ind til de Bolinovich, der headede mod mål og tvang keeperen til en flot redning. Bolden kom tilbage til de Bolinovich, og imens lå keeperen stadig ned. Desværre for Bolinovich sparkede han det eneste sted han ikke skulle, og han ramte derfor målmanden. 3 kæmpe chancer blev brændt i den seance, men det varede heldigvis ikke ved.

Efter 51 minutter kom målet som vi havde presset på for at få igennem hele kampen og det var minsandten Tim de Bolinovich, der var på pletten. Det var efter et udmærket indlæg fra højre fløjen med Cunego som afsender. Vi begrænsede os til 1-0 og fik 3 vigtige point.

29.Maj 2014 Søllerød-Vedbæk (U)
Den stod på topopgør i 2. division Øst da nummer 2 fra Søllerød-Vedbæk tog imod topholdet fra FmFreaks FC. Vi havde på forhånd 2 point ned til Søllerød-Vedbæk og de nærmeste forfølgere, og dermed havde vi en gylden mulighed for at sætte os gevaldigt på første pladsen med 4 kampe igen. Mikhail, Demi Lovato, Elsbøl, Medina, Kennedinho, Risom, Gisleson, Bonaducci, Goulding, van Dockum og Svart udgjorde startelleveren og det var ikke den bedste start på kampen vi fik. Peter Madsen (ja den Peter Madsen) bragte Søllerød-Vedbæk foran efter kun 9 minutter efter lidt uopmærksomt forsvarsspil fra vores side. Det var en lidt chancefattig første halvleg, men jeg havde fornemmelsen af vi var fint med. Efter 38 minutter kom vi på 1-1 da en bold faldt ned i feltet efter et hjørnespark, og her stod van Dockum klar til, at hamrer den op i nettaget. I første halvlegs overtid var det lige ved vi kom på 1-2 da Goulding blev spillet helt fri ude i højre side, men han kunne ikke passer keeperen.

I anden halvleg kom der straks mere gang i målscoringen. Det var bare ikke os, der scorede først. Søllerød-Vedbæk scorede efter et indirekte frispark som var taget et godt stykke uden for feltet, og igen var det sløset opdækning der tillod en af deres spillere fik lov, at afslutte af 2 omgange, og i anden omgang sendte de bolden i nettet. På det tidspunkt var der spillet 66 minutter og vi skulle helt frem til det 80. minut før næste mål faldt i kampen. Et hjørnespark, som de Bolinovich tog sig af, blev i første omgang clearet ud til Cunego, der lige tog et par træk med bolden og spillede den tilbage ud til Bolinovich, der første gang ind over, og her fandt han Bonaducci der ligeledes flugtede bolden i kassen. Nu stod den 2-2, og nu kom der for alvor fart på målscoringen. Bare 2 minutter senere blev Gislson spillet fri i dybden, og fra en position lidt ude fra buen foran feltet, hamrede han til bolden og sendte den flot op i venstre hjørne. Nu var kampen vendt, men vi var ikke færdige med, at score. Cunego fik en returbold foran mål i 90. minut og han kunne nemt gøre det til 4-2. I overtiden fik Søllerød-Vedbæk endda lavet selvmål, og således vandt vi 2-5.

1.Juni 2014 Nordvest FC(H)
Kampen mod Nordvest var endnu en topkamp, denne gang nummer 1 mod nummer 3. Vi fik en fantastisk start på kampen. Efter bare 4 minutter lavede van Dockum en fin et-to kombination med de Bolinovich, der efterlod ham helt fri i feltet, og her havde han ingen problemer med, at passere keeperen. Første halvleg var rimelig chancefattig, men heldigvis var der flere mål i holdet i anden halvleg.

Det var de 2 kanter van Dockum og Cunego, der arbejdede sammen. Van Dockum med indlægget og Cunego med afslutningen med venstre benet efter en fin nedtagning. Nu var kampen nærmest lukket, men dagens keeper, Appelquist, syntes åbenbart kampen manglede noget spænding. Han skulle til at lave et udspark, helt upresset, men det forhindrede ham ikke i at sende et fesent fladt udspark afsted som røg direkte i fødderne på en Nordvest spiller. De var faktisk 2 spillere helt frie, og ham der modtog bolden tog et par træk med den og spillede den videre til Thomas Jensen som scorede på en fin førstegangsafslutni ng. Heldigvis resulterede det ikke i et Nordvest pres, og i stedet var det os, der kunne lukke kampen få minutter senere. Thomas Hejbøll havde bolden på vores bane halvdel, og som en anden Pirlo slog han en fremragende aflevering bagom Nordvests forsvar til en fremadstormende Cunego, der havde taget dybdeløbet. Han tog bolden fint ned og fra en relativ spids vinkel sendte han bolden op i det modsatte hjørne. 3-1 og det blev også kampens slutresultat.

8.Juni 2014 Avarta(H)
Der er egentlig ikke det helt store at sige om denne kamp. Det var en kamp der skulle vindes, fordi vi simpelthen er et bedre hold end Avarta, men spillet flød bare ikke, og i stedet blev det til en stor kortfest fra vores side. Avarta kom foran på et straffespark efter 5 minutter, hvor Appelquist ellers gik til den rigtige side. Nå men tilbage med det med kortene. I første halvleg skaffede vi os selv 5 gule kort, og det forsatte i anden halvleg med 4 mere.

Tim de Bolinovich var den stolte indehaver af 2 gule kort, og så måtte han tidligt i bad. Vi spillede de sidste 20 minutter uden angriber, men det lykkedes os sgu, at score et mål alligevel. Bekker tog et fremragende løb i dybden og det så van Dockum, der fandt ham med en flot aflevering. Bekker tog bolden ned, tog et træk forbi keeperen og kunne let scorer i det tomme mål. 1-1 blev til det, og det var egentlig okay når man tænker på præstationen.

Nu var forspringet på 3 point ned til nærmeste forfølger fra GVI, og med 2 kampe igen burde 3 point være nok.

14.Juni 2014 B 1908(U)
Det var top mod bund, og som forventet satte vi os sikkert på kampen. Vi kom foran ved en sjælden målscorer, nemlig Medina Hansen som opfangede en returbold efter et hjørnespark. Et kvarter senere kom vi foran 2-0 efter et fint gennemspillet angreb. Gisleson til Bonaducci til Svart, der sendte bolden op i venstre hjørne med en flot afslutning.

Chancer var der nok af, og i anden halvleg scorede vi på endnu en. Denne gang var det Cunego, der lavede en flot tværaflevering til Troldfod (der endelig var blevet klar efter skade), og han fejrede sin retur med at omsætte chancen til mål. Vi fik en sikker 3-0 sejr og de øvrige resultater gjorde vi blev mestre efter dagens kamp!

21.Juni 2014 Vanløse(H)
Sæsonens sidste kamp mod Vanløse var jo reelt en kamp uden betydning, men vi sluttede af på hjemmebane, så vi kunne i det mindste slutte godt af overfor vores publikum. Der er ikke det store at sige til kampen, men vi fik da sluttet godt af, og især en mand var skarp. Tim de Bolinovich var kampens enlige angriber, og han var ikke kommet for, at danse, nej han var kommet for at score mål. Efter 25 minutter satte han hovedet på et indlæg fra Troldfod, og dirigerede bolden ind bag keeperen ved forreste stolpe. 6 minutter senere fik vi tildelt et straffespark, og her trådte de Bolinovich op, og tog sig sikkert af sagerne.

Tim var ikke færdig med at brillierer, og i anden halvleg viste han sig minsandten også frem som frisparksskytte. Det var lige på kanten af feltet og herfra sendte han et fornemt skud op i venstre hjørne uden chance for målmanden. Flere mål var der ikke i kampen og vi sluttede dermed sæsonen fornemt af.

Det blev til 61 point i alt og vi havde 6 point ned til hele 3 hold. Vi scorede 54 gange i 30 kampe, hvilket jo ikke er særlig meget, men som tidligere nævnt har det også været forsvaret som har været den helt store styrke. Vi lukkede 20 mål ind i 30 kampe, og det er et helt okay snit i min optik.



Updatens Freak

I denne omgang af "Updatens Freak" er der 3 freaks i spil til prisen. Nicklas van Dockum, Tim de Bolinovich og Oliver Cunego. De har hver især præsteret rigtig fint i de sidste 7 kampe, så det har været svær at vælge en frem for de andre. Til sidst kom det ned til Tim de Bolinovich og Oliver Cunego. Tim har lavet 4 mål og 2 assist i 4(2) kampe og havde et snit på 7,7. Oliver har lavet 3 mål og 3 assist i 4(1) kampe med et snit på 7,48. De har jo præsteret stort set ens, men jeg vurdere alligevel det er mere imponerende af en fløj at score 3 mål. Samtidig har Oliver haft store skadesproblemer, så noget anerkendelse efter at have vendt så flot tilbage.

Updatens Freak går derfor til Oliver Cunego  Thumbs Up

Updatens mål

Vi har 3 kandidater til updatens mål.

Den første er Tim de Bolinovich's flotte frisparksscoring til 0-3 mod Vanløse.

Den anden er Cunegos flotte scoring fra en spids vinkel mod Nordvest FC efter han var blevet spillet flot fri af Thomas Hejbøll.

Sidst kandidat er Emil Gislesons kasse til 3-2 i topkampen mod Søllerød-Vedbæk.

Alle 3 er flotte scoringer, men der var selvfølgelig en der lige stak lidt mere ud end de andre. Emil Gislesons kasse mod Søllerød-Vedbæk var ikke alene en flot scoring, men den var også uhyre vigtig, og den sikrede os vores afgørende føring i ligaen.



Statistik
Topscorer

1. Andreas Svart 11 mål   
2. Tim de Bolinovich 8 mål
3. Emil Gisleson 7 mål

Assist

1. Alfredo Luigi Bonaducci, Nicklas van Dockum og Tim de Bolinovich  6 assist
2. Christoffer Troldfod 5 assist
3. Kennedinho, Frederik Schröter, Oliver Cunego, Andreas Svart og Emil Gisleson 4 assist

Kampens spiller

1. Andreas Svart, Alfredo Luigi Bonaducci og Emil Gisleson 3
2. Jens Risom, Medina Hansen og Frederik Schröter 2
3. Joakim Bekker, Christoffer Troldfod, Oliver Cunego, Tim de Bolinovich, Demi Lovato og Nicklas van Dockhum 1

Gns. karakter

1. Alfredo Luigi Bonaducci 7,15
2. Emil Gisleson 7,03
3. Joakim Bekker 6,99

KOMPLET SPILLERSTATISTIK 1
KOMPLET SPILLERSTATISTIK 2


Jeg har prøvet at give jer alle nogenlunde lige meget spilletid, men som i kan se er det ikke helt lykkes. Det skyldes primært de mange, mange skader der har været, men nogle gange var det simpelthen også været af nød, at jeg valgte at spille med de bedste, så vi kunne vinde kampene og sikre oprykning. I næste update vil der være en komplet spillergennemgang af alle på holdet, hvor jeg se på hvor meget i har spillet, scoret osv. Samtidig vil i også få et nyt SS af jeres spiller, så vi kan se hvor meget i har udviklet jer over det sidste år Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #230: 19 Jun 2014, 13:25 »

Total stramt at Remy Danton, har været så meget skadet Skuffet
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #231: 19 Jun 2014, 13:57 »

Tillykke med oprykningen. Det er store ting i vente for holdet i de kommende sæsoner.
Jeg er rigtig godt tilfreds med at have fået 18 kampe fra start ud af 30 kampe.
Glæder mig helt vildt til næste opdate
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #232: 19 Jun 2014, 21:24 »

Lidt tekniske problemer, men der kommer en FmFreaks United opdatering i løbet af et par timer.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #233: 19 Jun 2014, 21:32 »

Fuck VM nu er min aften for alvor reddet Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #234: 19 Jun 2014, 22:34 »

Fuck VM nu er min aften for alvor reddet Opstemt
Uden tvivl min yndlingskommentar på fmfreaks! Smiley
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #235: 19 Jun 2014, 22:45 »

God update Crazy, og godt gået med oprykningen.  Thumbs Up
Glæder mig til den næste, selvom min spiller nok ikke har udviklet sig særlig meget.  Skuffet

Sorry men må lige komme med endnu en request: kan det lade sig gøre at du laver en ekstra kolonne med vores positioner? Det ville være en stor hjælp for at kunne sammenligne spillerne med deres direkte modstander...
Logged

Veni, vidi, vici

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #236: 20 Jun 2014, 00:08 »

God update Crazy, og godt gået med oprykningen.  Thumbs Up
Glæder mig til den næste, selvom min spiller nok ikke har udviklet sig særlig meget.  Skuffet

Sorry men må lige komme med endnu en request: kan det lade sig gøre at du laver en ekstra kolonne med vores positioner? Det ville være en stor hjælp for at kunne sammenligne spillerne med deres direkte modstander...

Jo tak skal du have Birkedahl Smiley

Det helt fint med requests Smiley Men mener du i forhold til trupgennemgangen i næste update når du tænker på du vil have jeres positioner med? For i vil jo som sagt alle blive gennemgået i næste update, og så kan man jo sagtens sammenligne med sine direkte konkurrenter Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #237: 20 Jun 2014, 00:31 »

Kommer der noget fra United i aften ? Smiley - rejser til Tyrkiet i nat så kunne godt bruge lidt let læsning inden til at holde mig vågen ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #238: 20 Jun 2014, 00:35 »

Men mener du i forhold til trupgennemgangen i næste update når du tænker på du vil have jeres positioner med?
Jeg mente ved den komplette spillerstatistik, som du lige har lavet. Du har en kolonne hvor der står OMH ved mig og U ved Cunego. Nu ved jeg godt at han er min direkte modstander til den plads. Det kunne være fedt hvis der var en ekstra kolonne som viste positioner vi kan spille.
Logged

Veni, vidi, vici

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United
« Svar #239: 20 Jun 2014, 00:44 »

Jeg mente ved den komplette spillerstatistik, som du lige har lavet. Du har en kolonne hvor der står OMH ved mig og U ved Cunego. Nu ved jeg godt at han er min direkte modstander til den plads. Det kunne være fedt hvis der var en ekstra kolonne som viste positioner vi kan spille.

Ah okay, jo det kommer med næste gang Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010