home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  forsvaret sejler rundt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: forsvaret sejler rundt  (Læst 4285 gange)
messifan10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
forsvaret sejler rundt
« : 11 Maj 2014, 07:39 »

hejsa,jeg er ny herinde.
Jeg spiller med barcelona,men synes altså mit forsvar er som i virkeligheden,jeg har pique og hummels og david luis
som CB men de giver alt for maget væk og deres opdækning er helt i skoven.Jeg spiller med tætttere opdækning men det fatter de åbenbart ikke,jeg har gjort som i virkeligheden at skuppe forsvaret op,men intet virker.Er der nogen af jer der har nogle gode råd til hvordan man for sit forsvar til dække bedre op.Oå forhånd tak
Logged

Zsolt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: forsvaret sejler rundt
« Svar #1: 12 Maj 2014, 08:26 »

Det er umiddelbart svært at sige, men du kan starte med at gøre dem til "begrænsede" forsvarsspillere og sørge for, de ikke har meget kreativ frihed. Husk på at spiller du med mandsopdækning, så kan de nemt "sejle rundt", som du skriver, da de jo følger deres direkte mand. Du kan evt. prøve at spille med zoneopdækning i nogle kampe og se om, det har en bedre effekt.
Logged

FM-blogger på Managers.dk

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: forsvaret sejler rundt
« Svar #2: 12 Maj 2014, 09:22 »

Han er Barcelona, ikke Chelsea. Forsvarspillerne skal IKKE være begrænsede, nærmere boldspillene.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: forsvaret sejler rundt
« Svar #3: 12 Maj 2014, 10:29 »

hejsa,jeg er ny herinde.
Jeg spiller med barcelona,men synes altså mit forsvar er som i virkeligheden,jeg har pique og hummels og david luis
som CB men de giver alt for maget væk og deres opdækning er helt i skoven.Jeg spiller med tætttere opdækning men det fatter de åbenbart ikke,jeg har gjort som i virkeligheden at skuppe forsvaret op,men intet virker.Er der nogen af jer der har nogle gode råd til hvordan man for sit forsvar til dække bedre op.Oå forhånd tak


I mit spil med Barcelona har jeg Piqué og Bartra i midterforsvaret, hvor Piqué bliver spillet i rollen 'Boldspillende forsvarsspiller - Stopper' mens Bartra spilles i samme rolle, men i stedet for Stopper er han på Opbakning. Eller er det Opdækning det hedder på dansk? Det der hedder Cover i den engelske udgave i hvert fald. I de større kampe har jeg mine backs som Fullback - Support i stedet for Complete Wing Back - Attack, som de ellers er på i de lidt mindre og lettere kampe. Derudover har jeg Busquets liggende foran forsvaret i en rolle som enten Regista - Support eller Half Back - Defend, igen afhængigt af kampens størrelse.

I forhold til holdindstruktioner, ville jeg umiddelbart fraråde dig at bede dem op at skubbe højt op. Især hvis du spiller med Piqué og Hummels samtidig. De er begge langsomme, så hvis du beder dem om at skubbe op, vil jeg gætte på at det er meget let for modstanderen at sende sine angribere i dybden. Selvom de begge to ganske vidst er høje og er gode i både forudseenhed og positionering, så synes jeg det er lidt af et sats at bede dem om at skubbe op. I stedet bør du nok bede dem om at stå dybere. Derudover bør man under spillerinstruktione r bede begge centerbacks om at spille med korte afleveringer. Eventuelt også færre risikable pasninger, hvis det altså er en mulighed (jeg har ikke lige FM at rådføre mig med).

Det er umiddelbart hvad jeg ville mene i forhold til Barcelona, baseret på mine egne erfaringer i spillet. Det hele er skrevet lige off the top of my head, så det kan ikke udelukkes at jeg skøjter lidt rundt i forhold til rollernes navne og hvad instruktionerne helt præcist hedder i spillet.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Zsolt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: forsvaret sejler rundt
« Svar #4: 12 Maj 2014, 16:04 »

Han er Barcelona, ikke Chelsea. Forsvarspillerne skal IKKE være begrænsede, nærmere boldspillene.

Enig, men hvis talentet ikke rækker til det, så må man simplificere tingene. Nogle tiltag kan selvfølgelig være for vidtgående end andre. Det må han selv vurdere Smiley
Logged

FM-blogger på Managers.dk

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010