home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bradleys Bettingeventyr
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Bradleys Bettingeventyr  (Læst 22070 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #45: 16 Maj 2014, 18:16 »

Du er seriøst den bedste. Jeg må sige, at jeg overvejer det her meget til slutrunden. Må jeg spørge, hvor man gange du kan ramme forbi, inden du ikke har mere?
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #46: 16 Maj 2014, 18:27 »

Det må du da - og det har du faktisk allerede gjort tidligere crazy

Jeg KAN gå de der 14 kampe uden gevinst, men tvivler på jeg tager den så langt. Det i al fald det, jeg har sat af til projektet her, men kan godt være, jeg får kolde ben før det, hvis jeg har tabt en 10-11 stykker.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #47: 16 Maj 2014, 18:29 »

Det må du da - og det har du faktisk allerede gjort tidligere crazy


LOL
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #48: 16 Maj 2014, 18:56 »

SPIL 12: X I UC DUBLIN-ST. PATRICKS – 5.25 HOS BET365 (1 UNIT)
Sekvensen starter forfra pga. Vejle. Dejlige Vejle. Jeg har altid været lidt vild med Vejle. Det betyder også, at vi er tilbage ved 1 unit, og her tillader jeg mig lige at satse lidt. Det drejer sig om et X mellem et af bundholdene i Irland, UC Dublin, mod topholdet St. Patricks.

Det skyldes primært, at St. Patricks er bedst på hjemmebane (5-1-1), mens de har vist en lille tendens til at være mere tilfredse med et enkelt point på udebane (2-3-0). Det er klart, at de søger sejren mod et bundhold som UC Dublin, og selvfølgelig er de favoritter til at tage sejren, men jeg synes odds 5,25 virker lidt højt (det meste af markedet er også omkring odds 5 på et X her).

UC Dublin har en sølle 2-1-3-stime på hjemmebane, så det er ikke fordi, de er så skræmmende. Umiddelbart har de ikke rigtigt styr på forsvaret, så det kan såmænd godt ske, at de får ørerne i maskinen mod St. Patricks, men jeg synes simpelthen at odds 5,25 frister, når UC Dublin formentligt vil stille sig tilfreds med et X.

SPIL 13: X I LIMERICK-DUNDALK – 4.00 HOS LADBROKES (1 UNIT)
Det andet 1 unit-spil bliver i samme liga. Limerick er placeret under nedrykningsstregen, mens Dundalk er nummer tre. Det er dog værd at bemærke, at Limerick faktisk har en ret solid defensiv (11 mål imod i 11 kampe), og mon ikke deres gameplan er at spille meget defensivt?

Dundalk er et offensivt indstillet hold, har jeg ladet mig fortælle. Med en sejr kan de rykke op på førstepladsen, så det er ikke et ringe hold, der besøger Limerick, og som udgangspunkt er de favoritter – men jeg tillader mig at satse med disse to spil.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #49: 16 Maj 2014, 23:21 »

SPIL 14: X I ALL BOYS-BELGRANO – ODDS 3,00 HOS BET365 (1 UNIT)
Spil nummer 12 gik hjem, og det betød at odds 5,25 kom i hus. Det er systemets hidtil største odds, så det er jo helt fint.

Næste spil går på den argentinske Torneo Final. Her må man ikke blive snydt – det er ikke en finale. Det er nemlig to bundhold i form af All Boys (nr. 20) og Belgrano (Nr. 15). Det, der lokker mig lidt her, er at Belgrano er VERDENSMESTRE i at spille uafgjort. 3-10-5 hedder deres record her, mens All Boys lige har vendt lidt rundt på tallene i en flot 3-5-10.

Det er klart, at Belgrano går på banen med alle ønsker om at vinde denne kamp, fordi de møder et bundhold, og fordi de simpelthen bare er et bedre hold. Jeg forestiller mig, at All Boys vil gå lidt defensivt til værks, hvilket deres hjemmestatistik også afslører (7-9 i mål). Odds 3 er ikke meget, men det er dog over min. kravene i systemet, så det bliver nattens spil.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #50: 16 Maj 2014, 23:25 »

LOL

I det hele taget tror jeg dog ikke, at det er en dum idé til slutrunden. De fleste kampe er indrettet således, at man kan nå at placere et spil på hver enkelt af dem.

Jeg mener, at jeg i forbindelse med systemet læste, at det som oftest var "testet" på VM-slutrunder, og at der næsten altid kom så mange X'er, at det gav overskud, hvis man bare havde spillet helt X-blindt på hver kamp.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #51: 17 Maj 2014, 08:13 »

SPIL 15: X I FC BARCELONA-ATLETICO MADRID – 3.80 HOS BET365 (1 UNIT)
Barcelona og Atletico Madrid er i en direkte duel om det spanske mesterskab. Det er cirka opgør nummer 400 i denne sæson mellem Barcelona og Atleti og kun én gang er der kommet en vinder:

21. august: Atleti 1-1 Barca
28. august: Barcelona 0-0 Atleti
11. januar: Atleti 0-0 Barca
1. april: Barca 1-1 Atleti
9. april: Atleti 1-0 Barca

Barcelona skal frem og vinde kampen, men de har formået at score lige præcis ét mål mod Atletico Madrid i to hjemmekampe indtil videre i denne sæson. Atletico Madrid er et fantastisk hold til at forsvare sig – Miranda, Godin og Courtois har været nogle klipper, samtidigt med at Diego Simeone har lukket Messi helt ned indtil videre i denne sæson.

Barcelona har måske et bedre hold på papiret, og de har større erfaring i mesterskabskampen end Atletico Madrid (som mange har ventet på ville gå ned hele året), men Diego Simeone har virkelig fået skabt et solidt hold her i Atleti, hvor alle kæmper for hinanden. De kommer til Barcelona med ro på organisationen (mens Barcas uge har handlet om at sige farvel til Puyol, nogle historier om Valdes og Messis langvarige kontraktforlængelse), og de kan sagtens nøjes med et X – det vil gøre dem til mestre.

Jeg hepper som en gal på Barcelona, men i fem opgør har man endnu ikke slået dem – jeg synes faktisk, at et X her er ret flot betalt, og nu ved jeg endelig noget om de hold, jeg kigger på!
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #52: 17 Maj 2014, 21:12 »

15 spil og en TBP på 202 %. Det må siges at være ret godkendt - også selvom det gik udover mine drenge denne gang.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #53: 17 Maj 2014, 21:16 »

Imponerende TBP indtil videre. Derudover er det meget sjovt at følge med i. Det er dog noget sjovere, når man selv kender noget til holdene.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #54: 18 Maj 2014, 00:18 »

Det kører sgu egentlig meget godt. Du rammer krydser, som var det en leg. Det er det måske? Leger du, JosepGuardiola?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #55: 18 Maj 2014, 00:20 »

Jeg vil sige, at den her kamp havde jeg en ret god fornemmelse for at den ville ende X. Jeg synes, mange ting pegede på det. Mange af de andre er lidt tilfældige, selvom jeg dog laver lidt research. Måske er der bare noget om at X er sat forkert hos bookierne? Måske er det bare varians. Det er det nok.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #56: 18 Maj 2014, 00:31 »

Jeg vil sige, at den her kamp havde jeg en ret god fornemmelse for at den ville ende X. Jeg synes, mange ting pegede på det. Mange af de andre er lidt tilfældige, selvom jeg dog laver lidt research. Måske er der bare noget om at X er sat forkert hos bookierne? Måske er det bare varians. Det er det nok.
Du svarede ikke på mit spørgsmål: Leger du, JosepGuardiola?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #57: 18 Maj 2014, 00:58 »

SPIL 16: X I ALMERIA-ATHLETIC BILBAO – 3.50 HOS LADBROKES (1 UNIT)
Der er egentligt ikke den store baggrund til det her spil. Jeg synes bare, at odds 3,50 virker alt, alt for højt. Jeg tager formentligt fejl, fordi hele markedet er uenig med mig, men odds 3,5 på et hold, der redder deres numse med blot ét point – det virker for højt.

Bilbao har nemlig ikke noget at spille for. Uanset om de vinder eller taber er de sikre på fjerdepladsen. Samtidigt slutter de ikke af på hjemmebane, og skal således ikke imponere et hjemmepublikum. Det eneste der er på spil for dem, er deres egen ære.

Almeria kan sagtens ende med at vinde denne kamp, men som nævnt er et X rigeligt for dem – så er de sikrede. Der er nemlig lige nu tre point ned til Osasuna (og to hold mellem dem), så nedrykning virker i sig selv ret usandsynligt.

En pointdeling virker som noget alle holdene ville være glade for.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #58: 18 Maj 2014, 20:02 »

Jeg har lade mig inspirere og lagde ud med Barcelona X i går, hvilket blev fulgt op af et X i den tyske pokalfinale. I dag ramte jeg X'et på Farum Park, men jeg kan vel næppe blive ved med at ramme. X i Fiorentina - Torino er spillet til i aften.

Fedt projekt, keep it up.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #59: 18 Maj 2014, 20:26 »

Jeg har lade mig inspirere og lagde ud med Barcelona X i går, hvilket blev fulgt op af et X i den tyske pokalfinale. I dag ramte jeg X'et på Farum Park, men jeg kan vel næppe blive ved med at ramme. X i Fiorentina - Torino er spillet til i aften.

Fedt projekt, keep it up.

 Thumbs Up Det lyder godt!

Den spanske kamp endte X, og så røg min TBP op på 209,05 %. Jeg har ikke lige nogle spil i kikkerten nu her.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010