home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Atalanta Bergamo..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Atalanta Bergamo..  (Læst 7509 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #15: 07 Jul 2014, 14:40 »

Nu gør jeg det ikke lige så godt som dig, men har heller ikke oplevet noget interesse for mine spillere. Bonaventure er fast mand på det italienske landshold og han var da også eftertragtet af Monaco, men de bød aldrig. Den eneste der rigtig er eftertragtet er Carlos Carmona, hvilket er mærkeligt da han gang efter gang spiller elendigt. Flere klubber har vist interresse i ham, men ingen gider at byde hans værdi. De eneste bud jeg får, er en masse deleje bud på mine ungdomsspillere.

Btw, hvordan er din taktik? Virkelig imponerende resultater. Kunne godt bruge nogle fifs, har lidt problemer her i anden sæson.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #16: 07 Jul 2014, 14:50 »

Jeg startede ud med en 4-4-1-1 kontra og flydende. Senere til en 4-1-2-2-1 eller 4-5-1 med defensiv midtbane og offensive fløje.


Men altså det der har givet mig den bedste kontinuitet og resultater er en simpel 4-3-1-2. 3 mands midtbane centralt, 2 i suppert og en 1 defensivt. Det er møgkedeligt, men den virker altså for mig:)
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #17: 07 Jul 2014, 19:07 »

Nu har jeg spillet endnu en sæson færdig med Atalanta. Den gik ikke lige så godt som den første, da løb ind i problemer med takttikken. Kom dog tilbage i løbet af sæsonen og sluttede på en ottende plads. I Europe League røg vi ud i gruppespillet, da jeg stillede med reserve, da vi på daværende tidspunkt lå med i nedrykningskampen, så jeg satsede på ligaen. I cuppen røg vi ud til Roma i kvartfinalen. Til næste sæson har jeg lavet følgende transfers:

Ind:
Simone Zaza - 15 mil
Daniel Rugani - 50 mil
Gael Kakuta - Fri
Angelo Palombo - 1,45 mil
Simone Pedion - 4,5 mil
Vid Belec - 3 mil

Ud:
Moussa Kone - 5 mil
German Denis - Fri
Maxi Moralez - Fri
Simone Colombi - 20 mil
Emanuele Saugher - 10 mil

Zaza blev sidste sæson den anden mest scorende spiller i Europe, så vil mene han er lidt af et scoop. Håber han kan bomber for mig, og erstatte Denis som var garant for 15+ mål hver sæson. Han var dog gammel og gad ikke forlænge med ham. Moralez blev sat af af Baselli, så ham kommer jeg ikke til at savne. Kone var for dårlig og er blevet erstattet af en ungdomsspillere. Har hevet tre op fra ungdomsholdet, som er fantastik. Akos Kecskes, Tiziano Tulissi og Humag Tariq er hevet op og skal alle være backupspillere her i første sæson. Har store forventninger til alle, som har potentiale til 4,5 stjerne. Havde store problemer sidste sæson på den defensive midtbane. Unge Pugliese var den der gjorde det bedst, derfor har jeg hentet Palombo ind som regner med starter. Mener ikke Pugliese er god nok til at være starter. Han skal dog nok få en del kampe. Har også brug for rutine på mit unge hold, også derfor jeg har henter Padion, som skal være backup. Er ked af at miste Colombi, men han var utilfreds og fik forhandlet 50% i videre salg, så håber han kan indbringe en skilling i fremtiden.
« Seneste Redigering: 07 Jul 2014, 19:09 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #18: 11 Jul 2014, 23:23 »

Endnu en sæson færdig spillet. Det blev til en femte plads. Var et sølle point fra fjerde pladsen, så det var lidt synd. Glæder mig til at komme ud i europa igen. Kan forhåbentlig gøre en bedre figur en sidste gang. Milosevic var endnu engang den bedste spiller på holdet. Zaza scorede "kun" 16 mål så er lidt skuffet. Scorede generelt ikke mange mål. Går også fra en defensiv 4-4-1-1 til 4-2-3-1 i håb om at bedre kunne dominere kampene i den kommende sæson. Palombo var en nødløsning og var elendig hele sæsonen. Har virkelig problemer på denne plads. Solgte også Bonaventure for 190 mil til PSG. Hentede Candreva ind som erstatning. Han spillede udemærket. Nogenlunde på samme niveau som Bonaventure, så jeg er tilfreds. Købte også Candreva for kun 40, så fik tjent en sjat penge. Til den nye sæson har jeg købt følgende spillere:

Angel Correa - 15 mil
Bogdan Stancu - Fri
Ariel Borysiuk - 40

Håber Borysiuk kan være løsningen på midtbane problemet. Angel Correa går direkte ind og erstatte Baselli som jeg ikke mener er god nok længere til at være starter, men i stedet en super backup. Stancu skal være anden angriber. Har brug for en anden angriber som scorer. Stancu er dog også lidt af et nostalgi køb fra min siden.. :-)

Udover det har jeg hentet nogle regen, som jeg gør hver sæson. Truppen ser således sådan ud nu:
« Seneste Redigering: 11 Jul 2014, 23:26 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #19: 11 Jul 2014, 23:35 »

Fik lige en et kæmpe scoop! Stefen Jovetic er blevet hentet for 75 mil! Går direkte ind og smider Zaza på bænken. Skal nok blive godt!
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #20: 14 Jul 2014, 15:59 »

Endnu en sæson færdig spillet og det blev en okay en. Ligaen gik ikke så godt. Vi startede godt og lå i starten nummer et, men kamprogrammet fuckede os op. Først tre udekampe for derefter at mød Inter, Roma, Milan, Juventus og Fiorentina(Fiorentina er det bedste hold i Italien i mit spil, vundet Seria A år i træk). Dette gjorde at vi røg langt ned i tabbellen hvor vi rodede rundt det meste af sæsonen. Vi kom dog tilbage og sluttede på en syvende plads, hvilket er godkendt. Ligaen var virkelig tæt i år. I Europe League gik vi sikkert videre for gruppespillet og i første runde slog vi Bursasport ud. I anden runde røg vi ud 1-0 til CKSA Moscow. Den helt store succes kom i den italienske cup, hvor vi gik hele vejen. Udinese blev slået 2-1 i finalen og jeg kunne vinde mit første trofæ med Atalanta. Sejren gør at vi også for anden år er i Europe League.

Til spillerene, viste Jovetic sig at være udemærket. 20 mål blev det til i 40 kampe. Sæsonen helt store stjerne var Angel Correa. Han slog rekorden for flest assist og flest gange kampens spiller. 14 mål og 22 assist blev det til. Købte ham for 15 og han er nu 132 mil værd og er lige kommet på det argentinske landshold. Så er meget tilfreds med det køb. Af triste nyheder, så er Candreva skadet i ni måneder. Han startede ellers rigtig godt men en del mål. Heldigvis har vores backup regen Alex steppet op og spillet på et ligeså højt niveau. Tulissi banker efterhånden også på til en startplads. Han har efterhånden overhalet Cigarini. Belluschi er også blevet italiensk landsholdspillet og er sammen Milosevic et klasse markker par i forsvaret. Murru er også inde omkring landsholdet, men har ikke fået debut endnu.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #21: 14 Jul 2014, 17:18 »

Så er transfervinduet overstået. Jeg har lavet følgende handler:

Ind:
Ladislav Krejci - Fri
Riccardo Fiamozzi - 15 mil
Mattia Perin - Fri
Leandro Dominguez - Fri (regen)
Malick Ba - 30 mil (regen)

Ud:
Gael Kakuta - 17 mil
Daniele Baselli - 15 mil
Vid Belec - Fri
Giuseppe Belluschi - 200 mil
Alberto Almici
Constantin Nica - 70 mil

Er selv godt tilfreds. Gratis og billige spillere som forstærker holdet. Er ked af at miste Belluschi da han spillede en virkelig god sæson, men 200 mil var for godt til at afslå.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2014, 17:43 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #22: 15 Jul 2014, 15:12 »

Skader har fuldstændig ødelagt Candreva så der var behov for en ny højrefløj. Det blev mit hidtil dyreste køb, 100 mil måtte jeg af med for ham her:


Desuden har jeg til den modsatte fløj sikret med dette talent gratis. Regner med han erstatter Kostic.


Så burde fløjene være dækket de næste mange år. :-)
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #23: 16 Jul 2014, 17:48 »

Endnu en sæson færdig spillet og hvilken en! Jeg sikrede mig klubbens hidtil højeste placering, da det endelig lykkedes mig at kvalificere mig til Champions League. Vi sluttede på anden pladsen med 70, fem fra Inter på førstepladsen. Sæsonens bedste spiller var igen Angel Correa. Den mand er fantastik. Score så mange mål og laver mange assist. De andre indkøb gjorde det også godt. Ba var solid i forsvaret, desværre er han blevet skadet i fem måneder, men Rugani har taget fint over. Krejci var et bæst på fløjen og blev Serie A's bedste udenlandske spiller. Horvat var også rigtig god på modsatte fløj og efter lidt hjemve var han rigtig stærk og satte Alex på plads. Jovetic blev endnu engang topscorer i klubben med 20 mål. Dog scorer mine reserve angribere aldrig.. Det er ved at blive lidt af et problem. Ved ikke rigtig hvor jeg skal forstærker holdet til den kommende sæson. Vi har rigtig stærke spillere på alle pladser og tror for at vi skal komme et niveau højere op, så skal spillerne bare udvikler sig. Tror på dette hold kan blive Serie A vinder i fremtiden.
« Seneste Redigering: 16 Jul 2014, 18:13 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #24: 17 Jul 2014, 14:26 »

Transfers til den nye sæson:


Dominquez skader i 9 måneder så jeg hentede Hassan. Han skal trænes i indlæg, ellers er han meget god. Alexey Tolkachev hentede jeg i nedrykket Lazio. Han skal bare være backup. Resten er til ungdomsholdet. Desuden regner jeg med i året er hvor Tullissi slår igennem. Han har udviklet sig virkelig godt:

Han skal kæmpe med Benassi om et startplads. Tullissi har dog været fremregnede her i starten og er en trussel på frispark, så tror han starter.

I CL endte vi i gruppe med Dortmund, Aletico og Bate. Bestyrelsen forventer vi går videre, så det bliver svært.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #25: 17 Jul 2014, 17:39 »

Efter min seneste sæson havde bestyrelsen fået storhedsvanvid. De forventede mesterskab og videre avancement fra Champions League. det kunne jeg ikke levere, så jeg blev fyret. Ægerligtl, for det var mit bedste spil i FM14. Kan klart anbefale Atalanta til andre!
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #26: 17 Jul 2014, 22:59 »

Hvad havde du af "aftaler"/filosofier?
Jeg har nemlig på 3 sæson kvalificeret mig til chl og ingen forventninger om det..

Jeg ønsker at udvikle ungdomsspillere til førsteholdet og det er det jeg måles på. I anden sæson var lidt bekymret over det antal jeg brugte, men ingen trusler om fyring dog:-)

Men enig - atalanta er også mit uden sammenligning bedste save i fm14.
Logged

casperdose95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #27: 18 Jul 2014, 00:44 »

Selvom det er meget sent henne og at man snart skal tænke på FM15, så er jeg lige starter med Atalanta da jeg er blevet fange af alle jeres opdateringer Smiley

Men mangler lige et godt råd. Har netop lige skrevet kontrakt med Pugliese så jeg ikke mister ham til nogle af topklubberne, men ved ikke om man skal beholde ham og skifte ham ind i kampe, en sejr er sikret eller om man skal leje ham ud hvor han med sikkerhed får førsteholdsfodbold?

Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #28: 18 Jul 2014, 01:12 »

Selvom det er meget sent henne og at man snart skal tænke på FM15, så er jeg lige starter med Atalanta da jeg er blevet fange af alle jeres opdateringer Smiley

Men mangler lige et godt råd. Har netop lige skrevet kontrakt med Pugliese så jeg ikke mister ham til nogle af topklubberne, men ved ikke om man skal beholde ham og skifte ham ind i kampe, en sejr er sikret eller om man skal leje ham ud hvor han med sikkerhed får førsteholdsfodbold?


Jeg beholdte ham. De første par år spillede han på ungdomsholdet og senere hen var han reserve. Synes spillerne udvikler sig bedre i ens egen klub. Det er min erfaring. Men bare giv ham en masse indskiftninger. Det gjorde jeg.
Logged

casperdose95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atalanta Bergamo..
« Svar #29: 18 Jul 2014, 02:37 »

Jeg beholdte ham. De første par år spillede han på ungdomsholdet og senere hen var han reserve. Synes spillerne udvikler sig bedre i ens egen klub. Det er min erfaring. Men bare giv ham en masse indskiftninger. Det gjorde jeg.


Okay tak. Det var faktisk også min plan til at starte med, men manglede lidt inspiration fra andres side af, som var nået lidt længere og fuldt hans potentiale. Han bliver jo helt utrolig længere henne i spillet  Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010