home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Torino
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Torino  (Læst 2141 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Torino
« : 16 Apr 2014, 03:59 »

Sorry der ikke er noget grafik, men er ikke i stand pt. til at lave en masse grafik


Jeg havde længe gået og tænkt over hvilket hold jeg skulle være, men der var intet der fangede mig, indtil jeg tjekkede toro's historie igennem, og kunne se at de havde vundet Serie A hele 8 gange. Derfor tog jeg udfordringen op mod storklubberne og det er virkelig et spil der har fanget mig. Jeg vil fortælle lidt om mit spil.

Jeg stiller op i en 4-2-3-1 med 2 defensive midtbaner, hvor jeg kører kontra og spiller meget direkte. og taktikken må siges at virke 100%. Der er indtil videre spillet 8 kampe hvor det er blevet 6 sejr og 2 uafgjorte. Har formået at slog Napoli 3-0 & Milan 1-0. Ligger pt på en 2 plads 1 point efter Napoli, som er vågnet op efter jeg smaskede dem 3-0.
Er også den klub der har lukket færrest mål ind, kun 2 mål er gået forbi min stjerne keeper.

Man starter med 15 mio i transfer hvis man vælger at slutte i midten af tabellen. Jeg valgte at spørge om et større transferbudget og det blev forhøjet til 100 mio hvilket jeg ser som et stort budget for en klub som Torino, så der blev handlet. Af spænende indkøb har hentet Pavel Savitskiy for en pose slik(3,75 mio). Yann Sommer kom til for 62,5 mio, hvilket nok er den bedste beslutning jeg har gjort mig! han er virkelig en god målmand. Kasper Kusk er også kommet til for en pose slik (4,5 mio) han er udelukkende købt til rotation, men han får sine kampe. Bellusci er også trådt til klubben (12 mio) - han præstere også utrolig godt. Antonelli er købt som starter til backpositionen da jeg følte den var stærk nok.

Det var lidt om mit Toro spil. Håber folk vælger at prøve Torino, da det er en kæmpe udfordring at slå de andre storklubber af pinden. Jeg har givet det et forsøg og indtil videre er jeg virkelig fanget af spillet!.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Torino
« Svar #1: 16 Apr 2014, 10:37 »

Hvordan ser talentmassen ud, og hvilke stjerner råder klubben over i forvejen? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Torino
« Svar #2: 16 Apr 2014, 11:13 »

Spænende læsning har aldrig prøvet den italienske liga men efter mit southampton save vil jeg helt sikkert prøve torino. Smiley

Kan man få et SS af din taktik? Med alle holdindstillingerne, din opstilling har jeg selv prøvet men uden held. Meget gerne med alle hold indstillingerne Smiley

Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Torino
« Svar #3: 16 Apr 2014, 21:21 »

Hvordan ser talentmassen ud, og hvilke stjerner råder klubben over i forvejen? Smiley

De har 2 talenter som er vurderet til 4 stjerne (kan ikke huske deres navne). Ellers kan jeg fortælle at bestyrelsen er villige til at forbedre talentudviklingen. Alessio Cerci er klart klubbens største profil, og vil sagtens kunne begå sig i en af storklubberne. Han har dog ikke spillet så godt for mig, da han rendte ind i en skade i pre-session, men håber at få gang i ham.  så de er absolut en klub der kan være med i toppen af talentudviklingen på længere sigt! Smiley

Spænende læsning har aldrig prøvet den italienske liga men efter mit southampton save vil jeg helt sikkert prøve torino. Smiley

Kan man få et SS af din taktik? Med alle holdindstillingerne, din opstilling har jeg selv prøvet men uden held. Meget gerne med alle hold indstillingerne Smiley

fedt du syntes det var god læsning. Jeg kan kun anbefale dem. har aldrig selv været så fanget af et spil i årets udgave Smiley Sidder pt. ikke ved computeren hvor mit save ligger på, men skal nok komme med noget grafik senere i aften (Efter Real har banket Barcelona) :-). Men kan fortælle jeg har spillet lidt flere kampe, og fører Serie A efter 15 kampe. Min defensiv er begyndt at halte lidt, men har kun lukket 7 mål ind så det ikke fordi det er så mange, men målet med torino, er at skabe en fysisk stærkt mandskab, med nogle enkle individualister oppe foran Smiley.
Mere om mit fantastiske spil kommer senere i aften. God kamp til jer der skal se bold i aften.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Torino
« Svar #4: 17 Apr 2014, 22:28 »

Så er jeg kommet til januar og må sige jeg er en stolt træner. Vi har overrasket alle i denne sæson, og kravet fra bestyrelsen var at undgå nedrykning og det er slet ikke muligt nu. (så skal holdet virkelig fejle de sidste 17 kampe). Jeg har fået jobstatus urørlig efter min store succes i ligaen.


Jeg vil starte med at fortælle lidt om min taktik. Jeg har valgt en 4-2-3-1 da jeg mente det var den mest oplagte taktik til mit Toro mandskab. Jeg har valgt at rykke de 2 midtbanefolk ned på den defensive for at skabe en solid defensiv, hvor de så skal slå bolden frem til mine forreste kræfter.  Mentaliteten er kontra og organisation er på balanceret. Jeg har valgt at spille mere direkte som de eneste da jeg vil fokusere på kontraen.

Som i kan se på kampprogrammet, virker det da til taktikken virker. Den eneste gang mit hold virkelig fejlede var mod Juventus, og det er selvfølgelig ikke en skam at tabe til sådan en modstander, men det er smertefuldt at lide sådan et nederlag, nok sæsonen har budt på så mange andre gode resultater mod de store drenge. Men holdet fik en oprejsning i kampen efter hvor Inter blev sendt hjem med et 2-0 nederlag. Hvis man trækker de 5 mål fra som Juventus scorede mod mig så var jeg den klub der havde lukket færrest mål ind, så alt i alt er jeg meget godt tilfreds.

I skal heller ikke snydes for synet af at Toro er på vej tilbage mod toppen.



Jeg vil vende tilbage med et henblik på hvordan sæsonen forløb Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Torino
« Svar #5: 22 Apr 2014, 21:49 »

Jeg har valgt at sætte spillet på pause, da der ikke rigtig er tid i øjeblikket. Jeg håber jeg finder tid og lysten til at hive savet frem igen..
Logged

H A L A   M A D R I D!

nicostar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Torino
« Svar #6: 11 Jun 2014, 20:01 »

Er startet med Torino, som jeg synes har et spændende hold, krydret med profiler som Cerci og Immobile.

Bad fra spillets start om flere transfermidler, så endte med et budget på omkring 100 mio dkk.

Opsagde alle lejeaftalerne, pånær Tachtsidis, Maksimovic og Pasquale.

Har ikke solgt nogle spillere, men ind er kommet:

Pavel Savitskyi - Neman Grodno - 3,5 mio dkk
Nicolaj Thomsen - Aab - 15 mio dkk
Giuseppe Bellusci - Catania - 15 mio dkk
Keylor Navas - Levante - 27 mio dkk
Andrea Barberis - Varese - 14 mio dkk
Jesse Lingard - Manchester United - Leje
Christian Wilhelmsson - Fri transfer

Har spillet tre kompetitive kampe:

6-1 Hjemme mod Siena i cuppen
1-1 Hjemme mod Napoli
3-3 Ude mod Parma

Holdet viser rigtigt fine takter, og jeg tror der kommer flere point på kontoen når taktikken er helt implementeret.

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010